Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #841 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Danmark i juni om det blir lenge å vente, vi har leid hus med to soverom for mye, hvis du vil henge ved danskekysten og drikke kaffe og lese. 😎🥂👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #842 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg har alt, sånn er det. Absolutt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #843 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Danmark i juni om det blir lenge å vente, vi har leid hus med to soverom for mye, hvis du vil henge ved danskekysten og drikke kaffe og lese. 😎🥂👍🏻 Ååååååååå Danmaaaaaaaaaaark ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #844 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ååååååååå Danmaaaaaaaaaaark ❤️ Jaaa, vi gleder oss! Jeg skal visst til og med 1 natt i et slott😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #845 Del Skrevet 11. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jaaa, vi gleder oss! Jeg skal visst til og med 1 natt i et slott😃 Men da må du hugse dei bevisa ord Småsystrene dine song i kor: Fagraste heimen på Jordi Er heime på garden hjå mor di. Endret 11. mai 2022 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #846 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): ENGA På ei grøn eng, litt som ei seng, ligg Tøsetherese Ho lata berre som om ho skulle lese. Men boka var feil veg. Og trusa ned seg Ja der låg ho og blotta si private eng. Og gutane kom i fleng Og besøkte hennar private eng Der var det rom for alle Både Valdemar og kalle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #847 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Og gutane kom i fleng Og besøkte hennar private eng Der var det rom for alle Både Valdemar og kalle Haha!! Blir vi moderert nå😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #848 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha!! Blir vi moderert nå😮 Det er opp til tøsetherse å avgjøre. Tror ikke hun klager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #849 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Men da må du hugse dei bevisa ord Småsystrene dine song i kor: Fagraste heimen på Jordi Er heime på garden hjå mor di. Åå nydeleg!!😍 Men det er heller ikkje verst på eit slott Fryden tykte dette passa så godt! Ho var jo ei prinsesse djupast inne. Ikkje berre ei fager kvinne! klart ho måtte få champagne i slottet si finaste stove. Slike frøknar kan ikkje berre leika i ein låve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #850 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg trenger mer stoff til neste episode av såpeopera. Ellers finner jeg bare på ting om dere og sånn 😬😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #851 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Det er opp til tøsetherse å avgjøre. Tror ikke hun klager Nei hun bare; Gimme more gimme more Eller mer scooter kanskje MORE MORE MORE! ( husker du?😁) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #852 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg trenger mer stoff til neste episode av såpeopera. Ellers finner jeg bare på ting om dere og sånn 😬😁 Da vil du vite om dagen min? Sashimi og brus og jobb og cottage cheese. 😂 # sykt spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #853 Del Skrevet 11. mai 2022 Tøsetherese har gjemt seg under sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #854 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jeg trenger mer stoff til neste episode av såpeopera. Ellers finner jeg bare på ting om dere og sånn 😬😁 Du ruler jo I skribentrollen! ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #855 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Nei hun bare; Gimme more gimme more Eller mer scooter kanskje MORE MORE MORE! ( husker du?😁) Ja, jeg elsket scoooota Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #856 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Du ruler jo I skribentrollen! ☺️ Det er lov for andre å skrive episoder også🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #857 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Ja, jeg elsket scoooota Harder faster scoteeeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #858 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Det er lov for andre å skrive episoder også🙂 Veninne ble her til 21.10😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #859 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Det er lov for andre å skrive episoder også🙂 Slår nok til snart! Men du får mer likes😒😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #860 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Veninne ble her til 21.10😮 Hatt besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå