Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #801 Del Skrevet 10. mai 2022 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hahah, ja! De må jo videre! Gleder meg til lørdag! Får ikke sett, ute på middag😭😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. mai 2022 #802 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Får ikke sett, ute på middag😭😭😭😭 Åååå, så kjedelig. Da får du bli "syk", hehe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #803 Del Skrevet 10. mai 2022 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Åååå, så kjedelig. Da får du bli "syk", hehe 😂 Men det er sånn 8 retter.. er veldig svak for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. mai 2022 #804 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Men det er sånn 8 retter.. er veldig svak for det Ååå, heldiggris, det skjønner jeg godt. Da får mesterskapet i elendig musikk være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #805 Del Skrevet 10. mai 2022 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Ååå, heldiggris, det skjønner jeg godt. Da får mesterskapet i elendig musikk være 😂😂😂dere får rapportere galskapen så kan jeg rapportere rettene🥰🥂😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #806 Del Skrevet 10. mai 2022 jukkapalme skrev (1 time siden): Hei søtnoser! Aim bækk etter å ha vært borte fra kåge i noen dager. Ser på Eurovision og dæææven så mye ræl! Men må jo se det likevel Så bra du er tilbake, nå kan vi fortsette å spamme kg med Juni og Christian kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. mai 2022 #807 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Så bra du er tilbake, nå kan vi fortsette å spamme kg med Juni og Christian kommentarer Haha, ja! Jeg har ikke sett Cæsar på noen uker nå, men Juni ligger i koma etter bilkræsjen nå. Syns storyen med Juni og Christian skulle vart myyye lenger, de to på fylla var helt fantastisk! Noe av det morsomste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #808 Del Skrevet 10. mai 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Haha, ja! Jeg har ikke sett Cæsar på noen uker nå, men Juni ligger i koma etter bilkræsjen nå. Syns storyen med Juni og Christian skulle vart myyye lenger, de to på fylla var helt fantastisk! Noe av det morsomste jeg har sett. Jeg drev og pratet med noen om den nye live action snipp og snapp filmen som kommer og da vurderte jeg å skrive "Mon tro om Juni er med i filmen? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #809 Del Skrevet 10. mai 2022 Jeg forsov meg fra Grand Prix 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 10. mai 2022 #810 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (26 minutter siden): Jeg forsov meg fra Grand Prix 😟 Ukraina vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #811 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Jeg forsov meg fra Grand Prix 😟 Entern da.. skulle vært med oss. Vi hadde restepizza, Karbonade og vin og potetgull🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #812 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Entern da.. skulle vært med oss. Vi hadde restepizza, Karbonade og vin og potetgull🥳 Høres perfekt ut 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #813 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 timer siden): Jeg holdt ikke noen ting. Bare videreformidlet. Men hun er sikkert så dum at hun ikke skjønte at det var 999 😑 Typisk henne. Ja hun er ikke så smart, men oppveier for det med å være tøsete og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #814 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Oh damn.. club bout to close any minuuute can I get your number baby.. mariah carey og kjempetelefonen😁😁😁 😄😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #815 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 timer siden): Jeg holdt ikke noen ting. Bare videreformidlet. Men hun er sikkert så dum at hun ikke skjønte at det var 999 😑 Typisk henne. Ja hun er ikke så smart, men oppveier for det med å være tøsete og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #816 Del Skrevet 11. mai 2022 Mye ræl som vanlig i grand Prix. Island minnet mest om en dårlig utgave av dixie chicks. Og de fra Danmark så ut som de var de umusikalske døtrene til jentene i the bangles Ellers synes jeg Hellas var ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #817 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (7 timer siden): Ja hun er ikke så smart, men oppveier for det med å være tøsete og sånn Bra!? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #818 Del Skrevet 11. mai 2022 Thereeeeeeeeeeeees😆eeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #819 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (15 minutter siden): Bra!? 😂 Ja men noen ganger blir det for mye av det gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #820 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Thereeeeeeeeeeeees😆eeeeeeeee Jaaaa. Eller nei 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå