Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #681 Del Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): 7 😅 Eller du var 11 år eldre? Du blir 31 i år? Da er det 10☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #682 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du blir 31 i år? Da er det 10☺️ Nvm tenkte feil, hodet er ikke med meg i kveld 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #683 Del Skrevet 6. mai 2022 Går bra, jeg er halvgammel og tilgivende. Og legger meg nu! Litt stressa.. opp supertidlig til jobb. God fredag Cid! Vi hørs☺️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #684 Del Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): Drakk du så tidlig? Ja storebroren min hadde fest, og mamma og pappa var bortreist. Var vanlig der jeg kommer fra å begynne tidlig. Hele laget drakk på fotballtur til Danmark når vi var 14 år. På den tiden fikk man kjøpt alkohol i Danmark når man var 14 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #685 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Ja storebroren min hadde fest, og mamma og pappa var bortreist. Var vanlig der jeg kommer fra å begynne tidlig. Hele laget drakk på fotballtur til Danmark når vi var 14 år. På den tiden fikk man kjøpt alkohol i Danmark når man var 14 år ble det mye fyllesyke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #686 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Drakk du da?😮 drakk null før 18 og russetid jeg😂 Du var jo gammal før du begynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #687 Del Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): ble det mye fyllesyke? Husker ikke😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #688 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Husker ikke😁 Lenge siden du drakk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #689 Del Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Lenge siden du drakk nå? Ja det var i 2005. Begynte tidlig men slutta tidlig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #690 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Ja det var i 2005. Begynte tidlig men slutta tidlig også. Så ikke rørt alkohol siden 2005? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #691 Del Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Så ikke rørt alkohol siden 2005? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 6. mai 2022 #692 Del Skrevet 6. mai 2022 Har en bruker fått en egen tråd? Så koselig Hva har jeg gått glipp av? Kan noen forklare for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #693 Del Skrevet 6. mai 2022 Nilus skrev (2 timer siden): Så flink du var! Jeg ventet til det som den gang var gjennomsnittsalderen (14 år). Var nemlig voksen nok da.... Hvorfor vente når jeg følte meg så voksen🤦♂️ Det var drøyt seint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilus Skrevet 6. mai 2022 #694 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Det var drøyt seint Smugrøykte av og til da jeg var 12 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #695 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (8 timer siden): Du var jo gammal før du begynte Ja, jeg var nok sen med mye.. ville gjøre det bra på skolen og var snill pike på fritid. Nå: Flink på jobb og snill på fritid. 😂 Med KG som fjaseventil🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #696 Del Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (8 timer siden): Du var jo gammal før du begynte Jeg smakte ikke alkohol før jeg var 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #697 Del Skrevet 7. mai 2022 daemi skrev (8 timer siden): Har en bruker fått en egen tråd? Så koselig Hva har jeg gått glipp av? Kan noen forklare for meg? Heisann! Jeg fikk visst det. Usikker på formål da den ikke er selvlaget, dog likevel vellaget. 👍🏻Muligens fordi jeg skravler mye her i perioder. Fint å ha sin egen lekegrind. Og muligens fordi da er det alltid et sted å skrive om man vi si noe men ikke avspore en annen tråd, selv om sosial prat jo er litt avsporet av natur😂 Så her kan man boltre seg litt som man vil, med meg og andre. Velkommen🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #698 Del Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg smakte ikke alkohol før jeg var 26 Oi! Men drikker aldri nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #699 Del Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Oi! Men drikker aldri nå? Jeg smakte så vidt den gang og har ikke prøvd noe form for alkohol siden, jeg kjenner ikke på noe behov for det så ser ikke poenget med å tvinge i meg alkohol noen gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #700 Del Skrevet 7. mai 2022 (endret) Jeg var fornuftig/kjedelig i går. 1 glass vin og leggetid 21.30🙃 (Mann fikk være oppe lenger med øl og fjas altså, ikke vær bekymret). Nå er klokka 6.30. Ivrige fulgler har kvitret til meg på veranda. Jeg var ute og hilste på dem, har sugd inn lufta av regn-i-går i Oslo. Drukket 1 kaffe. Og skal rigge opp hjemmekontor, og tro og mot! Snakkes fine folk! Endret 7. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå