Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #661 Del Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (3 timer siden): Vi får se i løpet av kvelden 😁 Sylta rødløk? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. mai 2022 #662 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Sylta rødløk? 🤪 Ok, hva er det metafor for? 🧐 Forkjøla redhead? Jeg vil bare minne @Entern på at selv om vi ikke trenger holde oss hjemme lengre med covidsymptomer så kan man godt avstå fra å ligge med sylta folk. Endret 6. mai 2022 av Fløff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #663 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) Shiit @Entern og @lurvenJeg fikk vifte, ikke rose. Makan! Endret 6. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #664 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Shiit @Entern og @lurvenJeg fikk vifte, ikke rose. Makan! Gutta liker det og😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #665 Del Skrevet 6. mai 2022 Fløff skrev (21 minutter siden): Ok, hva er det metafor for? 🧐 Forkjøla redhead? Jeg vil bare minne @Entern på at selv om vi ikke trenger holde oss hjemme lengre med covidsymptomer så kan man godt avstå fra å ligge med sylta folk. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #666 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Er man liten nok og sliten nok så blir man bedugget på 1 glass vin faktisk🤪 Hilsen billig i drift. 😄 Da jeg var 12 år ble jeg drita på 3 øl. Da var jeg større enn du er nå😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #667 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Blitt voksen si! 😆 🙍🏻♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #668 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (32 minutter siden): 😄 Da jeg var 12 år ble jeg drita på 3 øl. Da var jeg større enn du er nå😁 Drakk du så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #669 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (37 minutter siden): 😄 Da jeg var 12 år ble jeg drita på 3 øl. Da var jeg større enn du er nå😁 Drakk du da?😮 drakk null før 18 og russetid jeg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #670 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Drakk du da?😮 drakk null før 18 og russetid jeg😂 Du var en flink pike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilus Skrevet 6. mai 2022 #671 Del Skrevet 6. mai 2022 Så flink du var! Jeg ventet til det som den gang var gjennomsnittsalderen (14 år). Var nemlig voksen nok da.... Hvorfor vente når jeg følte meg så voksen🤦♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #672 Del Skrevet 6. mai 2022 Nilus skrev (1 minutt siden): Så flink du var! Jeg ventet til det som den gang var gjennomsnittsalderen (14 år). Var nemlig voksen nok da.... Hvorfor vente når jeg følte meg så voksen🤦♂️ Angret du i ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilus Skrevet 6. mai 2022 #673 Del Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Angret du i ettertid? Ikke egentlig. Hadde det veldig gøy 80% av gangene🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #674 Del Skrevet 6. mai 2022 Fløff skrev (1 time siden): Ok, hva er det metafor for? 🧐 Forkjøla redhead? Jeg vil bare minne @Entern på at selv om vi ikke trenger holde oss hjemme lengre med covidsymptomer så kan man godt avstå fra å ligge med sylta folk. 😂😂😂 Herlig! Eventuelt noen som ligger i lake og holder seg godt? 😆 Entern tar sikkert bra valg👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #675 Del Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (24 minutter siden): Du var en flink pike? Veldig! Ikke lov drikkr før 18. så venta til 18. var superordentlig. Ennå egentlig, bare dere som tror jeg er creizi😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #676 Del Skrevet 6. mai 2022 Nilus skrev (17 minutter siden): Ikke egentlig. Hadde det veldig gøy 80% av gangene🤣 Så ingen fylleangst?:p Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Veldig! Ikke lov drikkr før 18. så venta til 18. var superordentlig. Ennå egentlig, bare dere som tror jeg er creizi😂 Men så fort du ble 18 år så ble du festløve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #677 Del Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Så ingen fylleangst?:p Men så fort du ble 18 år så ble du festløve? I hvert fall altfor pinlig full et par ganger.. hadde øvd litt lite. Drakk lite egentlig. Kjørte bil. Rånekultur😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #678 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): I hvert fall altfor pinlig full et par ganger.. hadde øvd litt lite. Drakk lite egentlig. Kjørte bil. Rånekultur😎 Vi levde 2 forskjellige liv på den tiden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #679 Del Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Vi levde 2 forskjellige liv på den tiden 😅 Ja du var 8 og øvde på å lese🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #680 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ja du var 8 og øvde på å lese🤓 7 😅 Eller du var 11 år eldre? Endret 6. mai 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå