Entern Skrevet 6. mai 2022 #621 Del Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Takk, er så vanskelig for meg å lese det 😅 Da skal jeg ihvertfall slutte med det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #622 Del Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Lover å slutte fra og med nå☺️ Haha. Mann + Mann ble ikke 2. Men volum 100000😂😂😂 men ingenting får besudle min sashimi! zoomgrupper funker. Eller video kommer ikke opp hos halvparten av oss da. Men jeg har det jo i kjeften så..👍🏻😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. mai 2022 #623 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha. Mann + Mann ble ikke 2. Men volum 100000😂😂😂 men ingenting får besudle min sashimi! zoomgrupper funker. Eller video kommer ikke opp hos halvparten av oss da. Men jeg har det jo i kjeften så..👍🏻😃 Håper den ubesudlede sashimien er god 🍣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #624 Del Skrevet 6. mai 2022 Bare Mann som er the soya to my sashimi🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #625 Del Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Håper den ubesudlede sashimien er god 🍣 Den blir nok sen. Men god. Er jo fra fancy Nååårdstrand. Jobbe mye først da😔 i badstueaktig stue..😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. mai 2022 #626 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Den blir nok sen. Men god. Er jo fra fancy Nååårdstrand. Jobbe mye først da😔 i badstueaktig stue..😳 Den fine delen av Nååååååååårdstrand altså Sashimi er godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. mai 2022 #627 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Bare Mann som er the soya to my sashimi🤪 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #628 Del Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Den fine delen av Nååååååååårdstrand altså Sashimi er godt Mmmmm. Bor ikke der da. Foodoraavstand😎 hva skal du spise? 🙂 nå kommer tråden seg på sporet ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #629 Del Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): 😄 Sushimetaforer ass. Har også en gang kalt cid the scampi in hoppes maki. 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. mai 2022 #630 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Mmmmm. Bor ikke der da. Foodoraavstand😎 hva skal du spise? 🙂 nå kommer tråden seg på sporet ja! Jeg hadde planlagt kraftig indisk🍛🧄🌶️ men så var det burger til lunsj🍔 og jeg spiste to burgere 🍔🍔så kraftig indisk middag er nok uaktuelt i dag 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. mai 2022 #631 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Sushimetaforer ass. Har også en gang kalt cid the scampi in hoppes maki. 🤣🤣🤣 Ja det er han jo 🍤🦐🍣👩❤️👨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #632 Del Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg hadde planlagt kraftig indisk🍛🧄🌶️ men så var det burger til lunsj🍔 og jeg spiste to burgere 🍔🍔så kraftig indisk middag er nok uaktuelt i dag 😐 Lunsjen sin😃 jeg fikk knekkebrød i verandasol. Savner folk. Jeg ekke noen zoomdame. Overstimulerte mann da han kom hjem i går. Hadde så mye på hjertet, alene hele dagen🙈🤪😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #633 Del Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det er han jo 🍤🦐🍣👩❤️👨 Sant! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #634 Del Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg hadde planlagt kraftig indisk🍛🧄🌶️ men så var det burger til lunsj🍔 og jeg spiste to burgere 🍔🍔så kraftig indisk middag er nok uaktuelt i dag 😐 Sashimi er lett da😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. mai 2022 #635 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Lunsjen sin😃 jeg fikk knekkebrød i verandasol. Savner folk. Jeg ekke noen zoomdame. Overstimulerte mann da han kom hjem i går. Hadde så mye på hjertet, alene hele dagen🙈🤪😂 Kantinefolka her er kjempeflinke😀 Lager alt fra klassisk laks🐟🥒🥔 og røkt torsk🐟🥕🥔 til vietnamesisk🍝🍜☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. mai 2022 #636 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sashimi er lett da😀 Kanskje jeg skal gå for sashimi?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #637 Del Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Kanskje jeg skal gå for sashimi?🤔 Jaaa, vi kan sende bilde! Hvem får lekrest lakserose ( neei @lurven don’t go there😂) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #638 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Jaaa, vi kan sende bilde! Hvem får lekrest lakserose ( neei @lurven don’t go there😂) Du legger opp til det selv😄 Har ikke så veldig lyst til å se lakserosen til @Entern da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #639 Del Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Du legger opp til det selv😄 Har ikke så veldig lyst til å se lakserosen til @Entern da Haha, måtte fjase liiitt. Freddan! Men skal være grei nå. Sliten og zoomkoko og 100 grader inne, 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. mai 2022 #640 Del Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jaaa, vi kan sende bilde! Hvem får lekrest lakserose ( neei @lurven don’t go there😂) 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå