Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Entern skrev (1 time siden):

Det må jeg en dag ja 😊

Kanskje 17. Mai? Men da pleier det være fullt 🤔

Er nok rimelig fullt på 17.mai, ja. Men bestill bord i litt god tid, så får du nok bord. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (5 minutter siden):

Det hender man må stryke navnet og begynne på nytt. Skjer meg hele tiden.

Det gjorde jeg også før, men her skjer det absolutt null og niks. Er Motorola så aner ikke om det er en innstilling på det 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Er nok rimelig fullt på 17.mai, ja. Men bestill bord i litt god tid, så får du nok bord. 

God ide 👍😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (8 minutter siden):

Valdemort

Misliker folk deg? 🤨

Noen ganger må du fjerne @ og prøve en gang til, ofte må jeg gjøre det får å få opp listen

Jeg måtte det på den forrige også. Men her er det ikke det som er feil heller. Den vil bare ikke opp 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

God ide 👍😊

Ja, jeg glimter til med gode ideer innimellom :P 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 timer siden):

Er det du som er premien?

Haha, nei😂 jeg fikk dog høre at jeg ser betydelig yngre ut enn 41 og ikke er skåret for tungebåndet! Fornøyd! 

hvis dere også nå sier at det er skrekkelig tomt uten meg her inne så kan jeg legge meg lykkelig😁😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Haha, nei😂 jeg fikk dog høre at jeg ser betydelig yngre ut enn 41 og ikke er skåret for tungebåndet! Fornøyd! 

hvis dere også nå sier at det er skrekkelig tomt uten meg her inne så kan jeg legge meg lykkelig😁😂

Det er tomt uten deg da 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Skrekkelig tomt. Fryktelig tomt :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Du skal vel ikke legge deg enda😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (7 minutter siden):

Da hadde jeg kjøpt alle lodd, tømt sparekontoen :nigo: 

1.premien er gratis serviettbrettingkurs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Den «ser yngre ut» og legge seg kl 22 kan ha sammenheng på de to - men ikke på OPPLEVD alder.

I mine yngre dager satt jeg konsekvent oppe på nattestid i helgene 😅 Nå derimot lurer jeg hver nyttårsaften på hvordan dette skal gå 🥳😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (32 minutter siden):

Du skal vel ikke legge deg enda😭

Nei ble visst påspandert vin🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (5 minutter siden):

Av mannen?

Ikke min, han er ikke med, av gamle kjente. Men er rolig her, måtte ha litt ansvar for noen ting og sånn. Så ikke så Løs i snippen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ikke min, han er ikke med, av gamle kjente. Men er rolig her, måtte ha litt ansvar for noen ting og sånn. Så ikke så Løs i snippen😃

Snippen snappen snuten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lurven skrev (36 minutter siden):

Av et lamm?

😂 Ingen ville vise meg lammet sitt. Eller nu vel😂 Jeg sto over. 

Dog snakket vi om lammelårepisoden, siden jeg nå er med mange av de samme som jeg var den gangen det skjedde så kom det opp. Venn husket jaggu mer enn meg, og minnet meg på at fyren jo også snakket mye oM at lammelåret jo hadde samme formen som landet norge har, når man holdet det med kjøttet ned liksom😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (1 time siden):

Den «ser yngre ut» og legge seg kl 22 kan ha sammenheng på de to - men ikke på OPPLEVD alder.

I mine yngre dager satt jeg konsekvent oppe på nattestid i helgene 😅 Nå derimot lurer jeg hver nyttårsaften på hvordan dette skal gå 🥳😂

Aaah, er det sammenheng. Logisk i grunn, Er ikke så nøye for meg da, syns de 40 leverer bra på mange vis🙂👍🏻 
Skjønner deg godt! Sist nyttårsaaften tok jeg en lur på sofaen der jeg var på fest, tuller ikke. Før midnatt. Liten halvtime😂😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...