Entern Skrevet 30. april 2022 #221 Del Skrevet 30. april 2022 jukkapalme skrev (1 time siden): Jeg flyttet hjemmefra i 2001, så da har vi bodd der samtidig 😁 Ja et år eller to, bodde vel der 98 - 09 eller deromkring 😀 Sagene hadde Oslos beste burgersted også, Malik’s, der jeg spiste burger hver lørdag stort sett 😄 (vet det er/ var en kjede men bare restauranten på Sagene var noe bra 😅) og så var det en veldig hyggelig cafe i 1. etasje av en blokk noen meter fra bydelshuset der jobbet det et kjempekoselig ekte- eller søskenpar (spurte aldri 🙃) fra Middelhavet eller Midt-Østen et sted, mannen var kjempehyggelig og morsom og kjekk og dama ekstremt pen 😍 de hadde enormt mange smakstilsetninger til latte og byens beste islatte🥰 borte for 10 år siden🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. april 2022 #222 Del Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Sagene/bjølsen 2005ish til 2010 her! Åt på Tante Linda husker jeg😃 Jeg tok åpenbart over etter dere da 😂 Living the best life! Tåler dessverre ikke sterk mat i det hele tatt, så jeg får ikke vært på disse stedene 😅 Men jeg kan informere om at den sjappa i krysset der på Bjølsen rett ved Riflegata har gjenoppstått i ny restaurantdrakt. Ikke et sted jeg besøker. Og Nord på Bjølsen er jeg ikke fan av sånn kaffemessig. Men det har skjedd MYE oppe på Lillo gård, så den nye restauranten frister! Asså de har 3 stk, men jeg mener den i det gamle bygget. Kompis har verdens FEITESTE sjokolademilkshake 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #223 Del Skrevet 30. april 2022 Fløff skrev (22 minutter siden): Jeg tok åpenbart over etter dere da 😂 Living the best life! Tåler dessverre ikke sterk mat i det hele tatt, så jeg får ikke vært på disse stedene 😅 Men jeg kan informere om at den sjappa i krysset der på Bjølsen rett ved Riflegata har gjenoppstått i ny restaurantdrakt. Ikke et sted jeg besøker. Og Nord på Bjølsen er jeg ikke fan av sånn kaffemessig. Men det har skjedd MYE oppe på Lillo gård, så den nye restauranten frister! Asså de har 3 stk, men jeg mener den i det gamle bygget. Kompis har verdens FEITESTE sjokolademilkshake 😅 Da hadde du ikke taklet maten min 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #224 Del Skrevet 30. april 2022 Fløff skrev (29 minutter siden): Jeg tok åpenbart over etter dere da 😂 Living the best life! Tåler dessverre ikke sterk mat i det hele tatt, så jeg får ikke vært på disse stedene 😅 Men jeg kan informere om at den sjappa i krysset der på Bjølsen rett ved Riflegata har gjenoppstått i ny restaurantdrakt. Ikke et sted jeg besøker. Og Nord på Bjølsen er jeg ikke fan av sånn kaffemessig. Men det har skjedd MYE oppe på Lillo gård, så den nye restauranten frister! Asså de har 3 stk, men jeg mener den i det gamle bygget. Kompis har verdens FEITESTE sjokolademilkshake 😅 Å du tok over. Artig. Jeg kjøpte utenfor sentrum i 2010, etter å ha kost meg 10 år i sentrum. Jeg tåler bittelitt sterk mat nå, men var en sart blomst i min Bjølsentid. Men tante Linda hadde snille pastafløteretter, 😍 Sagene lunsjbar var også kos. Og jeg hang mye på kaffebrenneriet, fine tider. kompis faktisk, artig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #225 Del Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (1 time siden): Ja et år eller to, bodde vel der 98 - 09 eller deromkring 😀 Sagene hadde Oslos beste burgersted også, Malik’s, der jeg spiste burger hver lørdag stort sett 😄 (vet det er/ var en kjede men bare restauranten på Sagene var noe bra 😅) og så var det en veldig hyggelig cafe i 1. etasje av en blokk noen meter fra bydelshuset der jobbet det et kjempekoselig ekte- eller søskenpar (spurte aldri 🙃) fra Middelhavet eller Midt-Østen et sted, mannen var kjempehyggelig og morsom og kjekk og dama ekstremt pen 😍 de hadde enormt mange smakstilsetninger til latte og byens beste islatte🥰 borte for 10 år siden🥲 Det tror jeg på, at den var alene om å ha bra burger, Maliks ved meg nå er sykt stusselig😂 Jeg kjøpte burger på Charlies, torshov😃 Vi bodde der på likt da, faktisk. Artig. Likte meg. Men litt liten hybel da. Lurer på om jeg var på den der.. 1.etasjegreia. Litt middelhavsmat også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #226 Del Skrevet 30. april 2022 jukkapalme skrev (3 timer siden): Fy, slem lurv! Tenk å legge slike perversiteter i uskyldige @Cid sin munn! Ut å vaske nebbet med såpe nå! Marsj! Besudler unge Cid, si! 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #227 Del Skrevet 30. april 2022 jukkapalme skrev (3 timer siden): Hehe, ja det er ikke så lett å se om man ikke ser så nøye. Hufsa er søt! Er det DET ja, ser det nå😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #228 Del Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Besudler unge Cid, si! 😯 For dere er jeg vel alltid unge Cid siden dere alltid er ti år eldre enn meg? 😅 (og dermed evig friendzone 😢 Neida 😝) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #229 Del Skrevet 30. april 2022 Fryden har fjonga seg, glitteret var ikke bare no jeg sa altså. Snakkes! Jeg må mingle🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #230 Del Skrevet 30. april 2022 Cid skrev (1 time siden): For dere er jeg vel alltid unge Cid siden dere alltid er ti år eldre enn meg? 😅 (og dermed evig friendzone 😢 Neida 😝) Du er Cid og alder er ikke så viktig her syns jeg da🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #231 Del Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Fryden har fjonga seg, glitteret var ikke bare no jeg sa altså. Snakkes! Jeg må mingle🙃 Fin bukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #232 Del Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Du er Cid og alder er ikke så viktig her syns jeg da🙂 Her er vi alle 20 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. april 2022 #233 Del Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Det tror jeg på, at den var alene om å ha bra burger, Maliks ved meg nå er sykt stusselig😂 Jeg kjøpte burger på Charlies, torshov😃 Vi bodde der på likt da, faktisk. Artig. Likte meg. Men litt liten hybel da. Lurer på om jeg var på den der.. 1.etasjegreia. Litt middelhavsmat også? De hadde veldig god bagel i alle fall 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #234 Del Skrevet 30. april 2022 (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Fin bukse Takk! Meeen; Hel dress😁 Endret 30. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #235 Del Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Takk! Meeen; Hel dress😁 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #236 Del Skrevet 30. april 2022 Cid skrev (29 minutter siden): ? Jeg har på jumpsuit. Ikke bukse. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. april 2022 #237 Del Skrevet 30. april 2022 Fløff skrev (2 timer siden): Jeg tok åpenbart over etter dere da 😂 Living the best life! Tåler dessverre ikke sterk mat i det hele tatt, så jeg får ikke vært på disse stedene 😅 Men jeg kan informere om at den sjappa i krysset der på Bjølsen rett ved Riflegata har gjenoppstått i ny restaurantdrakt. Ikke et sted jeg besøker. Og Nord på Bjølsen er jeg ikke fan av sånn kaffemessig. Men det har skjedd MYE oppe på Lillo gård, så den nye restauranten frister! Asså de har 3 stk, men jeg mener den i det gamle bygget. Kompis har verdens FEITESTE sjokolademilkshake 😅 Å takk for info 😊😊😊😊😊 Min beste venninne i studietiden bodde på Bjølsen😊😊😊og jeg pleide å kjøpe pizza på Pizza Pancetta der 😋 Man kan alltid bestille mild på Tandoori Hut da😊😊😊 Tror ikke jeg har vært på Kompis. Tell me more plz ☺️☺️☺️😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #238 Del Skrevet 30. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 timer siden): Jamen, jeg er jo stappmett nå Når er det middag der da? 😁 19! Kommer du? Jeg er i baren med vin, rollebyttet vårt har ikke inntruffet ennå? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #239 Del Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Jeg har på jumpsuit. Ikke bukse. 👍 Skal du hoppe fallskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #240 Del Skrevet 30. april 2022 Cid skrev (11 minutter siden): Skal du hoppe fallskjerm? Nei jeg skal lede et lotteri. Faktisk😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå