AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Jeg har et barn som har bursdag i sommerferien. Pga Corona har barnet aldri fått feiret med vennene fra barnehagen. Nå går hen siste året og skal begynne på skole til høsten. Hennvil gjerne feire med vennene før de alle begynner på forskjellige skoler. Er det innafor å inviterer til selskap i juni når barnet ikke har bursdag før over en mnd etter? Anonymkode: 83528...a85
mereo Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 Juli er en vanskelig bursdagsmåned, spesielt om bursdagen faller i fellesferie ukene. Om du vil at flesteparten skal kunne delta er det jo lurest å ta det i juni eller august. Det er selvfølgelig helt innafor. 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 Klart dere kan ☺️ hyggelig for barnet og en fin avslutning på tiden sammen i barnehagen. Har også et julibarn og siste året i barnehagen tar vi nok feiringen i juni vi også Anonymkode: ae316...48b 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #6 Skrevet 28. april 2022 Takk for svar 😊 pleier dere å annagere hjemme eller f.eks trampoline park osv Anonymkode: 83528...a85
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #7 Skrevet 28. april 2022 Har skal kommende 6-åring ha sin første barnebursdag til helgen. Har egentlig ikke bursdag før senere i mai, men da er det konfirmasjon som sikkert noen skal i. Skal ha det hjemme. Blir "heldigvis" bare 8 barn. Anonymkode: b54c5...8e9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #8 Skrevet 28. april 2022 Ja! Så hyggelig for barnet 🥰 Kjenner andre som også har feiret flere uker før nå, av diverse årsaker. Anonymkode: c502d...ee0
Gjest Hottentått Skrevet 28. april 2022 #9 Skrevet 28. april 2022 Ja, vi feirer vårt julibarn i juni før ferien. Funker kjempefint! ☺️
GammelKaktus Skrevet 28. april 2022 #10 Skrevet 28. april 2022 Selvfølgelig kan du det. Mange som har barn som har bursdag midt på sommeren pleier jo å ta feiringen før eller etter bursdagen siden mange er på reis. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #11 Skrevet 28. april 2022 Absolutt innafor. Mitt barn har bursdag i juli, og vi løste dette ved å invitere vennene fra barnehagen sammen med klassen, etter skolestart. (De var bare 4 i årskullet på avdelingen og 15 i klassen, så det ble ikke voldsomt mange.) Men juni er selvsagt også helt greit. Anonymkode: 7a3a9...443
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #12 Skrevet 28. april 2022 Helt normalt. Har en som er født i forbindelse med sommerferien, og en i juleferien. Klart feiringen da må legges til et annet tidspunt. Da de var små og "enkle" hadde vi det hjemme. Men etterhvert lot vi andre stå for jobben. Det blir dyrere, men har man økonomi til det, så er det en lettelse å slippe å holde styr på en hel haug med unger, rydde opp i pizza og kakerester, tørke ketchup og glasur av møbler osv. Anonymkode: 6b371...02d
Ulrikke Skrevet 28. april 2022 #13 Skrevet 28. april 2022 Datteren min har et par venninner med bursdag midt i juli, og disse har alltid som regel feiret før de tar sommerferie. Helt innafor!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #14 Skrevet 28. april 2022 spørsmålet er om veldig mange jevnaldrende faktisk har muligheten til å dukke opp. midt sommerferien er vel de aller fleste på ferie eller noe, sammen med familiene deres. Anonymkode: 750ea...453
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #15 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har et barn som har bursdag i sommerferien. Pga Corona har barnet aldri fått feiret med vennene fra barnehagen. Nå går hen siste året og skal begynne på skole til høsten. Hennvil gjerne feire med vennene før de alle begynner på forskjellige skoler. Er det innafor å inviterer til selskap i juni når barnet ikke har bursdag før over en mnd etter? Anonymkode: 83528...a85 Selvsagt. Jeg har selv bursdag i fellesferien og feiet etter skolestart. men dette illustrerer noe. Alle snakker om de stakkars desember barna. Men det er da vitterlig like dumt å ha bursdag midt i fellesferien som i desember. Å ikke feire bursdag på bursdagen sin er veldig vanlig. Det er jo feks helt normalt å flytt feiringen til nærmeste helg. Anonymkode: 3381b...c93
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #16 Skrevet 29. april 2022 Absolutt, men jeg ville tatt med en ørliten "begrunnelse" for valg av tidspunkt i invitasjonen. Anonymkode: a8128...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå