AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Hva er den dårligste eller rareste opplevelsen dere har hatt i kontrollen på flyplass? Hvilken som helst flyplass. Anonymkode: e3f58...024
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Tok med meg en kilo brunost som handcarry og glemte helt av den. Inntil jeg på en lang mellomlanding i Kuala Lumpur dro inn i byen for litt sightseeing. Ved sikkerhetssjekk på flyplassen igjen slo de full bombealarm. Holdt meg igjen og tilkalte eksperter for å undersøke dette nærmere. De hadde aldri sett en slik type brunost før og trodde det var et slags plastisk sprengstoff. 😀 Anonymkode: fc7f0...6a4 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tok med meg en kilo brunost som handcarry og glemte helt av den. Inntil jeg på en lang mellomlanding i Kuala Lumpur dro inn i byen for litt sightseeing. Ved sikkerhetssjekk på flyplassen igjen slo de full bombealarm. Holdt meg igjen og tilkalte eksperter for å undersøke dette nærmere. De hadde aldri sett en slik type brunost før og trodde det var et slags plastisk sprengstoff. 😀 Anonymkode: fc7f0...6a4 Takk for en god latter. 😁 Anonymkode: e3f58...024
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Jeg har alltid med meg 3 penis ringer når jeg reise. (så har jeg noe å leke med når jeg er borte fra kona) en gang glemte jeg å legge de i koferten, så de lå i baklomma. jeg ble tatt til side for en ekstra sjekk. da plasserte de meg en maskin, som pekte ut at jeg hadde noe i baklomma. jeg fikk ikke lov til å ta de ut. så sikkerhets personalet måtte gjøre dette. han tok de ut av baklomma mi uten hansker. kjente og følte på de en godt stund før han spurte hva det var og hva jeg brukte de til. jeg ser han i øynene og svare. det er penis ringene mine. jeg bruker de til å ha de rundt pening når jeg. ja du vet. det utrykket jeg fikk av han stakkars mannen var priceless Anonymkode: 329c2...e96
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 Har en til. Riktignok ikke sikkerhetskontroll. På Gardermoen for noen år siden gikk det rundt en bagasje på bagasjebåndet hvor glidelåsen var ødelagt. Men hvor det var tydelig at bagasjefolkene der hadde tapet sammen kofferten for å holde det på plass. Men ut mellom åpningen stakk det tydelig ut et par svære dildoer av naturtro utseende. Dette var noe alle rundt bagasjebåndet så og dro på smiletbåndet av. Siden det gikk en stund før de som eide den, et homofilt par, plukket den opp. De var vel på dutyfree. Mener å huske det ble en nyhetssak av det. Hvor paret stod frem og kritiserte bagasjefolkene på Gardermoen for å ha gjort det med dildoene deres med overlegg. Anonymkode: fc7f0...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå