Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det heller ikke, men det har skjedd uten at jeg har prøvd. For jeg har en aktiv jobb og vi har barn som jeg er aktive med. Jeg sitter sjeldent stille for det er noe å gjøre eller ordne hele tiden. Jeg har aldri vært så glad i søtsaker, men kan drikke brus flere dager i uka. Jeg spiser akkurat det jeg vil, men i små mengder. 

Så det siste året har jeg gått ned 15 kg! 

Jeg fikk sjokk av vekten, samtidig ikke. Jeg skjønte jo at jeg hadde gått ned noe for alt av klær passet dårlig. Så også mer tydelig beinstruktur i ansiktet og kragebeinet. 

Da vi møttes lå jeg på 67 kg, nå er jeg 10 mindre enn det og er 167 høy. Jeg har født to barn de siste 4 årene, men ikke lagt på meg stort av det uansett hvor mye jeg forsøkte. 

Han syns at rompa er liten og puppene begynner å bli veldig små. Jeg kan vel endre noe med hard styrketrening, men hva hjelper vel det når jeg går så mye som jeg gjør. Pupper må kjøpes da, men det har jeg ikke råd til.

Hva kan jeg gjøre når vekten ikke vil øke?

Anonymkode: 65e28...f45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du kan gjøre er å be gubben holde kjeft. Rompa er for liten og puppene er for små? Jeg regner med at han selv ser ut som Jamie Dornan? Du får begynne å kommentere at utstyret hans er egentlig litt for lite, og spørre hva han tenker å gjøre med det?

Ikke finn på å ta silikon hvis ikke DU SELV vil. Du har gått ned mange kilo fordi du er på farta hele tiden, og i stedet for å avlaste deg slik at du får tid til å roe deg litt ned, klager han på rompa di? Fjott. 

• Liker 27
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (1 minutt siden):

Det du kan gjøre er å be gubben holde kjeft. Rompa er for liten og puppene er for små? Jeg regner med at han selv ser ut som Jamie Dornan? Du får begynne å kommentere at utstyret hans er egentlig litt for lite, og spørre hva han tenker å gjøre med det?

Ikke finn på å ta silikon hvis ikke DU SELV vil. Du har gått ned mange kilo fordi du er på farta hele tiden, og i stedet for å avlaste deg slik at du får tid til å roe deg litt ned, klager han på rompa di? Fjott. 

What she said.

Istedenfor nye pupper, kanskje ny type? :) 

Anonymkode: 7f420...ae2

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (2 minutter siden):

Han har en helt vanlig kropp, trener aldri, naturlig slank. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som du er helt skrapa? 

Jeg veide 58 kg på 1.74 rett etter fødsel, og ja - var var absolutt smal. Men ikke noe som så sykelig ut. Så bare tynnslank ut. 

Og det er helt greit at han eventuelt bekymrer seg over om det ligger noe bak, men de kommentarene der er smakløse.

Når det er sagt nevner du jo at du er småspist, så for din egen del og energien kan du jo øke porsjonene litt. Så du får mer overskudd å gå på. Ikke for hans del. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært hos legen for å sjekke at det ikke er noe galt? 10 kilo er veldig mye selv om du er aktiv.

Anonymkode: 308d8...e03

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Om dette kommer helt plutselig bør du gå til lege. Hvis du ikke har gått inn for å gå ned så mye i vekt

Anonymkode: 039f7...10b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med de to siste, om dette ikke er noe du har gått inn for eller kan forklare så bør du gå til legen.

Samboeren din kan du bare blåse i, også om puppene og rumpa har blitt mindre? Jeg er helt sikker på at du er flott som du er! 

Anonymkode: 0dd33...a09

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg liker det heller ikke, men det har skjedd uten at jeg har prøvd. For jeg har en aktiv jobb og vi har barn som jeg er aktive med. Jeg sitter sjeldent stille for det er noe å gjøre eller ordne hele tiden. Jeg har aldri vært så glad i søtsaker, men kan drikke brus flere dager i uka. Jeg spiser akkurat det jeg vil, men i små mengder. 

Så det siste året har jeg gått ned 15 kg! 

Jeg fikk sjokk av vekten, samtidig ikke. Jeg skjønte jo at jeg hadde gått ned noe for alt av klær passet dårlig. Så også mer tydelig beinstruktur i ansiktet og kragebeinet. 

Da vi møttes lå jeg på 67 kg, nå er jeg 10 mindre enn det og er 167 høy. Jeg har født to barn de siste 4 årene, men ikke lagt på meg stort av det uansett hvor mye jeg forsøkte. 

Han syns at rompa er liten og puppene begynner å bli veldig små. Jeg kan vel endre noe med hard styrketrening, men hva hjelper vel det når jeg går så mye som jeg gjør. Pupper må kjøpes da, men det har jeg ikke råd til.

Hva kan jeg gjøre når vekten ikke vil øke?

Kanskje trening kan hjelpe på å øke apetitten også. Det gjorde det for meg i hvert fall, så nå har jeg klart å legge på meg litt. Spiser mye protein, og trener 2-4 ganger i uka. 

Men hallo du har jo fått barn, så da er det ikke så rart at kroppen din har endret seg. Synes det er litt ekkelt av han å drive og komme med sånne kommentarer.

Anonymkode: 1f4f7...c76

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Han har en helt vanlig kropp, trener aldri, naturlig slank. 

Du er komfortabel med en partner som "klager" på kroppen din, når han har sitti å sett på vektnedgangen i over lang tid? Han har jo hatt full mulighet til å avlaste deg med barn og hjem, men han velger heller å kommentere kroppen din? Håper virkelig dette er en spøk, men hvis ikke så har du en utrolig umoden mann som partner. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han enda vært bekymret over at du har gått ned såpass mye - men neida; «pupper og rompe har blitt for smått» 

Anonymkode: b9a63...648

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det bur et troll i Senja...

Anonymkode: d078c...448

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det bur et troll i Senja...

Anonymkode: d078c...448

Hvorfor tror du ikke at det finnes bedritne mannfolk som bare bryr seg om at dama er sexy? Og når hun ikke lenger er sexy, får hun høre det? Jeg har vært gift med en slik, og kjenner flere slike fra omgangskretsen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vekta høres jo helt ok ut ut fra høyden din, så ser ikke problemet 

Anonymkode: 5cb1b...bac

AnonymBruker
Skrevet

kopi av tråden til hun som har blitt feit hvor samboer ba henne å slanke seg? troll!!! Eller er det samme bruker bak? hmmm

Anonymkode: af22e...71d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Sjekk stoffskiftet - endel damer får høyt stoffskifte etter svangerskap og fødsel.

Ellers: Lose the douche.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

15 kilo ned uten å gå inn for det? Det er tegn på at noe er galt. Sjekk det ut

Anonymkode: c4a7a...531

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ble skikkelig tynn etter mine ble født også, var jo i mye mer aktivitet etter barna ble født enn før. 

Før de ble født og lagd var det fest hver eneste helg og kebab 🙈😆

Anonymkode: 62804...eed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har du vært hos legen for å sjekke at det ikke er noe galt? 10 kilo er veldig mye selv om du er aktiv.

Anonymkode: 308d8...e03

Ifjor veide jeg mer pga kort tid etter fødsel. Da veide jeg 72 de første 7 mnd etter fødsel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

kopi av tråden til hun som har blitt feit hvor samboer ba henne å slanke seg? troll!!! Eller er det samme bruker bak? hmmm

Anonymkode: af22e...71d

Det har blitt et problem for meg å kjøpe bukser. Selv str 32 henger løst. Jeg som hadde fyldig 36 med sprettrompe. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...