AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Har sterk sosial angst, kan ikke ta telefoner, helst ikke så mye kontakt med kollegaer. (Har andre diagnoser også generell angst, PTSD, alvorlig depresjon, spiseforstyrrelse, fatigue pga. stoffskifte, dårlig syn/hørsel). Jeg er utdannet vernepleier men klarer ikke stå i det. Behandler mener jobb er noe som vil gjøre meg bedre, men da må det være noe jeg klarer å stå i over tid. Har ingen forslag, ingen interesse eller motivasjon. Men jeg må bare, så hvilken jobb skal jeg gå for? Anonymkode: 63aaf...2c5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Renhold? Kjøre postbil? På et lager? Pakke ut varer for bedrifter, eks. sportsbutikk? Anonymkode: fef0d...bef
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Renhold? Kjøre postbil? På et lager? Pakke ut varer for bedrifter, eks. sportsbutikk? Anonymkode: fef0d...bef Renhold og lager blir for fysisk krevende. Kanskje post ja vet det er noen som kjører med aviser osv. på natt, kan høre med det takk for svar! Anonymkode: 63aaf...2c5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Hva med barn i barnehage eller sto? Men det du må gjøre først er jo å få riktig behandling! Som hjelper... Anonymkode: 3f3cc...fc4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 Det går tydeligvis greit å skrive på nett ettersom du skriver her(?) Så hva med et service-yrke a la kundehjelp? Hadde det som sommerjobb en gang for mange mange år siden og da kunne jeg bare logge meg på hjemmefra Anonymkode: 6492a...120