AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Har sterk sosial angst, kan ikke ta telefoner, helst ikke så mye kontakt med kollegaer. (Har andre diagnoser også generell angst, PTSD, alvorlig depresjon, spiseforstyrrelse, fatigue pga. stoffskifte, dårlig syn/hørsel). Jeg er utdannet vernepleier men klarer ikke stå i det. Behandler mener jobb er noe som vil gjøre meg bedre, men da må det være noe jeg klarer å stå i over tid. Har ingen forslag, ingen interesse eller motivasjon. Men jeg må bare, så hvilken jobb skal jeg gå for? Anonymkode: 63aaf...2c5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Renhold? Kjøre postbil? På et lager? Pakke ut varer for bedrifter, eks. sportsbutikk? Anonymkode: fef0d...bef
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Renhold? Kjøre postbil? På et lager? Pakke ut varer for bedrifter, eks. sportsbutikk? Anonymkode: fef0d...bef Renhold og lager blir for fysisk krevende. Kanskje post ja vet det er noen som kjører med aviser osv. på natt, kan høre med det takk for svar! Anonymkode: 63aaf...2c5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Hva med barn i barnehage eller sto? Men det du må gjøre først er jo å få riktig behandling! Som hjelper... Anonymkode: 3f3cc...fc4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 Det går tydeligvis greit å skrive på nett ettersom du skriver her(?) Så hva med et service-yrke a la kundehjelp? Hadde det som sommerjobb en gang for mange mange år siden og da kunne jeg bare logge meg på hjemmefra Anonymkode: 6492a...120
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #6 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva med barn i barnehage eller sto? Men det du må gjøre først er jo å få riktig behandling! Som hjelper... Anonymkode: 3f3cc...fc4 Det blir for fysisk igjen selv om det virker som en herlig jobb, kanskje i framtiden ❤️ jeg får dessverre ikke mer hjelp fra psykiatrien.. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det går tydeligvis greit å skrive på nett ettersom du skriver her(?) Så hva med et service-yrke a la kundehjelp? Hadde det som sommerjobb en gang for mange mange år siden og da kunne jeg bare logge meg på hjemmefra Anonymkode: 6492a...120 Ja jeg klarer fint å uttrykke meg skriftlig Hadde du kun kontakt via mail/support da, ingen telefon? Takk for innspill dere ❤️ Anonymkode: 63aaf...2c5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #7 Skrevet 28. april 2022 er du ufør eller på aap? Anonymkode: 3f3cc...fc4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #8 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): er du ufør eller på aap? Anonymkode: 3f3cc...fc4 AAP Hvordan det? Ts Anonymkode: 63aaf...2c5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #9 Skrevet 28. april 2022 Jeg tenker at skal du ha nytte av en jobb med hensikt i å bli bedre, bør det være en jobb du gleder deg til å gå til. Uten motivasjon eller ønske om å gå til valgte jobb, vil dette prosjektet virke som et meningsløst tiltak. Dermed tenker jeg du bør komme med ønsker selv. Start med "drømmejobben". Hva ville du gjort om du var 100% frisk og kunne klart hva som helst? Hvilken jobb kommer nærmest ønsket ditt? Hvilke deler av den type jobb kan du klare nå? Eller hvilken lignende jobb kan du klare?Prøv å finn den minste lille ting som kan motivere deg. Jobben er ment å gi deg mening i hverdagen. Da må det være noe å glede seg til. Anonymkode: 42f03...207
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #10 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tenker at skal du ha nytte av en jobb med hensikt i å bli bedre, bør det være en jobb du gleder deg til å gå til. Uten motivasjon eller ønske om å gå til valgte jobb, vil dette prosjektet virke som et meningsløst tiltak. Dermed tenker jeg du bør komme med ønsker selv. Start med "drømmejobben". Hva ville du gjort om du var 100% frisk og kunne klart hva som helst? Hvilken jobb kommer nærmest ønsket ditt? Hvilke deler av den type jobb kan du klare nå? Eller hvilken lignende jobb kan du klare?Prøv å finn den minste lille ting som kan motivere deg. Jobben er ment å gi deg mening i hverdagen. Da må det være noe å glede seg til. Anonymkode: 42f03...207 Det er jeg helt enig i. Drømmejobben ville nok vært en der jeg er til nytte for andre mennesker, men det virker litt for optimistisk akkurat nå. Det å jobbe med noe helt tilfeldig virker så ufattelig grusomt, men føler det er noe i livet man bare _må for å komme seg videre.. personlig skulle jeg ønske jeg var litt friskere på dette tidspunktet, men nå hsr jeg ikke jobbet på et par år så må komme meg ut i arbeidslivet igjen. Takk for en fin melding ❤️ Ts Anonymkode: 63aaf...2c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå