Gjest TittTitt Skrevet 12. oktober 2008 #1861 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg måtte bare.. Hva måtte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. oktober 2008 #1862 Del Skrevet 12. oktober 2008 Påpeke en av to skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. oktober 2008 #1863 Del Skrevet 12. oktober 2008 Påpeke en av to skrivefeil. Ja sånn er det å ha dysleksi - er kansje ikke så flink å skrive som dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. oktober 2008 #1864 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er mange som har dysleksi her, og vi skjønte hva du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. oktober 2008 #1865 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 12. oktober 2008 #1866 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg skjønte absolutt hva du mente ja. Husker bare det var så mye snakk om kj-lyden i norsktimene på videregående, og nå er det ikke bare uttalen som er feil, nå har folk begynt å skrive det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. oktober 2008 #1867 Del Skrevet 12. oktober 2008 Enig med deg, marihan. Total avsporing, men det er verste er når folk skriver på dialekt! Tilbake til H&A. Er det lenge til rettssaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. oktober 2008 #1868 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg skjønte absolutt hva du mente ja. Husker bare det var så mye snakk om kj-lyden i norsktimene på videregående, og nå er det ikke bare uttalen som er feil, nå har folk begynt å skrive det og.. Jeg skrev bare det som jeg trodde var rett. Vis du skjønte hva jeg mente, da trengte du ikke påpeke det heller. Du må ikke tro det er noe gøy for meg og slite med dysleksi, også attpå til må andre bli "frekk", eller "sarkastisk" når jeg skriver feil. Så skrev jeg "sjapt" og ikke "kjapt", eller hvordan det skrives Gjør ihvertfall mitt beste, sorry! Skriver ihvertfall ikke på dialekt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. oktober 2008 #1869 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det lenge til rettssaken? Hvilken rettsak? Med Rob? Han slapp ihvertfall unna straff :oD Men han og Tash flytter til USA? Om jeg forstod det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. oktober 2008 #1870 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det var nok ikke vondt ment, og kommentaren var nok rettet mot de som faktisk ikke har dysleksi, men som bare slurver. Dysleksi er det ingen som kan noe for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. oktober 2008 #1871 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvilken rettsak? Med Rob? Han slapp ihvertfall unna straff :oD Men han og Tash flytter til USA? Om jeg forstod det riktig. Ja, det var den. Håper jeg får sett når selve saken blir ført for retten. Særlig mtp. at de skal "utfordre lovverket". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. oktober 2008 #1872 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja, jeg så litt av rettsaken, men så klarte jeg og hoppe over en episode, men tydeligvis så slapp han straff. Men er det sånn at Tasha og Rob aldri kommer tilbake, eller er de bare ute fra serien i en periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. oktober 2008 #1873 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er jeg ikke sikker på. Isabel Lucas er jo i USA for tiden og prøver å få til en karriere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. oktober 2008 #1874 Del Skrevet 12. oktober 2008 Isabel Lucas er jo i USA for tiden og prøver å få til en karriere der. Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. oktober 2008 #1875 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hun som spiller Tasha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 12. oktober 2008 #1876 Del Skrevet 12. oktober 2008 Beklager, det var ikke vondt ment.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1877 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja, jeg så litt av rettsaken, men så klarte jeg og hoppe over en episode, men tydeligvis så slapp han straff. Men er det sånn at Tasha og Rob aldri kommer tilbake, eller er de bare ute fra serien i en periode? De kommer neppe tilbake, og har i alle fall ikke gjort det i løpet av de to årene serien ligger forran oss i Australia. Går stadig rykter om at Tasha skal komme tilbake, men hun spiller i Transformers 2 nå, og kommer nok til å bli i Hollywood og fortsette å bygge opp en karriere der. Robbie spiller i Power Rangers, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1878 Del Skrevet 12. oktober 2008 Også er det en ting til jeg lurer på. Jeg er litt redd å fortsette å se på youtube, for er redd det plutselig ikke er fler episoder igjen.. Eller at det mangler 10-20 episoder osv.. Eller ligger alle episodene på youtube? Nei, tror dessverre at du kan risikere at det plutselig mangler noen episoder på youtube. Når det gjelder de episodene som kommer ut i Australia nå, så ligger de alltid, uten unntak ute på youtube noen timer etter at episoden gikk på tv. Men når man kommer så langt tilbake som vi ligger her i Norge så synes jeg det virker som om det ofte er "hull" i serien, og ikke alle episodene er der. Blir bedre etterhvert som vi kommer lengre fram i serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. oktober 2008 #1879 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hadde vondt av Tasha og Robbie i går. Håper vi snart er kvitt mummi Rose eller hva hun nå heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. oktober 2008 #1880 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hadde vondt av Tasha og Robbie i går. Håper vi snart er kvitt mummi Rose eller hva hun nå heter. Vet dette er en spoilertråd, men gjør slik likevel jeg... Måtte søke på nett hvordan det går med Ella i går, og de får visst reddet henne, og Mumma Rose havner i fengsel Endret 14. oktober 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå