Gjest marihan Skrevet 26. februar 2008 #1361 Del Skrevet 26. februar 2008 Huffda! Dårlig dag? Var det neste torsdag du sa ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljan Skrevet 26. februar 2008 #1362 Del Skrevet 26. februar 2008 Sorry. Så det nå. Men orker ikke tanken på å lete gjennom 69 sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. februar 2008 #1363 Del Skrevet 26. februar 2008 Skulle til å svare det samme; du finner det hvis du blar lenger bak i tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljan Skrevet 26. februar 2008 #1364 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvilken episode var vi på nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 26. februar 2008 #1365 Del Skrevet 26. februar 2008 4140 ble vist i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 26. februar 2008 #1366 Del Skrevet 26. februar 2008 kan noen fortelle hva som skjer med Peter og han politimann gutten? jeg orker ikke å lete gjennom mange sider for å kanskje finne et svar.. hva driver Peter med? Vil det gå bra med han politi fyren han slo ned i dagens episode? og vil det Peter driver med ta en slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 26. februar 2008 #1367 Del Skrevet 26. februar 2008 De fleste spørsmålene finner du svar påher i innlegg nr. 1355. Det går bra med Jack ja, han ble bare slått bevisstløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 27. februar 2008 #1368 Del Skrevet 27. februar 2008 Huffda! Dårlig dag? Var det neste torsdag du sa ? Tror ikke du just trenger å ha dårlig dag for å svare slik. Er bare at de samme spørsmålene blir spurt om og og igjen, ofte flere ganger på samme side. Skjønner at folk ikke vil gå igjennom nesten 70 sider. Men å se 2-3 sider bak kan de klare. finner man ikke det man lurere på da får man heller spør :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljan Skrevet 27. februar 2008 #1369 Del Skrevet 27. februar 2008 Fikk ikke med meg dagens sending ? Kan noen gi en kort oppdatering ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 27. februar 2008 #1370 Del Skrevet 27. februar 2008 De fleste spørsmålene finner du svar påher i innlegg nr. 1355. Det går bra med Jack ja, han ble bare slått bevisstløs. takk for hjelpa. jeg hater å ikke vite hva som skjer når det er mye spennende på gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 27. februar 2008 #1371 Del Skrevet 27. februar 2008 Fikk ikke med meg dagens sending ? Kan noen gi en kort oppdatering ? Hvis du registrerer deg på dette forumet, så får du tilgang til veldig detaljerte sammendrag som legges ut hver dag like etter episoden har gått på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 28. februar 2008 #1372 Del Skrevet 28. februar 2008 å så trist at sally skal slutte i serien.. noen som vet når det vil skje i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. februar 2008 #1373 Del Skrevet 28. februar 2008 Hun er fortsatt med i Australia, og de ligger 2 år foran oss. Så det blir en god stund til hun forsvinner fra oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1374 Del Skrevet 29. februar 2008 Litt frem i tid men digger denne: og denne: http://www.youtube.com/watch?v=dKIerkvpQUc...feature=related denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 29. februar 2008 #1375 Del Skrevet 29. februar 2008 De videoene var skikkelig gråtemateriale Blir Amanda snill jente altså? Godtatt av lokalbefolkningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 2. mars 2008 #1376 Del Skrevet 2. mars 2008 Nå har jeg endelig fått oppdatert meg på fremtidens hendelser i Summer Bay. Og det var jo ikke lite! Sally har jo en enormt spennende storyline i Australia nå. Skulle egentlig ønske at en eller annen kanal kunne sende Home and away fra begynnelsen av. Er jo så mye jeg har gått glipp av. Men det ville vel ha tatt sin tid å gå gjennom 20 år med serien da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. mars 2008 #1377 Del Skrevet 4. mars 2008 Synes synd på Ric som blir "mobbet" av tidligere skolekamerater, uten å få støtte fra Cassie. Er det lenge til Bella finner Amanda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1378 Del Skrevet 4. mars 2008 Synes synd på Ric som blir "mobbet" av tidligere skolekamerater, uten å få støtte fra Cassie. Er det lenge til Bella finner Amanda? Tror det enda er en stund til Belle finner ut at Amanda er moren hennes. De skal møtes og hate hverandre først, sånn at at det blir ekstra dramatisk når de oppdager at erkefienden er moren/datteren. Synes forresten at det var litt teit at det ikke virket som om Belle fikk et snev av dårlig samvittighet engang, da hun oppdaget at det at hun dyttet Flynn ned trappa hadde forkortet livet hans. Men Tasha og Robbie var jo veldig søte i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1379 Del Skrevet 4. mars 2008 Nå har jeg endelig fått oppdatert meg på fremtidens hendelser i Summer Bay. Og det var jo ikke lite! Sally har jo en enormt spennende storyline i Australia nå. Skulle egentlig ønske at en eller annen kanal kunne sende Home and away fra begynnelsen av. Er jo så mye jeg har gått glipp av. Men det ville vel ha tatt sin tid å gå gjennom 20 år med serien da. Det hadde vært morsomt å se de gamle episodene ja, men det ville jo tatt veldig lang tid selv om de hadde vist to episoder om dagen og ikke tatt pause i ferier og helligdager. Men hadde jo vært fint om de i det minste kunne sendt de episodene fra før TV2 begynte å sende serien. Tror det hadde vært morsomt å se Sally som liten jente Oppdaget forreten at NRK3 (av alle kanaler) skal begynne å sende Neighbours fra mandag av, for de som skulle være interessert i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. mars 2008 #1380 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg er ganske sikker på at jeg har sett Sally som liten jente. Da hun bodde hos Pippa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå