Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest blåmobil

kan noen fortelle hva som skjer med Peter og han politimann gutten? jeg orker ikke å lete gjennom mange sider for å kanskje finne et svar..

hva driver Peter med? Vil det gå bra med han politi fyren han slo ned i dagens episode?

og vil det Peter driver med ta en slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda! Dårlig dag?

Var det neste torsdag du sa :fnise: ?

Tror ikke du just trenger å ha dårlig dag for å svare slik. Er bare at de samme spørsmålene blir spurt om og og igjen, ofte flere ganger på samme side. Skjønner at folk ikke vil gå igjennom nesten 70 sider. Men å se 2-3 sider bak kan de klare. finner man ikke det man lurere på da får man heller spør :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåmobil
De fleste spørsmålene finner du svar påher i innlegg nr. 1355. Det går bra med Jack ja, han ble bare slått bevisstløs.

takk for hjelpa. jeg hater å ikke vite hva som skjer når det er mye spennende på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Fikk ikke med meg dagens sending ?

Kan noen gi en kort oppdatering ?

Hvis du registrerer deg på dette forumet, så får du tilgang til veldig detaljerte sammendrag som legges ut hver dag like etter episoden har gått på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg endelig fått oppdatert meg på fremtidens hendelser i Summer Bay. Og det var jo ikke lite!

Sally har jo en enormt spennende storyline i Australia nå.

Skulle egentlig ønske at en eller annen kanal kunne sende Home and away fra begynnelsen av. Er jo så mye jeg har gått glipp av. Men det ville vel ha tatt sin tid å gå gjennom 20 år med serien da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Synes synd på Ric som blir "mobbet" av tidligere skolekamerater, uten å få støtte fra Cassie.

Er det lenge til Bella finner Amanda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Synes synd på Ric som blir "mobbet" av tidligere skolekamerater, uten å få støtte fra Cassie.

Er det lenge til Bella finner Amanda?

Tror det enda er en stund til Belle finner ut at Amanda er moren hennes. De skal møtes og hate hverandre først, sånn at at det blir ekstra dramatisk når de oppdager at erkefienden er moren/datteren.

Synes forresten at det var litt teit at det ikke virket som om Belle fikk et snev av dårlig samvittighet engang, da hun oppdaget at det at hun dyttet Flynn ned trappa hadde forkortet livet hans.

Men Tasha og Robbie var jo veldig søte i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå har jeg endelig fått oppdatert meg på fremtidens hendelser i Summer Bay. Og det var jo ikke lite!

Sally har jo en enormt spennende storyline i Australia nå.

Skulle egentlig ønske at en eller annen kanal kunne sende Home and away fra begynnelsen av. Er jo så mye jeg har gått glipp av. Men det ville vel ha tatt sin tid å gå gjennom 20 år med serien da.

Det hadde vært morsomt å se de gamle episodene ja, men det ville jo tatt veldig lang tid selv om de hadde vist to episoder om dagen og ikke tatt pause i ferier og helligdager. Men hadde jo vært fint om de i det minste kunne sendt de episodene fra før TV2 begynte å sende serien. Tror det hadde vært morsomt å se Sally som liten jente :)

Oppdaget forreten at NRK3 (av alle kanaler) skal begynne å sende Neighbours fra mandag av, for de som skulle være interessert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...