Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest marihan

Ja, jeg tror Kirsty og Kane har et barn :klø: Eller mista de det.. Jeg husker ikke helt. Mathilda blir boende med Tony. Robbie og Tasha flytter sammen igjen tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Kirsty og Kane fått noen barn?

Kirsty var i alle fall gravid da de reiste fra Summer Bay, så med mindre noe har gått feil så burde de ha et barn. Jeg er mer spent på hvordan det er fysisk mulig for dem å komme tilbake, de er jo på flukt fra loven. Men alt er jo mulig i en såpeserie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når Beth dør, hva skjer med robbie og mathilda da?

Tror ikke Beth dør før etter at Robbie og Tasha og babyen har flyttet til USA. Og Matilda blir vel boende sammen med Tony, som noen andre nevnte. Og så har hun jo Kit også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke Beth dør før etter at Robbie og Tasha og babyen har flyttet til USA. Og Matilda blir vel boende sammen med Tony, som noen andre nevnte. Og så har hun jo Kit også.

Er det ikke en bror til? husker aldri navnet på han, han som er på dramaskole?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsty var i alle fall gravid da de reiste fra Summer Bay, så med mindre noe har gått feil så burde de ha et barn. Jeg er mer spent på hvordan det er fysisk mulig for dem å komme tilbake, de er jo på flukt fra loven. Men alt er jo mulig i en såpeserie...

Hvorfor flyktet de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Ja, selvfølgelig! Hun var gravid når rettsaken pågitt, det var derfor de flyktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Hvorfor flyktet de?

Fordi Kane var mistenkt for et ran som faren hans hadde begått. Den dagen dommen skulle falle stakk de av. Kirsty var 4 mnd på vei og de var redde for at Kane måtte i fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Kane var mistenkt for et ran som faren hans hadde begått. Den dagen dommen skulle falle stakk de av. Kirsty var 4 mnd på vei og de var redde for at Kane måtte i fengsel.

Åja! Selvfølgelig! Nå husker jeg alt! Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest septica
Ja, de kommer muligens tilbake i Sallys siste episode. Pippa kommer også tilbake, i tillegg til Hayley (spilt av Bec Hewitt :hoppe: )

Hvorfor forsvant hun egentlig,for så å komme tilbake?Hayley alltså=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor forsvant hun egentlig,for så å komme tilbake?Hayley alltså=)

Hun har fått baby i virkeligheten. Men trodde ikke hun skulle komme tilbake nå fordet..Trodde hun var ferdig med serien jeg, eller har hun bare hatt permisjon? Noen som kan bekrefte/avkrefte om hun kommer tilbake for fult?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Hun kommer nok ikke tilbake for fullt.

Har nettopp sett på en av Sevens offisielle videoer der Kate oppsummerer sin tid i Home&Away, og mot slutten av videoen viser de noen klipp fra settet til Kates siste scene eller noe. Det er masse folk samla der.

Debra Lawrence (Pippa sr.) var ingen stor overraskelse, og Sam Atwell (Kane Phillips) kan alltids forklares med at han har vært med som produsent og regissør for en del episodes i 2007, og Bec Hewitt var der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det ikke en bror til? husker aldri navnet på han, han som er på dramaskole?!

Henry, tror jeg det var. :)

Kommer han tilbake? Er jo ikke gamle gutten han til å være så mye alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer han tilbake? Er jo ikke gamle gutten han til å være så mye alene

Nei, han kommer aldri tilbake. Tror egentlig de prøver å få seerne til å glemme at han noen gang har eksistert, og snakker så lite som mulig om ham. Litt teit, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han kommer aldri tilbake. Tror egentlig de prøver å få seerne til å glemme at han noen gang har eksistert, og snakker så lite som mulig om ham. Litt teit, egentlig.

kommer han ikke i begravelsen av si ega mor ei gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...