Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Robbie og Tasha snakket om ekteskapet sitt i dag. Er de gift?!?!?!?!?! :sjokkert::hakeslepp:

Tror de var på teltur og gifta seg på "liksom". uten prest, bare de to..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke Zoe død ?? (altså hun som stjal identiteten hennes, Eve et eller annet )

Synes jeg så henne i slutten av dagens sending.

Jepp, det var nok Zoe/Eve du så. Hun døde ikke likevel (selv om alle tror at hun er død) og nå er hun tilbake for å ta hevne seg på Summer Bay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var nok Zoe/Eve du så. Hun døde ikke likevel (selv om alle tror at hun er død) og nå er hun tilbake for å ta hevne seg på Summer Bay.

Man så jo at hun ble låst inne i huset da det gikk i lufta. Litt teit at hun liksom lever igjen nå da (uten skader til og med). Og de må jo ha lett etter henne for å kunne begrave liket da bygningen gikk i lufta. + at hvis de da ikke hadde funnet henne burde de jo skjønt at hun lever. Men kommer til å bli spennende fremover uansett, hun må jo ha kjempe planer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man så jo at hun ble låst inne i huset da det gikk i lufta. Litt teit at hun liksom lever igjen nå da (uten skader til og med). Og de må jo ha lett etter henne for å kunne begrave liket da bygningen gikk i lufta. + at hvis de da ikke hadde funnet henne burde de jo skjønt at hun lever. Men kommer til å bli spennende fremover uansett, hun må jo ha kjempe planer...

Ja, det er litt teit at hun fremdeles lever etter den eksplosjonen, spesielt siden jeg mener å huske at Peter Baker sa at det var bekreftet at hun var død. Men tror hun har en hjelper (og elskerinne) innenfor politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en video på youtube hvor man kan se hvor mye spennende som skjer neste år (for oss) Såklart ligger de langt foran oss i Australia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en video på youtube hvor man kan se hvor mye spennende som skjer neste år (for oss) Såklart ligger de langt foran oss i Australia...

Åj så mange nye folk som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg!!! :-D :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hellandussen for ein høg dødsprosent det er i Home and Away!!! Det er jo livsfarleg å vera med i den serien :sjokk:

Forresten kva dør Beth av? Og kvifor låg søte Kim halvdød i vegkanten idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kim hadde tatt overdose med GHB. Det er hva jeg har fått med meg.

Nei, uff er han kome på køyret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp. Etter det som skjedde med farskapsfeilen, traff han på ei jente som drev med partydop. Ikke GHB. Hun holdt på med piller. GHBen fikk han tak i på fest hvor hun også var, men han gikk inn til de som hadde GHBen alene.

Dopet ble en måte å flykte fra de vonde følelsene rundt babyen og at han plutselig ikke var far lenger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Etter det som skjedde med farskapsfeilen, traff han på ei jente som drev med partydop. Ikke GHB. Hun holdt på med piller. GHBen fikk han tak i på fest hvor hun også var, men han gikk inn til de som hadde GHBen alene.

Dopet ble en måte å flykte fra de vonde følelsene rundt babyen og at han plutselig ikke var far lenger etc.

Uff, nei no vart eg trist. Søte, snille Kim :gråte:

Takk for informasjon, Saeria :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det går greit.

Farlig avhengighetsskapende den serien her. :ler:

Ja, håpar ikkje vår kjære Kim tek kvelden også. Alle dei andre verkar tydelegvis å gjera det...

Serien er kjempebra! Irriterar meg at eg ikkje får sett det, det går altfor tidleg på dagen :sur: Vurderar kjøpa meg opptakbar dvd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...