Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Synes det er litt rart at serieskaperne fremstiller Kim som den kjipingen som ikke lar Hayley dra avgårde med (det han tror er)sønnen hans. Selvfølgelig kan ikke moren bare bestemme seg for å reise til andre siden av jordkloden med deres felles barn!

Og at Kim da skaffer seg advokat, er virkelig ikke sjokkerende. Må si jeg blir skikkelig irritert over den egoistiske holdningen til Hayley og Scott...

Nå er det jo egentlig Scotts barn da, og ikke Kim, selv om de ikke vet det enda. Men, jeg er helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt rart at serieskaperne fremstiller Kim som den kjipingen som ikke lar Hayley dra avgårde med (det han tror er)sønnen hans. Selvfølgelig kan ikke moren bare bestemme seg for å reise til andre siden av jordkloden med deres felles barn!

Og at Kim da skaffer seg advokat, er virkelig ikke sjokkerende. Må si jeg blir skikkelig irritert over den egoistiske holdningen til Hayley og Scott...

Er også enig. Begynner nesten å mislike Hayley nå. Hallo, bare fordi Kim er faren (enn så lenge), så betyr jo ikke det at ikke han er like glad i Noah.

Men på slutten av dagens episode fant Flynn og hun sykepleieren ut at Kim ikke kunne være faren pga forskjellige blodtyper. Da blir det vel drama i morgen da. Huff, synes synd på Kim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tirsdag får Scott og Hayley vite at det er Scott som er faren til Noah. Endelig! :D

jepp og det er vel nå de blir så glade, og ting løser seg for hayley og scott, de forlater serien og flytter til frankrike.

Kim derimot tåler ikke dette og kommer på kjøret.....

Men hvem er denne jonah som tash driver med? en fra denne sekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp og det er vel nå de blir så glade, og ting løser seg for hayley og scott, de forlater serien og flytter til frankrike.

Kim derimot tåler ikke dette og kommer på kjøret.....

Men hvem er denne jonah som tash driver med? en fra denne sekten?

Ja, Jonah er fra sekten. Det er han som voldtar og gjør Tasha gravid, men han var visstnok dopet da han gjorde det, og ikke klar over hva han drev med.

Tror han er tilbake i serien nå, og holder på med å bli kjøresten til Martha. Litt merkelig at jentene i Summer Bay har så lav terskel for å bli sammen med menn som har voldtatt bestevenninna/søsteren deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så irritert på Amanda! Så gårsdagens episode i dag, herlig at Haley og Scott endelig vet at Scott er Noahs far! :-D

Amanda derimot, hun irriterer vette at meg slik hun syter og klager og prøver å få alle til å synes synd på seg... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Blir så irritert på Amanda! Så gårsdagens episode i dag, herlig at Haley og Scott endelig vet at Scott er Noahs far! :-D

Amanda derimot, hun irriterer vette at meg slik hun syter og klager og prøver å få alle til å synes synd på seg... :kjefte:

Ja, enig!! Hun irriterer meg og så sinnsykt! Veldig rart at Graham ikke skjønner at han blir lurt. Han gikk riktignok fra henne i dag og sa at han ikke kunne gjør det mot familien sin, men vi vet jo at de gifter seg til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tessa_*

men hvordan kommer dan seg ut av veddingen? når finner leah det ut? (for hun oppdager det vel?)

og når blir det slutt med mathilda og lucas? skulle ikke hun bli sammen med ric? og hva skjer med cassie da?

beklager, mange spm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda er så irriterende til tider at jeg tror jeg dør på meg.. Ah.. og Graham går rett på, enda han da blir sammen med eksen til hans barnebarn.. It makes no sense to me! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lenge det er til Amanda og Graham gifter seg? Og hvor lenge de er gift før han dør?

Jeg blir så irritert hver gang Amanda dukker opp på skjermen, hun steller bare istand bråk. Så da prøver jeg heller å tenke litt annerledes sånn at jeg ikke blir så irritert, prøver å tenke at det blir mest mulig drama og spenning enn å like karakteren. (Ok, det går ikke såå bra da med den tenkingen...)

Når Leah finner ut om Dans gambling? Ikke sikker? Lurer på om han Dudley-fyren kidnapper Ryan, eller om Leah finner noen kvitteringer. Blir i alle fall helt stressa av Dan for tiden.

Tror Mattie og Lucas er sammen en stund nå. De har jo nettopp blitt sammen, og Ric og Cassie har funnet tilbake til hverandre. Mattie og Lucas var så søte i dag da de sa at de elsket hverandre og skulle holde hender, men så kom Beth inn i rommet.

Tror rett over jul kommer Belle inn i serien (Amandas datter som ikke døde som nyfødt likevel, men ble satt bort av moren hennes). Belle stjeler Ric fra Cassie, om jeg ikke husker feil. Men jeg tror ikke det varer lenge. Cassie og Belle slåss, gjør de ikke, dere som vet? Cassie lar seg i alle fall ikke pille på nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette med Graham er bare teit. Hvor sannsynlig er det at han blir sammen med eksen til barnebarnet liksom.... Nei, det blir for dumt. De kunne funnet på noe annet. Dette er alt for såpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes dette med Graham er bare teit. Hvor sannsynlig er det at han blir sammen med eksen til barnebarnet liksom.... Nei, det blir for dumt. De kunne funnet på noe annet. Dette er alt for såpe!

Det er vel ikke altfor såpe... Det skjer jo hele tiden at yngre kvinner (Ofte golddiggers som Amanda) gifter seg med eldre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Noen som vet hvor lenge det er til Amanda og Graham gifter seg?

Jeg tror de gifter seg i sesongavslutningen, altså i den episoden som sendes i Norge fredag 21.12. Hvor lenge de forblir gift vet jeg ikke, men tror ikke det er så lenge. Han rekker i hvert fall ikke å skrive testamente, så Amanda arver alle pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig. I det hele tatt synes jeg H&A er blitt så mye såpe at de heller kunne sendt repriser på Dynastiet...

Klart at det må skje ting i en så langvarig serie, men nå synes jeg det bikker over til dumt oftere og oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke altfor såpe... Det skjer jo hele tiden at yngre kvinner (Ofte golddiggers som Amanda) gifter seg med eldre menn.

Joda. Men ikke med bestefaren til ekssamboeren som det ble slutt med i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...