treningsjenta Skrevet 21. november 2007 #1121 Del Skrevet 21. november 2007 ja det var ekstremt tankeløst. også når hun selv vet at hun er kritisk gravid. Men sånn er serien...Merkelige greier som hender der, feks denne sønnen til Leah, hvor lenge hakke han vært i Kypros.. Der er det ikke noe behov for å se mamman sin, og heller ikke skole eller barnehage eller venner... Og Amanda da, hun fikk beskjed av Dan at hun ikke fikk se Ryan, jaja,, pytt pytt rista på hodet og gikk ut og ikke noe mer ståhei om det lissom... Og Irene som nettopp har vært forgifta, Hayley bare reiser sin vei istedet for å være hos Irene. Og Irene så vi heller ikke i letinga etter Hayley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "hater" H&A Skrevet 21. november 2007 #1122 Del Skrevet 21. november 2007 og hvorfor... ??? Jo fordi sambo er helt hektet. Spurte en dag om han kunne lage middag til jeg kom hjem. Jeg fikk middag, og H&A var på TV'en. Men jeg syntes jo det var litt uklart... Joda, det var opptak, for han fikk jo ikke sett det når han måtte lage mat til meg... Så nå skjønner jeg hvorfor det aldri er middag ferdig når jeg kommer hjem fra arbeid... ... hvor hekta går det an å bli...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 21. november 2007 #1123 Del Skrevet 21. november 2007 Tror ikke dette er rette plasse å legge ut hatet ditt på.. Lag din egen hate tråd da heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 21. november 2007 #1124 Del Skrevet 21. november 2007 og hvorfor... ??? Jo fordi sambo er helt hektet. Spurte en dag om han kunne lage middag til jeg kom hjem. Jeg fikk middag, og H&A var på TV'en. Men jeg syntes jo det var litt uklart... Joda, det var opptak, for han fikk jo ikke sett det når han måtte lage mat til meg... Så nå skjønner jeg hvorfor det aldri er middag ferdig når jeg kommer hjem fra arbeid... ... hvor hekta går det an å bli...?? Dette er en tråd for oss som liker serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 23. november 2007 #1125 Del Skrevet 23. november 2007 etter dagens episode å betrakte kan det ikke være lenge til Flynn dør. ? Noen som vet noe mer her? Tror vi går en "tøff" tid i møte, må ærlig si at jeg gruer meg til å se dette jeg.. Vet at tårene kommer til å trille.. :gråte: Men lite vi ser til Hayley nå, blir lagt mer fokus på Dan sine spilleproblemer som tydligvis skal ødelegge forholdet til Leah... I et klipp fra youtube ser vi at Leah gråter over at graviditetstesten er positiv. noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 23. november 2007 #1126 Del Skrevet 23. november 2007 Hehe, hver gang jeg er innom denne tråden blir jeg sittende og se Home and Away-episoder på YouTube... Det er liksom de to måtene jeg ser H&A på for tiden, i denne tråden og på YouTube. Får sjelden sett det på TV. Men i dag så jeg det på TV, faktisk. Så at Irene var seg selv igjen. Hvordan gikk dette til? Ble forgiftningen avslørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. november 2007 #1127 Del Skrevet 23. november 2007 Hehe, hver gang jeg er innom denne tråden blir jeg sittende og se Home and Away-episoder på YouTube... Det er liksom de to måtene jeg ser H&A på for tiden, i denne tråden og på YouTube. Får sjelden sett det på TV. Men i dag så jeg det på TV, faktisk. Så at Irene var seg selv igjen. Hvordan gikk dette til? Ble forgiftningen avslørt? Har de hele episoder der? Hvor langt er vi kommet i serien nå? Hva søker jeg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 23. november 2007 #1128 Del Skrevet 23. november 2007 Kim kommer ut for en trafikkulykke, og da oppdager Flynn at blodtypene ikke stemmer. Sally og Flynn fornyer bryllupsløftene før han dør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 23. november 2007 #1129 Del Skrevet 23. november 2007 Har de hele episoder der? Hvor langt er vi kommet i serien nå? Hva søker jeg på? Ja, det ligger ut hele episoder. I hvertfall noen. Siden jeg ser det så sjelden på TV så er jeg ikke sikker på hvilket episodenummer vi har kommet til her. Så når jeg ser H&A på YouTube så blir det mest sånn tilfeldig hva jeg finner. Noe nytt og noe gammelt, og av og til så treffer jeg ganske bra på dit vi har kommet her. Men jeg tror vi ligger på episodenummer 40xx her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tessa_* Skrevet 24. november 2007 #1130 Del Skrevet 24. november 2007 i dag (fredag 23. nov) gikk episode nr 4080 på tv.. ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. november 2007 #1131 Del Skrevet 24. november 2007 I episoden på tv3sverige på tirsdag (tror det var det) døde Flynn. Den er jo en del lengre fremme enn på tv2 så er en stund igjen før han dør. Amanda gifter seg også med faren til Bett, fysj.... Dette for å loppe han for penger som hun trenger til prosjektet til Josh. De to har og et forhold Er veeeeldig mye som skjer fremover ja. Masse å glede oss til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 25. november 2007 #1132 Del Skrevet 25. november 2007 Mener at det med den positive graviditetstesten til Leah var at de to ble separert etter at Dan gamblet bort IVF-pengene deres. Og så reiste Leah bort, og så tok hun en graviditetstest som var positiv, og så er jeg usikker på om hun mistet eller tok abort. For de har jo ikke fått noen unger. Lurer på om det var sånn at hun tok abort siden de ikke var sammen lenger, og så ble de sammen igjen etterpå uten å bli gravid igjen. Antakelig skal vel Dan nå bli hekta på gambling igjen og spille mere. Tror ikke det er så lenge til det blir oppdaget at Scott er faren til Hayleys baby. Kim kommer ut for en ulykke, og må ha blodoverføring på sykehuset. Det er da de oppdager at blodtypen hans ikke stemmer overens med baby Noah sin. Tror han og Hayley forlater serien før jul. Men jeg er litt forvirret i hodet mitt, for jeg mener å huske at det var den nye legen Rachel som behandlet Kim for blodoverføringen (de blir senere gift), men så syns jeg å huske at hun ike skal komem før neste år, og da stemmer det jo ikke med at Scott og Hayley forlater serien nå. Kanskje Kim er med i flere ulykker? Tror ikke Flynn dør ennå, det er vel til neste år. Gruer meg, blir så trist. Men jeg tror det skjer litt Robbie og Tasha drama snart. Hun skal jo dumpe Robbie og bli medlem av en sekt. Jeg lurer på om det er det som skal skje når hun kommer tilbake nå. At hun kommer tilbake for å si til Robbie at det er slutt mellom dem. Skal forresten Home and away ha juleferie? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. november 2007 #1133 Del Skrevet 26. november 2007 Skal forresten Home and away ha juleferie? Noen som vet? Er ganske sikker på at Home and Away ikke sendes som vanlig i romjula, iallfall. Er usikker på hvordan det er før og etter romjul... Tror iallfall det er slik det har vært før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 26. november 2007 #1134 Del Skrevet 26. november 2007 Hva skjedde egentlig med Hayley, etter at hun ble livløs rett etter fødselen? Død? Syns det er rart at vi ikke ser noe mer om det. Mulig jeg har gått glipp av den episoden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 26. november 2007 #1135 Del Skrevet 26. november 2007 Scott klarte å få liv i Hayley etter fødselen. Kim og Alf fant fram til campingvogna rett etterpå, og de fikk henne på sykehus, hvor hun ble hjerteoperert. Akkurat nå ligger hun vel og blir bra av operasjonen + er på barsel med lille Noah. Og da får vi ikke se så mye til henne mens de andre skuespillerne også får slippe til i serien. Synes ikke Amanda viser mye omsorg overfor Ryan for tiden. Hun glemmer ham stadig, og later ikke til å bry seg så mye om det heller. Da Dan spurte om hvor Ryan var, og han og Leah holdt på å få panikk over å ikke finne ham, så satt hun og syntes synd i seg selv, uten å ville hjelpe til. Greit nok at hun har sin egen agenda for tiden, men å ikke bry seg når sønnen er forsvunnet, er ganske drøyt. Grrr! (neida, jeg lever meg ikke inn i såpeverdenen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 26. november 2007 #1136 Del Skrevet 26. november 2007 Takk for oppklaringen! Godt at det gikk bra med henne da. Selvom jeg ikke greier helt å venne meg til "nye Hayley" Er så lei av Amanda, håper hun forsvinner fra serien for godt snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. november 2007 #1137 Del Skrevet 27. november 2007 Er så lei av Amanda, håper hun forsvinner fra serien for godt snart Samme her. Irriterer meg grenseløst hver eneste gang hun er med i en sene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 29. november 2007 #1138 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som vet om det snart blir avslørt at det er Scott som er faren?? Er så lei av de greiende der nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mouselittle Skrevet 29. november 2007 #1139 Del Skrevet 29. november 2007 Irriterende at Kim er så sur på Hayley og Scott hele tiden. Nå kan jo Amanda fortelle at Scott er faren til Noah da, siden hun ikke har sjans på han uansett... Da hadde det blitt lettere for alle fire, kanskje untatt Kim som ønsker å være barnets far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #1140 Del Skrevet 30. november 2007 Synes det er litt rart at serieskaperne fremstiller Kim som den kjipingen som ikke lar Hayley dra avgårde med (det han tror er)sønnen hans. Selvfølgelig kan ikke moren bare bestemme seg for å reise til andre siden av jordkloden med deres felles barn! Og at Kim da skaffer seg advokat, er virkelig ikke sjokkerende. Må si jeg blir skikkelig irritert over den egoistiske holdningen til Hayley og Scott... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå