Knøttet Skrevet 9. november 2007 #1101 Del Skrevet 9. november 2007 det står noe tidligere i tråden om akkurat dette... mener å huske, uten å ha skrolla tilbake å tittet, at Irene tidligere var i byen for å være meddommer under en rettssak og dømte da en mann til fengsel. Denne mannen er visstnok faren til Corey, og Corey tar nå hevn på Irene for dette. Men dette er det nok ingen som vet om. Jeg vet ikke hva det var han forgifta henne med, men man så tydlig på boksen at det stod gift advarsel på den. Synes hele greia er så dum....Rart ikke legene fant noe i Irene, hvis kroppen hennes er full av gift....Synes det skal ta en slutt, blir så dumt...Noen som vet om det tar slutt snart?? Martha og Jack slo opp etter en liten krangel, bare en filleting i grunnen. Mener å huske at det var noe med denne hørselen hans, Martha mente at han måtte i fra til sjefen sin om dette, og Jack lovet henne det. Men i det han skal si fra til sin sjef, så tilbyr sjefen hans en bedre stilling til Jack, som han har hatt lyst på. Og det resulterer i at han ikke klarer å fortelle noe om hørselen og fortsetter. Martha bli sur for dette og de gjør det slutt. Det hadde noe med Ric sin hendelse iforhold til slagsmålet med den nye kjæresten til Cassie, Ric ble liggende igjen på strnda, han ropte på Jack, men Jack hørte ikke... OG dette fortalte Ric til Jack..Martha mente at Jack ikke kunne gjøre en god jobb. De skal visstnok bli sammen snart, og de gifter seg i fremtiden...Men akkurat nå holder de på som to små fjortisser.. Takk for svar, det oppklarte en god del! Corey leste om "mercury" i dagens episode, og det er vel såvidt jeg vet kvikksølv... Da er det vel det han forgifter Irene med, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joykillr Skrevet 9. november 2007 #1102 Del Skrevet 9. november 2007 (...)Han dør i en klatreulykke(?? abseiling, er det klatring?) i Yellowstone. (...) Abseiling er rappellering. Var litt tåpelig da de ikke klarte å oversette det i episoden da Cassie skulle rappellere ned den klippen, men oversettinga i hele den episoden var jo helt mongo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 12. november 2007 #1103 Del Skrevet 12. november 2007 merker jeg ble skikkelig irritert av dagens episode... nå må de snart finne ut av dette med irene. hallo, hun sier hun ble forgiftet og hvorfor tar dem ikke å ihvertfall prøver å se på muligheten...uff..... håper det ikke er mange episodene til de avslører han politimannen. så ut som jack var på sporet av noe idag men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 12. november 2007 #1104 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg liker ikke denne tråden... men likevel gjør jeg det, he he Jeg er fullstendig avhengig av Home and away, det eneste jeg føler jeg MÅ få med meg. Enig med deg treningsjenta at de snart må finne ut av dette med Irene, for det er jo helt tåpelig. *Irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. november 2007 #1105 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg liker ikke denne tråden... men likevel gjør jeg det, he he Jeg er fullstendig avhengig av Home and away, det eneste jeg føler jeg MÅ få med meg. Enig med deg treningsjenta at de snart må finne ut av dette med Irene, for det er jo helt tåpelig. *Irritert* Irriterende hvordan stakkars Irene har det, og så tror ingen på henne Hun er virkelig en god skuespiller, hun som spiller Irene! Hun har jo totalforandret seg, blitt en helt annen person/personlighet! Får helt vondt av stakkars Irene jeg... Hun som vanligvis er så sterk, snill og god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 13. november 2007 #1106 Del Skrevet 13. november 2007 helt totalt avhengig jeg og...Dette er en serie jeg bare ikke kan gå glipp av..uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 13. november 2007 #1107 Del Skrevet 13. november 2007 For øvrig enig med de som ikke liker den nye Hayley. Selvsagt kan man bli vant til en ny skuespiller (er vel ingen som savner den gamle Flynn lengre?), men hun nye skal jo ikke være der så lenge, så da rekker man det jo egentlig ikke. Jo da, jeg savner gamle Flynn :rødme: Liker heller ikke Amanda. Hun gifter seg med faren til Beth kun for pengene. Han er visst rik, og dør før han får skrevet testamente, så Amanda arver alle pengene hans. Noen som vet om det er Josh West som presser henne for penger? Hun blir visst snillere etterhvert, i Australia likte de henne på slutten i hvert fall. Amanda kommer visst tilbake til Summer Bay i Australia nå. Vet ikke hva slags storyline hun er involvert i, og hvor hun har gjort av Peter (de giftet seg jo). Ja, det er bekreftet at Sally forlater serien. Det har gått rykter og blitt spekulert i det helt siden storylinen hvor hun ble knivstukket, og ikke minst nå som hun har dumpet Brad ved alteret (to år fram i tid her). Det kommer til å bli rart og trist, ettersom hun har vært med i serien helt siden starten. Flere som forlater Home and Away er Lucas og Dan. Går også rykter om at Ric, Mattie, Cassie og Jack skal forlate, men ingenting er bekreftet. Han som lager serien, sa i et intervju at Leah og Dan ikke splitter opp, så nå lurer australierne på om Dan dør. Leah skal i alle fall få en stor storyline. Og så kommer det en slemming tilbake. Trist med så mange faste som slutter, men det kommer jo alltid mange nye inn i serien, og det er jo drama der hele tiden. Er vel ikke meningen vi skal like Amanda heller da Hvem er slemmingen som kommer tilbake? Josh bodde lenge i Summer Bay, han jobbet vel som badevakt tror jeg, og han hadde også et forhold med Dani. Dette var mens han ennå var "snill"... Josh var badevakt da hun legen jeg ikke husker navnet på druknet... Fikk vistnok vannskrekk etterpå... Karakteren Flynn dør jo. Eller viser det seg at han ikke er død, men kommer tilbake etter noen episoder? Da er "dør" riktig... Dør han ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #1108 Del Skrevet 13. november 2007 Hun er virkelig en god skuespiller, hun som spiller Irene! Hun har jo totalforandret seg, blitt en helt annen person/personlighet! Får helt vondt av stakkars Irene jeg... Utrolig bra spilt! Virker veldig ekte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 13. november 2007 #1109 Del Skrevet 13. november 2007 Etter dagens episode å tolke, så klarer nok Jack å få stoppet corey og martha i å reise, altså martha å bli med.. og at barry ikke gir sjokoladen med giften til Irene. Håper i allefall det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 13. november 2007 #1110 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Etter dagens episode å tolke, så klarer nok Jack å få stoppet corey og martha i å reise, altså martha å bli med.. og at barry ikke gir sjokoladen med giften til Irene. Håper i allefall det... Jeg fikk ikke sett dagens episode, men da har jeg tydeligvis sett den før da på TV3 Sverige Endret 13. november 2007 av Totalya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 16. november 2007 #1111 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg fikk ikke sett dagens episode, men da har jeg tydeligvis sett den før da på TV3 Sverige På youtube kan man se hva som skjer fremover. Kan noen si om det er lenge til de finner ut at Amanda faker babyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. november 2007 #1112 Del Skrevet 16. november 2007 Endelig ble Amandas falske graviditet avslørt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 16. november 2007 #1113 Del Skrevet 16. november 2007 Det var rett og slett deilig at det er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 16. november 2007 #1114 Del Skrevet 16. november 2007 jippi endelig....... dumme dama men ric har tydeligvis stjålet denne prøven, noe han benekter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 16. november 2007 #1115 Del Skrevet 16. november 2007 Fikk ikke med meg dagens episode jeg... satt på skolen og leste til eksamen Hvordan har Ric hatt mulighet til å stjele testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. november 2007 #1116 Del Skrevet 16. november 2007 Syke, syke dame!!! Amanda, altså... Veldig bra at Scott endelig fant ut hvordan hun er! Typisk at Haley stakk av... men, det er jo tross alt en såpe- så det var vel bare å forvente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 17. november 2007 #1117 Del Skrevet 17. november 2007 ja virkelig syke syke dame! Men endelig kom sannheten frem! Likte det. Men veldig trist at hayley dro ja. Men vi vet jo at de vil bli sammen..Og det var jo på en måte bare snilt gjort av Hayley, men ingenville vel i grunnen gjort slik i det ordentlige liv..Men vi får satse på at hun kommer tilbake om et par episoder.Hun er jo trossalt rimelig gravid, så så veldig lanbgt unna er hun jo ikke...Synes magen vokser mer og mer, og blir enda mer rundere hver gang. Kom på en episode, der gamle Hayley lå på sykehuset. da hun skulle ta det store valget med denne operasjonen, spm om babyen skulle klare seg. Da så hun jo seg selv og babyen på stranda..Men hun så uklart hvilken gutt det var hun var med. Men da brukte de den gamle Hayley i denne scenen..Litt artig å tenke på. hayley skulle jo være sanndrømt. Jo ric ble tilbydt denne prøven av denne gutten mot en sum penger. Han sliter nemlig litt med konsentrasjonen på skolen, pga dette med Flynn. Men han vil jo å gjerne prestere også, for å gjøre FLynn fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 20. november 2007 #1118 Del Skrevet 20. november 2007 noen som vet hvordan det går med hayley? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 20. november 2007 #1119 Del Skrevet 20. november 2007 Etter hva jeg har skjønt så går det bra! Fordi det er nå de snart finner ut at Scott er faren til barnet. Men noen som vet i hvilken sammenheng? Var det snakk om noe i forhold til blod? Barnet trengte noe blod, som da viser til at Kim ikke har samme blod, men Scott? Er det nå når de kommer på sykehus?? Da går det jammen meg fort til Flynn dør også..For han skulle dø like etter. Men tilbake til spm, det går bra, Hayley og Scott flytter jo sammen, for de skal ut av serien. Så hun overlever i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 20. november 2007 #1120 Del Skrevet 20. november 2007 Synes det var litt vel tankeløst av Hayley å reise til en plass langt fra folk og uten mobildekning, når hun var såpass høygravid.. Litt urealistisk kanskje, men det er jo mange ting i serien som kanskje ikke er så realistisk.. Men avhengig av den, det blir man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå