Gjest smotti Skrevet 31. oktober 2007 #1081 Del Skrevet 31. oktober 2007 mannen til hayley? du mener han hun var gift med eller dagens ? han hun tidligere var gift med ble skutt og drept av denne gale damen som gikk løs i summer bay under en episode hjemme hos tidligere hjemmet til dan, scott og hayley. han døde. Det var han tidligere jeg tenkte på.. ble så glad når de to ble sammen igjen og gifta seg ..også gikk det en lang periode der jeg ikke så det i hele tatt, så plutselig ser jeg en episode der hayley står på stranda å gråter og ånden hans liksom stryker forbi henne...rett før jeg begynte å gråte selv. De var mye av grunnen til jeg syntes det var gøy å se på.. Angånde den nye Hayley: Synes ikke hun passer i hele tatt. Syntes det ble heeeelt teit og feil:( Begynner å miste interessen når folk blir bytta mer og mer ut.. men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1082 Del Skrevet 31. oktober 2007 Blir trist når Flynn dør. Eller skal man si "dør" siden man skjønner at han ikke dør på ordentlig?? På ordentlig? Mener du skuespilleren da? Han heter noe annet enn Flynn. Skal man si noe om han sier man navnet eller han som spiller Flynn. Det mest riktige stedet å bruke " " er vel sånn: Blir trist når "Flynn" dør. Karakteren Flynn dør jo. Eller viser det seg at han ikke er død, men kommer tilbake etter noen episoder? Da er "dør" riktig... Dette med Amanda irriterer meg litt. Ingen av de som alltid er skeptiske til henne, tviler på at hun faktisk er gravid. Hun er nettopp dumpet fordi Scott elsker Hayley... Klart hun finner på noe sprell da! Hvor lang tid tar det før hun blir oppdaget, og forsvinner vekk fra Summer Bay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 3. november 2007 #1083 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg tror Scott finner ut at hun har faket graviditeten og da dumper han henne. Håper det er snart. Men hun forsvinner ikke ut av serien på en stund. Hun bare finner seg et nytt offer å bli sammen med. Jeg antar at Beth nå er vennligere mot Amanda fordi hun tror Amanda snakket sant og Kit løy om alt det styret rundt Kit. Kit klarte jo ikke å bevise at Amanda hadde noe med alkoholismen hennes å gjøre. Og så ønsker hun vel ikke å lage noe styr nå som Amanda er "gravid", i fall det får problemer for hennes fremtidige forhold til barnebarnet (som jo ikke finnes). Klart det ikke er alt som stemmer med virkeligheten (at Amanda klarer å sno alle rundt lillefingeren sin uten at noen blir mistenksomme for eksempel), men det er jo en såpeserie, så man må se imellom fingrene med noe av det sånn at storylinen kan gå sin gang. Begynner å bli vant til nye Hayley nå. Hun er flink til å spille, og det var jo grunnen til at hun fikk rollen. Da ga de visstnok litt blaffen i at hun ikke var blond som forrige Hayley. Og bare for å ha sagt det på denne siden også (siden det alltid er noen som spør om det): Den forrige Hayley (Rebecca Cartwright) sluttet i serien fordi hun ble gravid i virkeligheten, og ble erstattet av rødhårede Ella Scott Lynch. Og nei, når Hayley forsvinner ut av serien nå, så kommer hun ikke tilbake! Og Scott er den egentlige faren til babyen hennes. OK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 5. november 2007 #1084 Del Skrevet 5. november 2007 Vet ikke om dette er nevnt tidligere, men...: http://www.youtube.com/watch?v=gU_x70KZLLQ Det blir rart når hun blir borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 5. november 2007 #1085 Del Skrevet 5. november 2007 Vet ikke om dette er nevnt tidligere, men...: http://www.youtube.com/watch?v=gU_x70KZLLQ Det blir rart når hun blir borte. Velkommen etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 5. november 2007 #1086 Del Skrevet 5. november 2007 Velkommen etter.. du vet det går an å spare seg for slike komentarer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 5. november 2007 #1087 Del Skrevet 5. november 2007 du vet det går an å spare seg for slike komentarer?? Det var ikke meningen å være frekk. Det er bare blitt snakket en hel del om dette i tråden tidligere, så d går an å bruke 1 min på å se igjennom tråden før man tar opp d samme om igjen.. Er så kjedelig når de samme tingen blir tatt opp hele tiden. F.eks hvorfot hun som spilte Haley tidligere har sluttet, hvem som er faren til Haleys baby osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 5. november 2007 #1088 Del Skrevet 5. november 2007 Det er ganske mange sider i denne tråden, derfor mange ikke leser igjennom ting. Er enig at det er plagsomt at folk tar opp ting om og om igjen, spesielt når det til og med står nevnt på samme side. men just det innlegget du refererte til tror jeg ikke er lagt ut før, altså linken til den youtube filmen. Mer seriøs side for home and away finnes her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 5. november 2007 #1089 Del Skrevet 5. november 2007 Godt mulig at den linken ikke er blitt lagt ut før Var ikke meningen å fornærme noen altså. Den siden du hadde lagt som link, så ut som en bra side har ikke sett den før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 5. november 2007 #1090 Del Skrevet 5. november 2007 Den er kjempe bra. Spesielt på oppsumeringen av episoder. Har jeg gått glipp av en episode er det plassen å finne ut hva som har skjedd. Skriver til og med når det er endringer i den innledningen av episodene, om folk står anderledes og hvem som er med osv. Er å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 5. november 2007 #1091 Del Skrevet 5. november 2007 Den er kjempe bra. Spesielt på oppsumeringen av episoder. Har jeg gått glipp av en episode er det plassen å finne ut hva som har skjedd. Skriver til og med når det er endringer i den innledningen av episodene, om folk står anderledes og hvem som er med osv. Er å anbefale Så kjekt! Er jo ikke alltid jeg får med meg alle episodene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 6. november 2007 #1092 Del Skrevet 6. november 2007 Hayley og Scott skal bli sammen og reise til Paris før Flynn dør og Sally skal nesten gifte seg med ein som heite Brad og Kim skal gifte seg me ein som heite Ratchel :love: Det skal nesten handle om Amanda resten av Home And Away. Tasha skal Slå opp med Robie og bli sammen med han igjen og så skal dei få ein baby Tasha skal DREPE Josh West :goodbye:Amanda skal gifte seg med faren til Beth og vere UTRO med Josh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 6. november 2007 #1093 Del Skrevet 6. november 2007 jepp mye av dette visste vi... men da er det fortsatt en stund til før flynn dør da????? synes det henger et litt sånt trist preg over hele serien nå men blir amanda sammen josh???? begynner å bli rimelig lei amanda og hayley og babyen... kommer lissom aldri noe videre med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #1094 Del Skrevet 6. november 2007 Men det er jo ikke Tasha som dreper Josh West?? Det er vel Barry Hyde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 7. november 2007 #1095 Del Skrevet 7. november 2007 Riktig, det er Barry Hyde som dreper Josh West. Ved et uhell riktignok, de slåss og pistolen som Josh har, går av og treffer Josh. Og Tashas baby er ikke Robbies, hun ble voldtatt av et medlem av sekten hun joiner. Men Robbie støtter henne, og tar seg av babyen som den skulle være hans egen da. Hva er det Amanda og Josh har gjort i USA som er så ille at selv Josh ikke vil at det skal bli avslørt? Men jeg har funnet en ny veldig trist spoiler: Det er ikke vist på australske tv enda, men backtothebay.net har bilder fra behind the scenes. Tror jeg har (eller noen andre) nevnt at Dan forlater serien (altså Tim Campbell slutter). Det har blitt spekulert på om Leah forsvinner også. Dan fikk et jobbtilbud i USA som han ikke kunne si nei til, usikker på om Leah drar sammen med ham. Hun (Ada Nicodemou) har i alle fall bekreftet at hun ikke skal slutte. Men nå har jeg lest at Dan dør! Han dør i en klatreulykke(?? abseiling, er det klatring?) i Yellowstone. De viser ikke i serien at han dør, kun off-screen. Men det blir holdt minnegudstjeneste osv. Forfatteren av serien kunne ikke splitte opp Dan og Leah, siden de var så høyt elsket av australske tv-seere som par, og et distanseforhold ville binde Leah fra mange storyliner. Så derfor måtte Dan dø. Det er spådd at Leah vil bli den nye Sally når Sally forlater serien. Det kommer også en rektor til SB, en mr Bartlett, som ikke blir særlig likt av elevene. Og Amanda kommer tilbake, antakelig i forbindelse med Dans død. Det kommer en skurk tilbake, mange tror det er Johnny Cooper (kommer ikke på norske skjermer før om et år) og at han muligens dreper Sally, men det er kun spekulasjoner. Pluss at noen blir gravid. Så mye drama! Men er lei meg for at de velger å la Dan dø. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. november 2007 #1096 Del Skrevet 8. november 2007 Hvem er denne ekle Corey (?) som forgifter/doper (?) Irene?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. november 2007 #1097 Del Skrevet 8. november 2007 Hvem er denne ekle Corey (?) som forgifter/doper (?) Irene?! Akkurat det har jeg og lurt på. Har ikke lagt merke til han før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 8. november 2007 #1098 Del Skrevet 8. november 2007 Corey er politipartneren til Jack. Jack liker ikke Corey fordi han dater Martha, og sladra til sjefen om hva som egentlig skjedde da de skulle pågripe en raner. Corey er også den nyeste leieboeren til Irene. Han har ikke vært med så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. november 2007 #1099 Del Skrevet 8. november 2007 Corey er politipartneren til Jack. Jack liker ikke Corey fordi han dater Martha, og sladra til sjefen om hva som egentlig skjedde da de skulle pågripe en raner. Corey er også den nyeste leieboeren til Irene. Han har ikke vært med så lenge. Takk for svar Hvorfor doper han Irene, og hva er det han gir henne? Hva skjedde med Martha og Jack (var det ikke det han het, han som Martha var sammen med ei lita stund? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 9. november 2007 #1100 Del Skrevet 9. november 2007 Takk for svar Hvorfor doper han Irene, og hva er det han gir henne? Hva skjedde med Martha og Jack (var det ikke det han het, han som Martha var sammen med ei lita stund? ) det står noe tidligere i tråden om akkurat dette... mener å huske, uten å ha skrolla tilbake å tittet, at Irene tidligere var i byen for å være meddommer under en rettssak og dømte da en mann til fengsel. Denne mannen er visstnok faren til Corey, og Corey tar nå hevn på Irene for dette. Men dette er det nok ingen som vet om. Jeg vet ikke hva det var han forgifta henne med, men man så tydlig på boksen at det stod gift advarsel på den. Synes hele greia er så dum....Rart ikke legene fant noe i Irene, hvis kroppen hennes er full av gift....Synes det skal ta en slutt, blir så dumt...Noen som vet om det tar slutt snart?? Martha og Jack slo opp etter en liten krangel, bare en filleting i grunnen. Mener å huske at det var noe med denne hørselen hans, Martha mente at han måtte i fra til sjefen sin om dette, og Jack lovet henne det. Men i det han skal si fra til sin sjef, så tilbyr sjefen hans en bedre stilling til Jack, som han har hatt lyst på. Og det resulterer i at han ikke klarer å fortelle noe om hørselen og fortsetter. Martha bli sur for dette og de gjør det slutt. Det hadde noe med Ric sin hendelse iforhold til slagsmålet med den nye kjæresten til Cassie, Ric ble liggende igjen på strnda, han ropte på Jack, men Jack hørte ikke... OG dette fortalte Ric til Jack..Martha mente at Jack ikke kunne gjøre en god jobb. De skal visstnok bli sammen snart, og de gifter seg i fremtiden...Men akkurat nå holder de på som to små fjortisser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå