Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Hayley blir nok borte, hun, babyen og eldste sønnen til Beth flytter til Frankrike. Så Hayley blir borte vekk etterhvert, ja.

Hvilken baby? Får hun baby med han... husker ikke hva han heter :sur: , eldste sønnen til Beth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, hun får baby med scott.

Hun og scott gjør det slutt i en litenstund, og i mellomtiden har Hayley sex med Kim.

Man tror helt til babyen er født at Kim er faren, men det er han altså ikke.

Det hjelper heller ikke at farskaps test resultatene blir forvekslet på sykehuset, men det ordner seg til slutt...

Babyen blir kalt Noah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke alt men bla.

Irene og faren til Mr. Hyde (rektoren) har hatt sex, de ble "ferska" av Kim og Hayley.. Nå er irene reist bort ei uke for å være jurymedlem i en eller annen sak hun ikke klarte lure seg bort fra..

Zoe fortalte Hayley at Scott har følelser for henne, og hun får et tegn av å liksom se Noah på motorsykkel og bestemmer seg for å gi Scott en sjangse, men da hun skal fortelle han det, viser han frem sin nye kjæreste som han har med seg hjem fra ferien sin.. en blondine, og Hayley blir jo litt paff såklart..

Maddie og han Dalby sniker seg på nattklubb med falsk ID, og blir tatt av politiet og beth og sally og flynn blir sinte..Maddie får husarrest og ikke lov å treffe Dalby mer, hun ringer han og han slår opp med henne på tlf og hun blir veldig lei seg..

En rengjøringshjelp blir tatt i å ha stjålet medisiner på sykehuset, akkurat de samme som flynn har brukt tidligere, men han tilstår til Sally og forholdet deres er veldig kjølig nå..

Husker ikke mere nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rengjøringshjelpen eller Zoe som har tatt medisinene?

Litt rart å kalle barnet Noah da! Navnet til din avdøde ektemann som ikke er pappaen til barnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rengjøringshjelpen eller Zoe som har tatt medisinene?

Litt rart å kalle barnet Noah da! Navnet til din avdøde ektemann som ikke er pappaen til barnet...

Det er vel Flynn som har tatt medisinene.

Og det med navnet er litt sært ja, men samtidig ikke. Dog det samme ble gjort i Hotel Cæsar, Goggen oppkalt etter Georg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

Rengjøringshjelpen hadde blitt tatt for medisin tyveri, mens Zoe og litt Sally mistenkte Flynn for å stå bak tyveriet.

Scott kom hjem. Hayley reiste for å besøke han. På forhånd fikk hun vite at Scott hadde følelser for henne. Når hun snkommer Scott, så har han fått seg kjæreste og hun var med hjem til han. Haylay blir litt målløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvifor måtte Valla ha talen sin midt inni reprisen av Home and Away på fredag? :sur:

Endret av Discokula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

åååå, dette var tråden for meg:) har fulgt med på home and away siden jeg kan huske!!Og er ganske så avhengig:) nesten flaut veitu..... Men selv om en vet det er tv blir en jo glad i disse folka da:)

Så på idag, var skikkelig spent da bryllupet var igang, men som jeg tenkte ble hemmeligheten til josie avslørt..... noen som vet om det blir bra igjen mellom flynn og sally!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Shayla
hei!!

åååå, dette var tråden for meg:) har fulgt med på home and away siden jeg kan huske!!Og er ganske så avhengig:) nesten flaut veitu..... Men selv om en vet det er tv blir en jo glad i disse folka da:)

Så på idag, var skikkelig spent da bryllupet var igang, men som jeg tenkte ble hemmeligheten til josie avslørt..... noen som vet om det blir bra igjen mellom flynn og sally!?

Det blir bra igjen, men Flynn dør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble hemmeligheten til Josie avslørt? Hadde vielsen begynt eller?

Ja Tasha sa nei og løp bort akkurat før presten erklærte dem før ektefolk. Og så sprang Josie avgårde og, og Jessie fulgte etter henne og hun fortalte hva som hadde skjedd.

Så måtte jeg gå. Skjedde det noe etter dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dårlige forholdet mellom Flynn og Sally, er det pga pillene eller er det noe annet jeg jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...