liv Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #581 Del Skrevet 13. februar 2007 De har vel ikke giftet seg enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 14. februar 2007 #582 Del Skrevet 14. februar 2007 De har vel ikke giftet seg enda? ← Hun refererer til Kirsty og Kane. Og de er jo godt gift, 2 ganger til og med. Se forrige side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #583 Del Skrevet 14. februar 2007 tenkte på Tash og Robbie jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 15. februar 2007 #584 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) hva skjedde på home and away i dag? Endret 15. februar 2007 av fiesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non-stop Skrevet 15. februar 2007 #585 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei:) Noen som kan oppdatere meg på den siste en og halve uken ? jeg hakke hatt muligheter til å se det, nesten krise =/ (blir så avhening av den serien) =P hvilken sesong er vi i? takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non-stop Skrevet 17. februar 2007 #586 Del Skrevet 17. februar 2007 ingen som kan svare meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 17. februar 2007 #587 Del Skrevet 17. februar 2007 Tasha er ok etter ulykken. Dalby har fått vite at han er barnebarn til Alf. Kane har fått en telefon om hvem som har vitnet til politiet, samt at de er på sporet etter Gus. Haley og Kim har kysset, hun trenger tid til å finne ut av ting. Scott så dem og er nå lei seg. Var et fly som styrtet om du ikke har fått med deg det. Leah og Dan som skulle på utflukt med venner. Piloten døde. Colleen føler seg litt ensom da hun ikke har noen etter ulykken, alle de andre har noen som er hos dem gjennom prøver og resultater. Jeg har ikke sett fredagens episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non-stop Skrevet 18. februar 2007 #588 Del Skrevet 18. februar 2007 oi, mye action... og jeg har gått glipp av alt, og vil d fremover =/ huff.. hvilken ulykke til tash? vet du hvilken sesong vi er i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. februar 2007 #589 Del Skrevet 18. februar 2007 oi, mye action... og jeg har gått glipp av alt, og vil d fremover =/ huff.. hvilken ulykke til tash? vet du hvilken sesong vi er i? ← Flyulykken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 19. februar 2007 #590 Del Skrevet 19. februar 2007 Så skjønne Hayley og Kim er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 22. februar 2007 #591 Del Skrevet 22. februar 2007 ååånei åå nei åånei, fikk ikke med meg gårsdagens (onsdagen 21) episode, trøstet meg med at jeg fikk se reprisen idag, men sukk det får jeg ikke trenger en kjapp oppdatering!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 22. februar 2007 #592 Del Skrevet 22. februar 2007 ååånei åå nei åånei, fikk ikke med meg gårsdagens (onsdagen 21) episode, trøstet meg med at jeg fikk se reprisen idag, men sukk det får jeg ikke trenger en kjapp oppdatering!! ← Skjedde ikke så veldig mye egentlig. Hayley og Kim er blitt "offisielle". Hayley fikk Scott med på blind-date med ei venninne av henne. Ikke helt vellykket Venninna liker Kim, og Scott liker jo Haley. Kanskje de klarer å splitte dem?? Hmm.. Josie hr funnet ut at Mark har en "mørk" fortid. Og hun presser han nå til å forlate Summer Bay. Og Alf og Dalby begynner å bli "mates" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 22. februar 2007 #593 Del Skrevet 22. februar 2007 thanks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 22. februar 2007 #594 Del Skrevet 22. februar 2007 Blir Ric Dalby og Mattie kjærestar? Dei er så søte ilag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 23. februar 2007 #595 Del Skrevet 23. februar 2007 Blir Ric Dalby og Mattie kjærestar? Dei er så søte ilag! ← Tror det, men er ikke helt sikker. Hva skjedde i dagens episode? ble shopping istedet for tv-titting her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 23. februar 2007 #596 Del Skrevet 23. februar 2007 Blir Ric Dalby og Mattie kjærestar? Dei er så søte ilag! ← Jepp, etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 24. februar 2007 #597 Del Skrevet 24. februar 2007 Hva skjedde i dagens episode? ble shopping istedet for tv-titting her ← Irene fikk en trussel om at Summer Bay skal få hevn. Det spekuleres i om flyulukken ikke var en ulykke likevel. Og det skal nok vises at trusselen og flyulykken henger sammen - da gjennom den siste innflytteren til Summer Bay - Zoe, masekoppen og psykodamen. Sally fant tabl som Flynn har tygget på i det siste. Han løy og sa det var en prøve han fikk slik som legemiddelfirmaene gir reklame gjennom kulepenner o.l. Dalby klikket på tvillingbroren til Mattie og slo han i magen. Mattie ble litt skremt og vil nå holde seg unna. Tanten til Tasha har funnet en måte å kvitte seg med psykofyren, han har tidl truet en ekskjæreste for 50 000 dollar. Hun kom nå får å kreve pengene tilbake, hun fortalte tanten til Tasha om hvordan å bli kvitt han og ga henne info: fyren har hatt sex med en 16 år gammel jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #598 Del Skrevet 24. februar 2007 Men hva har denne flystyrten og det med Zoe å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. februar 2007 #599 Del Skrevet 24. februar 2007 Men hva har denne flystyrten og det med Zoe å gjøre? ← Det var endel av hevnen hennes, altså: arrangert av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #600 Del Skrevet 24. februar 2007 Jo men hvorfor hevne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå