Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Noen som kan oppdatere meg på den siste en og halve uken ? :) jeg hakke hatt muligheter til å se det, nesten krise =/ (blir så avhening av den serien) =P hvilken sesong er vi i?

takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tasha er ok etter ulykken.

Dalby har fått vite at han er barnebarn til Alf.

Kane har fått en telefon om hvem som har vitnet til politiet, samt at de er på sporet etter Gus.

Haley og Kim har kysset, hun trenger tid til å finne ut av ting. Scott så dem og er nå lei seg.

Var et fly som styrtet om du ikke har fått med deg det. Leah og Dan som skulle på utflukt med venner. Piloten døde. Colleen føler seg litt ensom da hun ikke har noen etter ulykken, alle de andre har noen som er hos dem gjennom prøver og resultater.

Jeg har ikke sett fredagens episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, mye action... og jeg har gått glipp av alt, og vil d fremover =/ huff.. hvilken ulykke til tash? vet du hvilken sesong vi er i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååånei åå nei åånei, fikk ikke med meg gårsdagens (onsdagen 21) episode, trøstet meg med at jeg fikk se reprisen idag, men sukk det får jeg ikke :frustrert:

trenger en kjapp oppdatering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe
ååånei åå nei åånei, fikk ikke med meg gårsdagens (onsdagen 21) episode, trøstet meg med at jeg fikk se reprisen idag, men sukk det får jeg ikke  :frustrert:

trenger en kjapp oppdatering!!

Skjedde ikke så veldig mye egentlig. Hayley og Kim er blitt "offisielle". Hayley fikk Scott med på blind-date med ei venninne av henne. Ikke helt vellykket :) Venninna liker Kim, og Scott liker jo Haley. Kanskje de klarer å splitte dem??

Hmm.. Josie hr funnet ut at Mark har en "mørk" fortid. Og hun presser han nå til å forlate Summer Bay.

Og Alf og Dalby begynner å bli "mates" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grønnsåpe
Blir Ric Dalby og Mattie kjærestar? Dei er så søte ilag! :)

Tror det, men er ikke helt sikker.

Hva skjedde i dagens episode? ble shopping istedet for tv-titting her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva skjedde i dagens episode? ble shopping istedet for tv-titting her :ler:

Irene fikk en trussel om at Summer Bay skal få hevn.

Det spekuleres i om flyulukken ikke var en ulykke likevel. Og det skal nok vises at trusselen og flyulykken henger sammen - da gjennom den siste innflytteren til Summer Bay - Zoe, masekoppen og psykodamen.

Sally fant tabl som Flynn har tygget på i det siste. Han løy og sa det var en prøve han fikk slik som legemiddelfirmaene gir reklame gjennom kulepenner o.l.

Dalby klikket på tvillingbroren til Mattie og slo han i magen. Mattie ble litt skremt og vil nå holde seg unna.

Tanten til Tasha har funnet en måte å kvitte seg med psykofyren, han har tidl truet en ekskjæreste for 50 000 dollar. Hun kom nå får å kreve pengene tilbake, hun fortalte tanten til Tasha om hvordan å bli kvitt han og ga henne info: fyren har hatt sex med en 16 år gammel jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...