Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Gjest Leiababe

Nå er det vel ikke lenge før Hayley får seg ny kjærste ser det ut til? Hvem er først ute, Kim eller Scott???

Veldig kjekke gutter begge to da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært bortreist i tre dager, så jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd :sur: .

Er det noen her som kan si meg om det er noe spennende jeg har gått glipp av?

Er veldig takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke lenge før Hayley får seg ny kjærste ser det ut til? Hvem er først ute, Kim eller Scott???

Veldig kjekke gutter begge to da :sjarmor:

Hun blir sammen med Kim etter flystyrten. De går på dobbeldate med Scott og den nye sykepleieren. Hun gjennomskuer at Scott er forelsket i Hayley ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kven er det dei har funne død i skogen?

Det er hun sykepleieren tror jeg...Den EKTE Zoe som hun som jobba der slemme-Sarah var innlagt med drepte.. (Snodig setning, men dere skjønner det sikkert.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hun sykepleieren tror jeg...Den EKTE Zoe som hun som jobba der slemme-Sarah var innlagt med drepte.. (Snodig setning, men dere skjønner det sikkert.)

Nei, dette forsto jeg ingenting av. Men det kan hende jeg har gått glipp av noe her, kan du utdype noe mer? Har dette noe med hun sykepleieren som snakker så mye å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Eg lurar på ein ting til, ho der sinnsjuke dama som var etter Noah og co, døydde ho?

Jeg er ikke sikker. I 2005 blir det visst avslørt at hun lever, men jeg vet ikke om de går videre med det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker. I 2005 blir det visst avslørt at hun lever, men jeg vet ikke om de går videre med det. :sjenert:

Var det ho som var Sarah? Og ho her nye sjukepleiaren var kjæresten hennar? Og skal hevna seg på folk i Summer Bay fordi Sarah døydde? Ser ut som ein dramatisk periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ho som var Sarah? Og ho her nye sjukepleiaren var kjæresten hennar? Og skal hevna seg på folk i Summer Bay fordi Sarah døydde? Ser ut som ein dramatisk periode...

Jepp, stemmer det. Hun blir på en måte "the summer bay stalker."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mark kommer til å drive utpressing mot henne. Hun forlover seg med Jessie, men han får etterhvert greie på det som har skjedd. Hvordan det endre mellom dem, husker jeg desverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mark kommer til å drive utpressing mot henne. Hun forlover seg med Jessie, men han får etterhvert greie på det som har skjedd. Hvordan det endre mellom dem, husker jeg desverre ikke.

Jesse får vite om det på bryllupsdagen deres, rett før de blir erklært mann og kone, og etter det tror jeg det er slutt mellom dem, og Jesse havner på fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jesse får vite om det på bryllupsdagen deres, rett før de blir erklært mann og kone, og etter det tror jeg det er slutt mellom dem, og Jesse havner på fylla.

Er det da han kjører ihjel de menneskene og havner i fengsel igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det da han kjører ihjel de menneskene og havner i fengsel igjen?

Ja, etterhvert. Har ikke sett alle episodene, men mener det går en stund mellom bryllupet og da han kjører over chloe og dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rachel og? Uff, dette var trist !

(Totalya: Husk at dette bare er en tv-serie...)

Tror ikke Rachel var med i bilulykken... Husker ikke helt.

Hehe..det er lett å leve seg inn i denne serien ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...