Snil@ Skrevet 22. januar 2007 #521 Del Skrevet 22. januar 2007 Han hadde glemt et gasbind inni magen på Leah, slik at den skapte en infeksjon i kroppen. ← Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 23. januar 2007 #522 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva har skjedd med typen til tasha? Husker ikke navnet hans i farten... men hvorfor er han så sur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. januar 2007 #523 Del Skrevet 23. januar 2007 Har ikke han tråkka på ei sprøyte? Og er redd, ikke sur? Har ikke sett siste episode, men jeg tror det er det som er feil med Robbie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 23. januar 2007 #524 Del Skrevet 23. januar 2007 Den sprøyta som Robbie tråkka på er Eric sin. Han testes for HIV bl.a. De tror først Eric er narkoman, men det kommer etterhvert fram at han har diabestes (dette er nok en gjentakelse...) ← Han tråkka på ei sprøyte da de var på campingtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 23. januar 2007 #525 Del Skrevet 23. januar 2007 Og så må vi huske på at Robbie egentlig er (kun for meg da, men) homofil, og forelska i Kim, så det er ikke rart han virker litt fjern nå og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 24. januar 2007 #526 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg gikk glipp av det i dag ! dumme jobb Vet du hva engelfjes, hver gang jeg ser h&a nå, så ser jeg for meg at Robbie er homofil det passer han faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 24. januar 2007 #527 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg syns han virket så sur og oppfarende.. Men det hadde vel jeg også blitt viss jeg tråkka på ei sprøyte.. *grøss* hater sprøyter nok fra før.. Men litt veeeeeel overdrivelse av følelsene og humøret hans da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 24. januar 2007 #528 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja, eg og syns han var litt VEL rar, sjølv om det er ekkelt med sprøytespissar. Er ikkje faren til Kane oppriktig angrande? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 24. januar 2007 #529 Del Skrevet 24. januar 2007 Tror Tasha og Robbie gifter seg etterhvert, så håper for hennes skyld at han ikke er homofil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 24. januar 2007 #530 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja, eg og syns han var litt VEL rar, sjølv om det er ekkelt med sprøytespissar. Er ikkje faren til Kane oppriktig angrande? ← Nei, han kommer til å gjøre innbrudd og legge skylda på Kane... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 24. januar 2007 #531 Del Skrevet 24. januar 2007 Hva er det forresten han kjæresten til tasha er så hissig for om dagen? ikke sett de siste episodene. Han som pleier å være så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #532 Del Skrevet 24. januar 2007 Han er nærvøs fordi han tråkket på en sprøytespiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 24. januar 2007 #533 Del Skrevet 24. januar 2007 nei hvordan vet du at faren til kane skal legge skylda på kane senere??? det er jo trist da, når kane endelig tok motet til seg og tok faren sin tilbake..... faren virket jo veldig så angrende der han satt.. men hvor ble det av / hva skjedde egentlig med kjæresten til scott? jeg husker det var noe med en bok og han agenten til faren til tasha, og at scott og henne slo opp, men hva skjedde egentlig, hvor ble henne av??? jeg gikk glipp av episodene den lille perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 24. januar 2007 #534 Del Skrevet 24. januar 2007 Så morsomt, grønnsåpe! Da er det ikke lenger bare min dumme teori... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nope Skrevet 24. januar 2007 #535 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvilken krig var det han legen har vært med i da? der han ikke kunne redde sin venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 25. januar 2007 #536 Del Skrevet 25. januar 2007 men hvor ble det av / hva skjedde egentlig med kjæresten til scott? jeg husker det var noe med en bok og han agenten til faren til tasha, og at scott og henne slo opp, men hva skjedde egentlig, hvor ble henne av??? jeg gikk glipp av episodene den lille perioden ← Ja please fortell noen? Fikk heller ikke med meg dette.. Litt dumt å jobbe skift og følge med på serien men heldigvis finnes denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 25. januar 2007 #537 Del Skrevet 25. januar 2007 Tror Tasha og Robbie gifter seg etterhvert, så håper for hennes skyld at han ikke er homofil ← De gifter seg ja. nei hvordan vet du at faren til kane skal legge skylda på kane senere??? det er jo trist da, når kane endelig tok motet til seg og tok faren sin tilbake..... faren virket jo veldig så angrende der han satt.. men hvor ble det av / hva skjedde egentlig med kjæresten til scott? jeg husker det var noe med en bok og han agenten til faren til tasha, og at scott og henne slo opp, men hva skjedde egentlig, hvor ble henne av??? jeg gikk glipp av episodene den lille perioden ← Fordi dette er en spoilertråd. Står endel om dette tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 25. januar 2007 #538 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja please fortell noen? Fikk heller ikke med meg dette.. Litt dumt å jobbe skift og følge med på serien men heldigvis finnes denne tråden ← Det ble slutt. Og hun reiste til byen. Vet ikke om hun reiste til sine foreldre. Husker ikke helt hvorfor det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 25. januar 2007 #539 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvordan ble egentlig Flynn og Sally kjent/sammen? Jeg må ha gått glipp av en ganske stor periode der tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 25. januar 2007 #540 Del Skrevet 25. januar 2007 nei hvordan vet du at faren til kane skal legge skylda på kane senere??? det er jo trist da, når kane endelig tok motet til seg og tok faren sin tilbake..... faren virket jo veldig så angrende der han satt.. ← Fulgte med da det gikk på svensk tv3. De to kjører en tur, så stikker faren innom et sted. Når de kjører videre etterpå, blir de stoppa av politiet, men da rekker faren å stikke av før de i det hele tatt oppdager at han har vært der. Det viser seg at han har stjålet noe der de stoppa, og dette får Kane skylda for. Morag blir advokaten hans, og de snakker med broren som sitter i fengsel. Han går med på å vitne til Kanes fordel i retten, men han og faren rotter seg sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå