Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke han tråkka på ei sprøyte? Og er redd, ikke sur? Har ikke sett siste episode, men jeg tror det er det som er feil med Robbie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sprøyta som Robbie tråkka på er Eric sin. Han testes for HIV bl.a. De tror først Eric er narkoman, men det kommer etterhvert fram at han har diabestes (dette er nok en gjentakelse...)

Han tråkka på ei sprøyte da de var på campingtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må vi huske på at Robbie egentlig er (kun for meg da, men) homofil, og forelska i Kim, så det er ikke rart han virker litt fjern nå og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

Jeg gikk glipp av det i dag ! dumme jobb :sur:

Vet du hva engelfjes, hver gang jeg ser h&a nå, så ser jeg for meg at Robbie er homofil :ler: det passer han faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Jeg syns han virket så sur og oppfarende..

Men det hadde vel jeg også blitt viss jeg tråkka på ei sprøyte.. *grøss* hater sprøyter nok fra før..

Men litt veeeeeel overdrivelse av følelsene og humøret hans da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg og syns han var litt VEL rar, sjølv om det er ekkelt med sprøytespissar.

Er ikkje faren til Kane oppriktig angrande?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg og syns han var litt VEL rar, sjølv om det er ekkelt med sprøytespissar.

Er ikkje faren til Kane oppriktig angrande?

Nei, han kommer til å gjøre innbrudd og legge skylda på Kane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det forresten han kjæresten til tasha er så hissig for om dagen? ikke sett de siste episodene. Han som pleier å være så søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei hvordan vet du at faren til kane skal legge skylda på kane senere??? det er jo trist da, når kane endelig tok motet til seg og tok faren sin tilbake..... faren virket jo veldig så angrende der han satt..

men hvor ble det av / hva skjedde egentlig med kjæresten til scott? jeg husker det var noe med en bok og han agenten til faren til tasha, og at scott og henne slo opp, men hva skjedde egentlig, hvor ble henne av??? jeg gikk glipp av episodene den lille perioden :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men hvor ble det av / hva skjedde egentlig med kjæresten til scott? jeg husker det var noe med en bok og han agenten til faren til tasha, og at scott og henne slo opp, men hva skjedde egentlig, hvor ble henne av??? jeg gikk glipp av episodene den lille perioden  :sur:

Ja please fortell noen? Fikk heller ikke med meg dette.. :sjenert: Litt dumt å jobbe skift og følge med på serien men heldigvis finnes denne tråden :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror Tasha og Robbie gifter seg etterhvert, så håper for hennes skyld at han ikke er homofil :)

:Nikke: De gifter seg ja.

nei hvordan vet du at faren til kane skal legge skylda på kane senere??? det er jo trist da, når kane endelig tok motet til seg og tok faren sin tilbake..... faren virket jo veldig så angrende der han satt..

men hvor ble det av / hva skjedde egentlig med kjæresten til scott? jeg husker det var noe med en bok og han agenten til faren til tasha, og at scott og henne slo opp, men hva skjedde egentlig, hvor ble henne av??? jeg gikk glipp av episodene den lille perioden  :sur:

Fordi dette er en spoilertråd. Står endel om dette tidligere i tråden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**
Ja please fortell noen? Fikk heller ikke med meg dette.. :sjenert:  Litt dumt å jobbe skift og følge med på serien men heldigvis finnes denne tråden  :sjarmor:

Det ble slutt. Og hun reiste til byen. Vet ikke om hun reiste til sine foreldre.

Husker ikke helt hvorfor det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte med da det gikk på svensk tv3. De to kjører en tur, så stikker faren innom et sted. Når de kjører videre etterpå, blir de stoppa av politiet, men da rekker faren å stikke av før de i det hele tatt oppdager at han har vært der. Det viser seg at han har stjålet noe der de stoppa, og dette får Kane skylda for. Morag blir advokaten hans, og de snakker med broren som sitter i fengsel. Han går med på å vitne til Kanes fordel i retten, men han og faren rotter seg sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...