Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Hvem er han fyren som dukker opp i Home and Away (Norske sendinger) nå og er ute etter Andy?

Hvis jeg ikke husker helt feil, har de to sittet sammen i fengsel eller noe i den duren.

Tror det var han samme som knvistakk Andy tidligere.

Det er noe med at han vil at Andy skal trekke en forklaring, den forklaringen som gjorde at Andy ble satt fri og den forklaringen gikk da utover han der kisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denny er halvsøstera til tvillingene.

Pappaen til Phoebe, ja.... du har sikkert lest det at han prøvde å bestikke Kyle med penger for å forlate Phoebe. Han tok ikke imot.

Etter dette skrudde han på sjarmen og virket som om han godttok forholdet og Kyle. Men, dette ble jeg veldig usikker på da jeg så promoen for neste uke.

Jeg skrev jo over her at noen skjøt mot buset til Braxtons, og at Kyle fant huset rasert med kisen som hadde gjort det fremdeles inne i huset. Kyle fikk nesten tak i han, men han ble dyttet ned i en slags vannkanal og mistet bevsitheten.

Kyle gjenkjenner denne mannen mens han sitter i bilen (han som dyttet han) sitter i bilen til phoebes pappa og prater med han.

Så det kan ser ut som det er pappaen som står bak disse angrepene allikevel...

Tror vi får svar på det i neste uke.

Hmm, ja når du sier det har jeg hørt litt av det, men ikke alt.

Men blir spennende å se videre da!

Men hørte at Brax skal ut av serien også? Så den eneste som blir igjen er Kyle?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja når du sier det har jeg hørt litt av det, men ikke alt.

Men blir spennende å se videre da!

Men hørte at Brax skal ut av serien også? Så den eneste som blir igjen er Kyle?? :(

Av det jeg har lest så var det antydet at det bare var Brax som ble igjen i serien.

Finner det nok ut sikkert når de begynner å dra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hva med Kyle?

Jeg syntes å lese at alle tre drar, og av forskjellige grunner. De sa at den ene drar pga en jobbmulighet (eller ville ha mer utfordringer)- noe som igjen får meg til å tenke på at det er Brax :) Den ene personen dør, og den andre blir med en dame til byen for et nytt liv (noe som nok er Heath).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hva med Kyle?

Jeg syntes å lese at alle tre drar, og av forskjellige grunner. De sa at den ene drar pga en jobbmulighet (eller ville ha mer utfordringer)- noe som igjen får meg til å tenke på at det er Brax :) Den ene personen dør, og den andre blir med en dame til byen for et nytt liv (noe som nok er Heath).

Han som spiller casey, Lincoln har forlatt serien og fått en rolle i en annen serie. Han kommer jo til å være på skjermen en stund til, da det allerede er spilt inn for en stund siden.

Ryktene skal jo ha det til at det er han som dør.

Tror du har veldig rett i det med Heath.

I intervjuer har "brax" sagt at en av dem blir igjen i serien, og at han håper han får beholde rollen som Brax så lenge som mulig. Så jeg har inntrykk av at det er han som blir igjen.

Vi får bare se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som så mange har forlatt serien (Snakker om norske sendinger) så syns jeg serien har tapt seg betraktelig. Jeg er ikke så stor fan av de nye som har kommet. Det er enten bare slitsomme karakterer eller sånne sinna folk. Snakker om Andy, Oscar (som er så SYKT overbeskyttet ovenfor Evie), Matt, Phoebe....osv og nå han Sean som skal hevne seg på Andy.. Og Harvey da som har kommet tilbake.. ÅH GUD SÅ SLITSOM HAN ER NÅ! Får håpe de fleste kommer seg.
:sleeping:

Skal innrømme jeg liker Nate og Ricky sammen :rolleyes: Er jeg den eneste eller er alle team Brax her? :sjenert:

Er det lenge før Brax slipper ut av fengelset nå forresten?

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Men sånn er det jo hver gang de bytter ut en del skuespillere.

Om 1 år så tenker du ikke over det, og om 2-3 år så irriterer du deg på nytt over at serien har tapt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn er det jo hver gang de bytter ut en del skuespillere.

Om 1 år så tenker du ikke over det, og om 2-3 år så irriterer du deg på nytt over at serien har tapt seg

Hehe det er sant :jepp: Blir nok bedre når vi blir mer "kjent" med de nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matt blir iallefall en koselig kar, synes jeg.

Andy irriterer meg enda, og maddie også :fnise:

Evie er jo et kapittel for seg selv.

Satser på at karakterene vokser snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matt blir iallefall en koselig kar, synes jeg.

Andy irriterer meg enda, og maddie også :fnise:

Evie er jo et kapittel for seg selv.

Satser på at karakterene vokser snart.

Ja får håpe det. Men er det lenge til Brax slipper ut fra fengselet nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe det. Men er det lenge til Brax slipper ut fra fengselet nå? :)

Det kan ikke svare så godt på siden jeg ikke følger med på Tv2.

Han er borte en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Bianca dratt, regner med at Heath følger etter om ikke så lenge (hun fikk seg ny jobb i en annen by, så de er fremdeles sammen).

John og Marilyn har forlovet seg :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:bolledeig: Yeeeey! Mini brax!

Jaaa!! Også er han så god med barn og.. Åh, den fyren der er bra deilig altså! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!! Også er han så god med barn og.. Åh, den fyren der er bra deilig altså! :rodmer:

Åh gud ja... ! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud ja... ! :wow:

Jeg tror også at Casey og damen til Chris hooker opp :D MEeeeeeeeeeeeeen !! Frøken England tar seg en tur.. Drama drama! :laugh:

Og Casey også btw <3 <3 Alle brax gutta!! Bortsett fra Kyle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at Casey og damen til Chris hooker opp :D MEeeeeeeeeeeeeen !! Frøken England tar seg en tur.. Drama drama! :laugh:

Og Casey også btw <3 <3 Alle brax gutta!! Bortsett fra Kyle :P

Wuuuhu, ja jeg syns jeg sa frk. england i en av promoene, så har ventet på det!

Jeg like kyle, han er ikke direkte like hot som de andre, men synes han er hot på en annen måte.

Brax er sikkert skikkelig digg med sjokoladesaus på :fnise:

Gleder meg til bryllupet til Marilyn også jeg! Lurer på hvilken kjole hun ender opp i. Synes hun er så skjønn, og liker måten hun kler seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...