Gjest Skya Skrevet 18. desember 2006 #441 Del Skrevet 18. desember 2006 Hayley blir først sammen med Kim, så med Scott. Dette skjer etter at Dani er ute av serien. ← Men hvem er far til barnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. desember 2006 #442 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, den er ganske så forutsigbare egentlig. Tok meg selv i å tenke under dagens episode, da Beth lurte på hvem stakkars Dalby skulle bo hos, at hm! Han er siiiiikkert barnebarnet til Alf, det hadde jo passet fint. Og jammen ble det ikke slik Men avhengig av serien blir vi visst likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 18. desember 2006 #443 Del Skrevet 18. desember 2006 Noe som også egentlig er opplagt, er at Mathilda blir forelsket i Dalby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 18. desember 2006 #444 Del Skrevet 18. desember 2006 Leah får en flytur i en anonym gave. Hun tar med seg Dan, Tasha, Colleen, Kim og Hayley. Flyet styrter, og Tasha blir livstruende skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 19. desember 2006 #445 Del Skrevet 19. desember 2006 er dalby barnebarnet til alf og viv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 19. desember 2006 #446 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, Viv adopterte bort faren hans til Marion og Marianne Dalby "The Marions". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 19. desember 2006 #447 Del Skrevet 19. desember 2006 Jessi og tanta til Tasha forlover seg, men dette trøbles av hennes fortid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 20. desember 2006 #448 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har ikke fått følgt med de siste dagene grunnet juleforberedelser, krise.... Hvem er Dalby? Er det han som raserte kiosken hvor sønnen til Beth fikk skylden (er såååå dårlig på navn husker ikke hva sønnen til Beth heter... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. desember 2006 #449 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvem er Dalby? Er det han som raserte kiosken hvor sønnen til Beth fikk skylden ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 20. desember 2006 #450 Del Skrevet 20. desember 2006 Sally og Flynn blir fosterforeldre for Eric Dalby. Flynn blir avhengig av medisiner, og forholdet skranter. Noen som vet når svensk tv3 begynner å sende igjen, om de gjør det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 20. desember 2006 #451 Del Skrevet 20. desember 2006 Er det lenge til Dani er ute av serien nå? Jeg er så dritlei av henne, alle problemene hun roter seg oppi har hun som regel skyld i selv, hun er så sutrete, og alle skal liksom synes så synd i henne hele tiden. Få henne ut, Scott fortjener noen andre. Jada, blir visst litt revet med i serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 20. desember 2006 #452 Del Skrevet 20. desember 2006 Er det lenge til Dani er ute av serien nå? Jeg er så dritlei av henne, alle problemene hun roter seg oppi har hun som regel skyld i selv, hun er så sutrete, og alle skal liksom synes så synd i henne hele tiden. Få henne ut, Scott fortjener noen andre. Jada, blir visst litt revet med i serien ← Hehe, jeg er også drittlei av Dani, det har jeg vært lenge! Tror ikke det kan være så mye lenger til hun reiser nå? *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 20. desember 2006 #453 Del Skrevet 20. desember 2006 syntes dani er ok jeg da. er mer lei av josie. og tasha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 20. desember 2006 #454 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvorfor var det blod på soffaen til Beth og dem. Var det pga av at Eric hadde drept faren sin? Og hvorfor drepte han faren sin? Har dessverre ikke mistet noen episoder, og da har det selvfølgelig skjedd mye..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 20. desember 2006 #455 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvorfor var det blod på soffaen til Beth og dem. Var det pga av at Eric hadde drept faren sin? Og hvorfor drepte han faren sin? Har dessverre ikke mistet noen episoder, og da har det selvfølgelig skjedd mye..... ← Fordi han kom dit etter han hadde sloss med faren(trodde fortsatt Flynn hadde kontor der..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 20. desember 2006 #456 Del Skrevet 20. desember 2006 Er det lenge til Dani er ute av serien nå? Jeg er så dritlei av henne, alle problemene hun roter seg oppi har hun som regel skyld i selv, hun er så sutrete, og alle skal liksom synes så synd i henne hele tiden. Få henne ut, Scott fortjener noen andre. Jada, blir visst litt revet med i serien ← Tror ikke det er så lenge til, for den sesongen som ble sendt på svensk tv3, er, så vidt jeg vet, sesongen etter denne. Der var hun ikke med iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 21. desember 2006 #457 Del Skrevet 21. desember 2006 Kan vel se ut til at Dani er på vei ut nå.. Like greit. Hun sutrer og syter sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 3. januar 2007 #458 Del Skrevet 3. januar 2007 Nå er det spennende! Er det ikke nå Vinnie skal komme å dukke opp hjemme hos Leah? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 4. januar 2007 #459 Del Skrevet 4. januar 2007 Synes det er passe latterlig av Peter å bruke Vinnies navn. Har man vitnebeskyttelse, skal man kun bruke det nye navnet, no matter what. Såpass skal politiet vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 4. januar 2007 #460 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som så på Vanished på TV3? Nick fra Home & Away er med der.. vel, han som spilte Nick da Har vanskelig for å se han som noen annen en Nick, så det var litt rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå