Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Dem dukket opp for en måned siden, har du sluttet å følge med eller?

Jeg og, skulle ønske andy ble skutt og drept

Hun eksen hans er håpløs, chris er skikkelig

Som jeg har sagt mange ganger tidligere. Jeg ser episodene som sendes i australia, ikke tv2.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza

Som jeg har sagt mange ganger tidligere. Jeg ser episodene som sendes i australia, ikke tv2.

Men da hopper jo du over flere måneders episoder, skjønner ikke hvorfor du gidder å se på aussie episoder framfor dem som går her. Episodene som går i australia er for dem som bor i australia, fact in place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da hopper jo du over flere måneders episoder, skjønner ikke hvorfor du gidder å se på aussie episoder framfor dem som går her. Episodene som går i australia er for dem som bor i australia, fact in place

Denne diskusjonen er vel strengt tatt lagt død.. Men jeg vil bare si at når jeg oppdaget dailymotion, så lå alle episoder helt tilbake til de episodene som gikk på tv2 samtidig og helt frem til australsk sendeskjema, så jeg har ikke hoppet over en eneste episode.

:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Denne diskusjonen er vel strengt tatt lagt død.. Men jeg vil bare si at når jeg oppdaget dailymotion, så lå alle episoder helt tilbake til de episodene som gikk på tv2 samtidig og helt frem til australsk sendeskjema, så jeg har ikke hoppet over en eneste episode.

:)

Er du avalon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da hopper jo du over flere måneders episoder, skjønner ikke hvorfor du gidder å se på aussie episoder framfor dem som går her. Episodene som går i australia er for dem som bor i australia, fact in place

Man kan jo fint ha sett alle episodene selv om man er ajour med Australia.

Hva skjedde i dagens episode???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Man kan jo fint ha sett alle episodene selv om man er ajour med Australia.

Hva skjedde i dagens episode???

Josh ble skutt av debbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du avalon?

Nei, det er jeg ikke. Ville bare svare at man ikke nødvendigvis må hoppe over episoder for å følge med det som går i Australia.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Nei, det er jeg ikke. Ville bare svare at man ikke nødvendigvis må hoppe over episoder for å følge med det som går i Australia.

Å, jeg har sett deg på diskusjon.no btw:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Diskusjon.no?

Aldri hørt om faktisk, så skjønner ikke at du kan ha "sett" meg der :)

Du har vell hørt om diskusjon.no

Det er jo den offisielle norske forumsiden hvor man diskutere absolutt alt mulig og den eldste og mest populære forum siden. Dette er dame versjonen av den. Ser brukeren jeg trodde var deg er mann så

http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=12640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vell hørt om diskusjon.no

Det er jo den offisielle norske forumsiden hvor man diskutere absolutt alt mulig og den eldste og mest populære forum siden. Dette er dame versjonen av den. Ser brukeren jeg trodde var deg er mann så

http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=12640

Hehe, nei, har ikke hørt om det forumet før nå. Men dette blir avsporing :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen er vel strengt tatt lagt død.. Men jeg vil bare si at når jeg oppdaget dailymotion, så lå alle episoder helt tilbake til de episodene som gikk på tv2 samtidig og helt frem til australsk sendeskjema, så jeg har ikke hoppet over en eneste episode.

:)

Nettopp!

Samme her. Er faktisk en del år siden jeg begynte å se det på nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du gi deg Sid Walker med all denne avsporingen din! La nå folk få se på de australske episodene hvis de vil.. yeeezes



Anonymous poster hash: ef6e5...ced
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Nå får du gi deg Sid Walker med all denne avsporingen din! La nå folk få se på de australske episodene hvis de vil.. yeeezes

Anonymous poster hash: ef6e5...ced

Jeg har ikke avsporet noe, og jeg har ikke nektet folk å se på aussie episoder, ikke kom med slike uttalelser når det ikke er sant...

Vi er allerede ferdig med denne diskusjonen så det er helt unødvendig av deg å komme hit og gjenåpne den bare for å avspore tråden. Get over it...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spencer går meg også på nervene fortiden.. Liker han ikke etter han sluttet på medisinene sine. Og nå skal han melde seg inn der hvor Evelyn og Oscar var/er. :laugh: Hvor lenge er det til Evelyn bestemmer seg for å forlate det stedet? Hvis hun gjør det da? Og NÅR skal John og Marilyn fortelle hva de føler for hverandre og bli et par? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er litt spent på babyen til Brax og hun jeg ikke husker navnet på.. Hun lyse.

Beholder hun det? Og isåfall hvordan går det med hun og Brax?? Håper de holder sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza

Og jeg er litt spent på babyen til Brax og hun jeg ikke husker navnet på.. Hun lyse.

Beholder hun det? Og isåfall hvordan går det med hun og Brax?? Håper de holder sammen :)

Mener du rickie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er litt spent på babyen til Brax og hun jeg ikke husker navnet på.. Hun lyse.

Beholder hun det? Og isåfall hvordan går det med hun og Brax?? Håper de holder sammen :)

Vet i vært fall at hun mister babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...