AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4321 Del Skrevet 14. mars 2014 ...oppfølging: og kommer adam og innrømmer at det er han, så det er derfor brax kommer ut ? Anonymous poster hash: 67c1f...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. mars 2014 #4322 Del Skrevet 14. mars 2014 ...oppfølging: og kommer adam og innrømmer at det er han, så det er derfor brax kommer ut ? Anonymous poster hash: 67c1f...7b1 Ja, og han forteller også hvor han gjemte liket. Så det har de funnet. Brax blir med den yngste Barrett broren til likhuset, Andy ville ikke. Og er ellers litt dramaqueen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. mars 2014 #4323 Del Skrevet 14. mars 2014 men dere, jeg ser på de norske episodene, hvor brax akkurat har tilstått drapet på han faren. hvor lenge sitter han i fengsel før han kommer ut igjen? Anonymous poster hash: 67c1f...7b1 I serien er det ca. 6mnd han sitter inne, tror jeg det var. Men, det er jo ikke akkurat 6mnd i episoder, tror jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 18. mars 2014 #4324 Del Skrevet 18. mars 2014 Så trist at Romeo er død nå Syntes så synd på Indi! Hvor lenge er det til hun forlater the bay i følge den norske tiden forresten? Og blir Chris sammen med ei ny jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. mars 2014 #4325 Del Skrevet 18. mars 2014 Så trist at Romeo er død nå Syntes så synd på Indi! Hvor lenge er det til hun forlater the bay i følge den norske tiden forresten? Og blir Chris sammen med ei ny jente? Jeg holdt på å grine når dem snakket om at romeo var død, føler meg så dum av å bli så lei meg av noe som er fiksjon. Får nesten lyst til å se the new normals bare for å se at han er i live Indi drar i sesong avslutningen som er i slutten av november altså om to måneders tid her i norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 19. mars 2014 #4326 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg holdt på å grine når dem snakket om at romeo var død, føler meg så dum av å bli så lei meg av noe som er fiksjon. Får nesten lyst til å se the new normals bare for å se at han er i live Indi drar i sesong avslutningen som er i slutten av november altså om to måneders tid her i norge Det samme blir jeg, hehe. Aha, vil ikke at hun skal slutte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 19. mars 2014 #4327 Del Skrevet 19. mars 2014 Chris dater for øyblikket Denny. To dater til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 19. mars 2014 #4328 Del Skrevet 19. mars 2014 Bardama, Jess, har kreft. Stadium 4. Heath vet det foreløpig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. mars 2014 #4329 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvor ser dere de australske episodene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 19. mars 2014 #4330 Del Skrevet 19. mars 2014 Bardama, Jess, har kreft. Stadium 4. Heath vet det foreløpig ikke. Oj. derfor hun sikkert dør da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 19. mars 2014 #4331 Del Skrevet 19. mars 2014 Oj. derfor hun sikkert dør da.. Sannsynligvis. Stadium 4 er ille, og evt. behandling/ medisiner kan de ikke ta mens de er gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. mars 2014 #4332 Del Skrevet 19. mars 2014 Chris dater for øyblikket Denny. To dater til nå. Chris har bra smak, det skal han ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 20. mars 2014 #4333 Del Skrevet 20. mars 2014 Hvem er Denny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 20. mars 2014 #4334 Del Skrevet 20. mars 2014 Så nå etter Romeo sin død så blir det ikke mer Chris og Indi? Stakkars Chris hvis det er tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. mars 2014 #4335 Del Skrevet 20. mars 2014 Så nå etter Romeo sin død så blir det ikke mer Chris og Indi? Stakkars Chris hvis det er tilfelle Det blir mer chrindi eller indis om du vil kalle det helt til sesong finalen, romeo dukker også opp tror jeg i noen scener i oktober og november hvor indi drømmer om han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. mars 2014 #4336 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Hvem er Denny? Naboen til wilson:) Nei tuller, det er avdøde ethan sin bastard unge Hvor ser dere de australske episodene? Nettet Endret 20. mars 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 20. mars 2014 #4337 Del Skrevet 20. mars 2014 Hvem er Denny? Halvsøsteren til tvillingene. Er vel ikke så veldig lenge før de dukker opp på norskskjerm, om de ikke er der allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #4338 Del Skrevet 20. mars 2014 Så nå etter Romeo sin død så blir det ikke mer Chris og Indi? Stakkars Chris hvis det er tilfelle Synes Chris virker helt håpløs jeg. Det eneste oppegående han har gjort, har han gjort etter kraftige spark i ræva av andre som tenker mer fornuftig. Lite realistisk at Indi så noe i han synes jeg.. Anonymous poster hash: e389e...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 20. mars 2014 #4339 Del Skrevet 20. mars 2014 Hater at Brax havner i fengsel Og jeg HATER ANDY !! AAARGH! Dør Josh? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. mars 2014 #4340 Del Skrevet 20. mars 2014 Halvsøsteren til tvillingene. Er vel ikke så veldig lenge før de dukker opp på norskskjerm, om de ikke er der allerede. Dem dukket opp for en måned siden, har du sluttet å følge med eller? Hater at Brax havner i fengsel Og jeg HATER ANDY !! AAARGH! Dør Josh? Jeg og, skulle ønske andy ble skutt og drept Synes Chris virker helt håpløs jeg. Det eneste oppegående han har gjort, har han gjort etter kraftige spark i ræva av andre som tenker mer fornuftig. Lite realistisk at Indi så noe i han synes jeg.. Anonymous poster hash: e389e...f7f Hun eksen hans er håpløs, chris er skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå