Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Jeg sendte også nettopp en mail nå, så blir spennende å se hva jeg får i svar!

Nå er jeg rimelig lei av at vi atter en gang skal havne laaaaangt bak Australia. For noe piss rett og slett. ARGH. :bond:

Bare tull at de ikke har flere episoder, da det er flere land som ligger kun EN UKE bak Australia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte også nettopp en mail nå, så blir spennende å se hva jeg får i svar!

Nå er jeg rimelig lei av at vi atter en gang skal havne laaaaangt bak Australia. For noe piss rett og slett. ARGH. :bond:

Bare tull at de ikke har flere episoder, da det er flere land som ligger kun EN UKE bak Australia.

Ikke noe vits, dem sier bare dem ikke har flere episoder igjen å vise. Vi må starte en kampanje og kreve to episoder om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Bare tull at de ikke har flere episoder, da det er flere land som ligger kun EN UKE bak Australia.

Det kommer vel an på hva slags avtale Norge har med dem i Australia

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe vits, dem sier bare dem ikke har flere episoder igjen å vise. Vi må starte en kampanje og kreve to episoder om dagen!

Men tror de hører mer på oss når flere sender mail :)

Men håper de ikke går tom med episoder da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Men tror de hører mer på oss når flere sender mail :)

Men håper de ikke går tom med episoder da!!

La oss storme tv 2 bygningen og ta tv 2 sjefen til fange og tvinge han til å sende to episoder om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*mine innlegg*

Heh?

Anonymous poster hash: b9a45...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh?Anonymous poster hash: b9a45...028

Betyr at jeg vil følge med videre og at tråden ligger under mine innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss storme tv 2 bygningen og ta tv 2 sjefen til fange og tvinge han til å sende to episoder om dagen

eeh javel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og persondebatt samt hets av Anonym Brukerfunskjonen.

Hvis det er sterke uenigheter om hvilke tema som er ok å diskutere i denne tråden, anbefaler jeg at de som ønsker å utvide diksujonen til sidespor lager en ny tråd for dette, slik at denne tråden ikke blir ødelagt og til slutt stengt.

Kosemose, mod

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Så kjedelig det er når dem bare viser en ny episode om dagen og så viser dem forgårs episode på bliss. TV2.no begynner å irritere meg...

Jeg gleder meg mye til det som skal skje dem neste 2 månedene til sesong finalen:)

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha sett hun Robyn ("kjæresten" til Chris) fra en film eller en tv serie.. men jeg klarer ikke huske hva.. noe som vet? Blir sprø.. :vetikke:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Ook.. Merkelig de bruker samme person til to forskjellige karakterer men :P

Ikke egentlig. Dem bruker om igjen skuespillere masse ganger på alle såpe serier. Heath var med i 2007 som en annen person som var mathildas kjæreste for eksempel:) Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke egentlig. Dem bruker om igjen skuespillere masse ganger på alle såpe serier. Heath var med i 2007 som en annen person som var mathildas kjæreste for eksempel:)

Hm, kan ikke huske det.. Syns han er en flink skuespiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som spiller Ricky har også vært med før i en annen rolle :)

Er nok en måte å plukke opp gode skuespillere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Hun som spiller Ricky har også vært med før i en annen rolle :)

Er nok en måte å plukke opp gode skuespillere på.

Ser hun spilte ei som heter hayley doven. Kan ikke huske henne

Eller jeg tror jeg husker henne nå. Der var hun Liam data når han var tilbake fra byen

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun spilte ei som heter hayley doven. Kan ikke huske henne

Eller jeg tror jeg husker henne nå. Der var hun Liam data når han var tilbake fra byen

Nei det er ikke henne.

Dette var lenge før.

Fra wiki:

"Hayley is a caravan park guest who Penn Graham (Christian Clark) convinces to drop theft charges againstColleen Smart (Lyn Collingwood). Hayley is later admitted to hospital after she begins haemorrhaging during labour. Sid Walker (Robert Mammone) tends to her and pretends to be her husband David Stone (Hamish Briggs) in order to comfort her as she dies."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...