Gjest Winza Skrevet 12. februar 2014 #4081 Del Skrevet 12. februar 2014 Har bestemt meg for å prøve å lage en offisiell norsk home and away forum hvor alle norske fans kan chatte og diskutere spoilers osv om serien, har såvidt kommet i gang med å lage det til skikkelig men har lagt til basic emnene slik dem som vil kan prøve forumet vist dem vil:) Er fryktelig ny på slike forum greier men har hatt lyst til å prøve lenge og tenkte home and away trengte en egen side for seg selv hvor vi norske fans kan diskutere:) http://homeandawayforum.dodiscussion.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 15. februar 2014 #4082 Del Skrevet 15. februar 2014 Yes! Får endelig catche opp på HAA episoder <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2014 #4083 Del Skrevet 15. februar 2014 Yes! Får endelig catche opp på HAA episoder <3 Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 15. februar 2014 #4084 Del Skrevet 15. februar 2014 søk på brukeren: KOKKO på dailymotion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2014 #4085 Del Skrevet 15. februar 2014 søk på brukeren: KOKKO på dailymotion Han har jo bare laste opp shortland street og neighbours episoder Det er vell denne du mener? http://www.dailymotion.com/user/maritk1/1?utm_expid=24335-34.pzW6BySASw2kpHHO-7fVHg.0&utm_referrer=http%3A%2F%2Fwww.dailymotion.com%2Fmaritk1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 15. februar 2014 #4086 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg vet hvem sin baby det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 15. februar 2014 #4087 Del Skrevet 15. februar 2014 Kan man se gamle episoder på dailymotion? Og hvilken episode er vi på i Norge nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2014 #4088 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg vet hvem sin baby det er Snakker du om en nå tidens episoder dem viser i norge eller er det en gravid dame fra dem nyeste episodene du mener? Kan man se gamle episoder på dailymotion? Og hvilken episode er vi på i Norge nå? Fins noen på youtube men det er episoder fra 2012 og nedover Husker jeg så hele 2008 året fra home and away på youtube. Dem skulle bare tatt og utgitt alle nesten 6000 episodene på dvd og prise det 500 pr dvd med episoder fra hele det året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 15. februar 2014 #4089 Del Skrevet 15. februar 2014 Snakker om episodene som blir vist i australia. I teaseren for 2014 ser vi Brax holde en baby. Siden Ricky mistet babyen er det deres, meeeeen jeg er rimelig sikker på hvem sin baby det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. februar 2014 #4090 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Snakker om episodene som blir vist i australia. I teaseren for 2014 ser vi Brax holde en baby. Siden Ricky mistet babyen er det deres, meeeeen jeg er rimelig sikker på hvem sin baby det er! Du trengte ikke å si at ricky mistet babien da! vi i norge vet ikke engang at hun blir gravid. Vær så snill og bruk spoiler tags neste gang, jeg vet at hun er gravid men ikke alle som vet slik, men at hun mistet babien var bare et rykte som jeg ikke viste var sant. Den babier du snakker om er fra bar jenta som heath lå med når dem var i melbourne, hun kommer tilbake og er gravid med heath sitt barn Endret 16. februar 2014 av Jacklost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. februar 2014 #4091 Del Skrevet 16. februar 2014 Du trengte ikke å si at ricky mistet babien da! vi i norge vet ikke engang at hun blir gravid. Vær så snill og bruk spoiler tags neste gang, jeg vet at hun er gravid men ikke alle som vet slik, men at hun mistet babien var bare et rykte som jeg ikke viste var sant. Den babier du snakker om er fra bar jenta som heath lå med når dem var i melbourne, hun kommer tilbake og er gravid med heath sitt barn Dette er jo en spoiler tråd, og leser du flere hundre sider tilbake her så er det avslørt mye. Dette med Ricky er allerede avslørt et par sider lenger bak. Folk spør gjerne her hva som skjer med flere av karakterene, og vi som ser episodene som vises i australia svarer. Dette er en spoiler tråd og har alltid vært det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. februar 2014 #4092 Del Skrevet 16. februar 2014 Dette er jo en spoiler tråd, og leser du flere hundre sider tilbake her så er det avslørt mye. Dette med Ricky er allerede avslørt et par sider lenger bak. Folk spør gjerne her hva som skjer med flere av karakterene, og vi som ser episodene som vises i australia svarer. Dette er en spoiler tråd og har alltid vært det. Det er en spoiler tråd ja men for ting som skjer på episodene som vises i norge, det står ikke noe i tittelen om at det gjelder spoilers fra australia også. Det er ikke mulig for oss norske seere å følge med på de nyeste episodene, siden hvor man kan se dem kan ikke besøkes her i norge. Folk her i norge ser på de episodene som de viser nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. februar 2014 #4093 Del Skrevet 16. februar 2014 Det er en spoiler tråd ja men for ting som skjer på episodene som vises i norge, det står ikke noe i tittelen om at det gjelder spoilers fra australia også. Det er ikke mulig for oss norske seere å følge med på de nyeste episodene, siden hvor man kan se dem kan ikke besøkes her i norge. Folk her i norge ser på de episodene som de viser nå Det er mange her inne som ser det som blir sendt i australia, jeg er ikke den eneste. Og jeg regner med at spoilere fra australsk "tid" for episodene allerede går 100 sider tilbake i denne tråden. Men for all del, du må gjerne ta over hele tråden og gi beskjed til de som spør oss om hva som skjer at denne tråden ikke er laget for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. februar 2014 #4094 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Det er mange her inne som ser det som blir sendt i australia, jeg er ikke den eneste. Og jeg regner med at spoilere fra australsk "tid" for episodene allerede går 100 sider tilbake i denne tråden. Men for all del, du må gjerne ta over hele tråden og gi beskjed til de som spør oss om hva som skjer at denne tråden ikke er laget for det. Å hvor ser dem det da? Skjønner ikke at folk gidder å se serier på pc, har gjort det selv og det er langt i fra noe hyggelig Endret 16. februar 2014 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 16. februar 2014 #4095 Del Skrevet 16. februar 2014 Er vel opp til hver enkelt det? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 16. februar 2014 #4096 Del Skrevet 16. februar 2014 Nå er jo dette en spoiler tråd for hele Home and Away serien! De som ikke vil vite hva som skjer i home and away i Australia trenger jo ikke å gå inn på tråden? Jeg ser kun de på norsk tv, men spennende å vite hva som skjer da jeg ikke klarer å vente! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 16. februar 2014 #4097 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg vet hvem sin baby det er Hvem sin baby er det??? Dør babyen til Ricky i magen eller når den blir født forresten? Og hvorfor døde den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. februar 2014 #4098 Del Skrevet 16. februar 2014 Å hvor ser dem det da? Skjønner ikke at folk gidder å se serier på pc, har gjort det selv og det er langt i fra noe hyggelig Dailymotion.com f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. februar 2014 #4099 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvem sin baby er det??? Dør babyen til Ricky i magen eller når den blir født forresten? Og hvorfor døde den? Babyen dør i magen tidlig. Hun får smerter, blir lagt inn på sykehuset. Det er en eksplosjon på sykehuset, og hun mister babyen etter det. Det Heaths baby. Han gjorde den bartenderen han var utro med gravid. Er i allefall nokså sikker på at det er hans baby. Så gjenstår det å se om ekteskapet mellom han og Bianca klarer den utfordringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. februar 2014 #4100 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Blir spennende nå når Adam kommer tilbake neste måned Endret 16. februar 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå