Frk.K Skrevet 7. februar 2014 #4061 Del Skrevet 7. februar 2014 Jepp, indeed!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærleik Skrevet 7. februar 2014 #4062 Del Skrevet 7. februar 2014 Det går visst repriser i stedet?! Æsj. Beklager misvisende informasjon, jeg håpet litt for mye her! Da kommer det kanskje tilbake etter OL da.. Trodde sportskanaler var til for sport *ØnskeSegH&ATilbake*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 7. februar 2014 #4063 Del Skrevet 7. februar 2014 Snufs!! Det var jo ikke dette jeg ville se men litt artig også da, hvordan dex var forelsket i Marilyn og Biancas bryllupsstyr! Gleder meg til ol er over ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 7. februar 2014 #4064 Del Skrevet 7. februar 2014 Nja, leger pleier ofte å ta feil, å om jeg ikke husker riktig så sa Brax "why didnt you tell me?" Sa da vil det vell si at hun ikke mistet den likevell? Du vet H&A, må skape drama på en eller annen måte! :D Ja, jeg har tenkt på det også. Vi får bare vente i spenning :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 7. februar 2014 #4065 Del Skrevet 7. februar 2014 Nja, leger pleier ofte å ta feil, å om jeg ikke husker riktig så sa Brax "why didnt you tell me?" Sa da vil det vell si at hun ikke mistet den likevell? Du vet H&A, må skape drama på en eller annen måte! :D Det kan være noen andres baby. Han sitter jo ikke å holder babyen å sier det. Det er nok for å misslede oss! Men kan kanskje være tilfelle det du sier også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. februar 2014 #4066 Del Skrevet 7. februar 2014 Det kan være noen andres baby. Han sitter jo ikke å holder babyen å sier det. Det er nok for å misslede oss! Men kan kanskje være tilfelle det du sier også... Hvorfor skal han si "why didnt you tell me?" til et annens vedkommendes baby, når han har vært i fengsel og attpå til totalt uinteressert om hva som foregår i andre sine liv, så fremt at de ikke er familie eller involvert med familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 7. februar 2014 #4067 Del Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor skal han si "why didnt you tell me?" til et annens vedkommendes baby, når han har vært i fengsel og attpå til totalt uinteressert om hva som foregår i andre sine liv, så fremt at de ikke er familie eller involvert med familie Vi vet jo ikke hva som ble sagt før han sa det, eller i hvilken setting. De er flinke til å klippe og lime for å holde på spenningen. Så det er mulig at det er noen andres baby også. Hvem vet, kanskje Bianca plutselig blir gravid igjen? Eller kanskje Casey eller Kyle smeller noen på tjukken? Vi finner det ut når episodene kommer. Tror uansett at noe kommer til å skje med Heath også, utifra den teaseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. februar 2014 #4068 Del Skrevet 7. februar 2014 Vi vet jo ikke hva som ble sagt før han sa det, eller i hvilken setting. De er flinke til å klippe og lime for å holde på spenningen. Så det er mulig at det er noen andres baby også. Hvem vet, kanskje Bianca plutselig blir gravid igjen? Eller kanskje Casey eller Kyle smeller noen på tjukken? Vi finner det ut når episodene kommer. Tror uansett at noe kommer til å skje med Heath også, utifra den teaseren. Vi får vel bare å vente å se inntil noen legger ut episodene igjen eller inntil norge tar inn på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 7. februar 2014 #4069 Del Skrevet 7. februar 2014 Vi får vel bare å vente å se inntil noen legger ut episodene igjen eller inntil norge tar inn på. Jeg fikk se torsdag og fredags episoden idag. Er flere sider på fb som legger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4070 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg fikk se torsdag og fredags episoden idag. Er flere sider på fb som legger ut. Hvilke sider da? Anonymous poster hash: 7a982...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 7. februar 2014 #4071 Del Skrevet 7. februar 2014 Brukeren The_Peacockers har episode 5894 og 5895 på dailymotion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 7. februar 2014 #4072 Del Skrevet 7. februar 2014 Hvilke sider da? Anonymous poster hash: 7a982...33b - Home and away uploads offical - Home and away uplaods - Home and away forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. februar 2014 #4073 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg trenger fra 5892 og utover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 7. februar 2014 #4074 Del Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor skal han si "why didnt you tell me?" til et annens vedkommendes baby, når han har vært i fengsel og attpå til totalt uinteressert om hva som foregår i andre sine liv, så fremt at de ikke er familie eller involvert med familie Fordi hun kommer nok i en eller annen sammenheng til å si at hun har vært gravid... Kanskje? Kanskje i sammenheng med noen andres baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homeaway Skrevet 8. februar 2014 #4075 Del Skrevet 8. februar 2014 Noen som vet om det ligger litt eldre episoder noen plass? Trur jeg er på episode 5862 ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 9. februar 2014 #4076 Del Skrevet 9. februar 2014 Ser at de episodene som går på tv2 nå nærmer seg de som går i Australia. Syntes det er så rart, for før skilte det omtrent 2 år. Nå er det nesten ingenting! Tv2 har tatt igjen. ? Eller har de hoppet over noe mon tro? Hvem er hottest i Home and Away da?? Jeg har hatt en crush på Brax siden han kom. Men nå begynner jeg å få sansen for denne nye nydelige legen... :D Det er mange lekre mannfolk der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 9. februar 2014 #4077 Del Skrevet 9. februar 2014 Noen som vet om det ligger litt eldre episoder noen plass? Trur jeg er på episode 5862 ca? Meget mulig disse er fjernet. De fjerner dem så fort de finner dem. Så du må nesten sjekke hver dag for å se en episode. Venter du noen dager eller ei uke, så er de borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2014 #4078 Del Skrevet 10. februar 2014 Å så deilig en home and away tråd, trodde ikke det var noen som diskuterte denne serien lenger i norge:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2014 #4079 Del Skrevet 10. februar 2014 Det går visst repriser i stedet?! Æsj. Beklager misvisende informasjon, jeg håpet litt for mye her! Da kommer det kanskje tilbake etter OL da.. Trodde sportskanaler var til for sport *ØnskeSegH&ATilbake*... Var rart og se 2010 året igjen og gina fortsatt er i live osv. mye som forandret seg på 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 10. februar 2014 #4080 Del Skrevet 10. februar 2014 Var rart og se 2010 året igjen og gina fortsatt er i live osv. mye som forandret seg på 3 år Åååh.. Gina <3 Charlie <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå