Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Får Tamara igjen hukomelsen etter kidnappingen? Og blir hun sammen med Casey igjen? :sjokkert: Syns så synd på Casey :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får Tamara igjen hukomelsen etter kidnappingen? Og blir hun sammen med Casey igjen? :sjokkert: Syns så synd på Casey :(

Ja, hun får hukommelsen tilbake, og hun blir sammen med Casey igjen. Men, de gjør det så slutt igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan se episoder fra 5680 og utover? Jeg pleide å se på dailymotion men der har de blitt tatt bort nå. De har episodene på rutube.ru men der får jeg beskjed om episodene ikke er tilgjengelig i mitt land.

Anonymous poster hash: acf8a...274
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan se episoder fra 5680 og utover? Jeg pleide å se på dailymotion men der har de blitt tatt bort nå. De har episodene på rutube.ru men der får jeg beskjed om episodene ikke er tilgjengelig i mitt land.

De som opplaster episoden har bytta ut home and away med first choice, så da må du søke på first choice 5680

Anonymous poster hash: e3d79...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som opplaster episoden har bytta ut home and away med first choice, så da må du søke på first choice 5680

Anonymous poster hash: e3d79...8b3

De har fjernet disse også dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Må skrive dato for når episoden gikk, feks "27112013", og kun det.

Jeg finner ikke da heller. Leter og leter, men finner ikke fra den siste uka :( Noen som kan hjelpe?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke da heller. Leter og leter, men finner ikke fra den siste uka :( Noen som kan hjelpe?

Finner vist ikke noe jeg heller nå. Ser ut som det meste er slettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner vist ikke noe jeg heller nå. Ser ut som det meste er slettet

Søk på hans og Anne tror jeg at jeg fant det på. Evt om det går å søke på brukere så søk på surrehue eller noe sånt

Anonymous poster hash: 7beb8...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen som vet når Home and Away begynner igjen? Det pleier vel å være i februar, tror jeg.

Ser ut til at det starter igjen på mandag.

Endret av -Mala-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Kjærleik

Er det noe sted jeg kan få sett hele episoder på nett -uten å måtte laste ned? TV2 har sluttet med å sende repriser på dagtid, og det er kjedelig å gå glipp av flere episoder etter hverandre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...