Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Alle tre!

Jeg drar, jeg må bare finne ut tid det er. Allerede anskaffet meg reisevenninne!

HYYYL! Jeg vil også dra! MÅ se de.. Spess Casey.. Herregud han er så fin :wow: Skal de filme home and away i London? Eller er det i forbindelse med noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HYYYL! Jeg vil også dra! MÅ se de.. Spess Casey.. Herregud han er så fin :wow: Skal de filme home and away i London? Eller er det i forbindelse med noe annet?

De skal filme home and away der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu derre April irriterer meg.. skal bry seg med ALT! Også irriterer Sasha meg.. sutredame. Bianca bør ta seg sammen snart.

Jeg syns han Jamie er litt kjekk jeg.. Han hadde lurt meg!

Anonymous poster hash: 9309a...7b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu derre April irriterer meg.. skal bry seg med ALT! Også irriterer Sasha meg.. sutredame. Bianca bør ta seg sammen snart.

Jeg syns han Jamie er litt kjekk jeg.. Han hadde lurt meg!

Anonymous poster hash: 9309a...7b5

Jaa Bianca burde virkelig ta seg sammen nå. Drit lei henne når hun er slik.. :sinnatagg:

Jamie er ikke verst å se på nei! :rolleyes: Synd han er bad news

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å savne Johnny Cooper.... skikkelig bææææd!

Johnny_Cooper_(Home_and_Away).jpg

Han er med i en politiserie de sender sent på kvelden på tv2 om savnet blir for stort.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er med i en politiserie de sender sent på kvelden på tv2 om savnet blir for stort.

Det er jo mye morsommere om han kommer tilbake igjen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vanskelig siden han døde!

Alt er mulig i såpeserier! I hotel Cæsar kommer døde personer tilbake rett som det er.. Nei da, han kommer nok ikke tilbake. Får finne meg en ny favoritt! Vanskelig nå for tiden, men må bli en av Braxton-gutta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått sett det siden 19 august. Å opptakeren her hjemme hadde klikket. Hvor finner jeg episodene som er sendt siden da? Jeg aner jo ikke hvilken sesong å episode vi er komt til her i Norge engang. Å sumo sender bare fra 5 sept :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De i H&A tar så lett på ting. Casey gjengjeldte da hun jenta kyssa han... Sasha reagerte ikke særlig.

Kjærester går på rundgang osv...

Hvorfor tar ingen tak i det med Jamie og faren? Får helt fnatt av at de får styre på som de gjør.

Kommer noe dårlig til å skje med Heath, eller gjennomskuer han Jamie?

Kommer Leah tilbake?

Anonymous poster hash: 5f187...566
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...