Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Slutt å se på denna møkkaserien og få dere et liv

Nei, takk. ;)

Aaargh, enda lenge til det begynner i Australia igjen. Lei av å vente. Alle seriene mine har jo ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, takk. ;)

Aaargh, enda lenge til det begynner i Australia igjen. Lei av å vente. Alle seriene mine har jo ferie.

Når begynner det i Australia igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg likte jo Lucas :(

Kven av jentene/damene vert Roman saman med?

Først blir han sammen med Martha, før hun vraker han til fordel for Jack, når Sam begår selvmord (og jack og Martha blir mistenkt for mord), og så blir han sammen med Charlie en ny karakter som kommer på skjermen til sommeren, tenker jeg, cirka juni. Det varer i noen få måneder. Så blir han singel helt til han flørter litt med Leah før han er utfor en bilulykke, og han blir midlertidig blind og bryter med Leah. Det er også like før han forsvinner fra serien. Produsentene syntes karakteren hans ikke kunne utvikles mer, men var veldig uenig, jeg. vi visste ingenting om Romans familie feks. Synes det er ofte de gode karakterene som går, og de dårlige blir. (og han gikk ikke av egen vilje heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produsentene syntes karakteren hans ikke kunne utvikles mer, men var veldig uenig, jeg. vi visste ingenting om Romans familie feks. Synes det er ofte de gode karakterene som går, og de dårlige blir. (og han gikk ikke av egen vilje heller)

Jeg savner Roman! :trist: Han har jo det søteste smilet i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste også det et sted at han som spiller goeff hadde laget en sexvideo, men der stod det at sexvideoen var laget av han og ex-kjæresten. Det stod ingenting om Indiana Evans.

Media skrev aldri navnet til ex-kjæresten, men at det var en tidligere medskuespiller fra Home and Away, som var atten år gammel da det skjedde. Og da kunne det egentlig ikke være noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam mener du?

Tror det blir rundt påsketider, er i alle fall en stund til.

mente selvfølgelig sam. vet ikke hvor jeg fikk rose fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har no kome til like etter at Dan døyr, forsvinn Drew utav serien etter krangelen med Belle? Etter at ho publiserte ein artikkel om Sally i avisa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har no kome til like etter at Dan døyr, forsvinn Drew utav serien etter krangelen med Belle? Etter at ho publiserte ein artikkel om Sally i avisa?

Ikke helt da, men ikke så lenge etterpå heller. Han flytter ut fra leah og til byen. Etter at dan dør, er vel drew med i 3-4 episoder før han drar, tror jeg. Kanskje mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke nøyaktig når, men det er ikke så lenge til han forsvinner, nei. Han flytter til byen, og vi ser han et par ganger, men etter det er han borte for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor Roman skulle ut av serien.. Det måtte da være en de kunne bygge videre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva skal vetle Drew gjere aleine i storbyen? :fnise:

Tykkjer det er trist at dei små søtingane forsvinn...Fyrst Lucas og så Drew...

No vert vel Belle saman med Aden om ikkje lenge, kva er det som gjer at Aden vert snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er at folk er snille med han over tid virker det som.. Han har jo vært mishandlet som liten, av sin bestefar, og det er egentlig det han sliter med. Han blir riktig så sjarmerende etterhvert.. jeg ble i alle fall sjarmert.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva er det Roman skjuler? Cassie har akkurat byrja å vise interesse for han og har oppdaga eit bilete på kjøkenet hans. Har han ein mørk løyndom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er det Roman skjuler? Cassie har akkurat byrja å vise interesse for han og har oppdaga eit bilete på kjøkenet hans. Har han ein mørk løyndom?

Jenta på bildet er hans datter, hun kommer for å bli med i serien en stund, en skikkelig uspiselig bitch ;) Roman var veldig veldig ung da han fikk henne, så hun er 17-18 år gammal ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta på bildet er hans datter, hun kommer for å bli med i serien en stund, en skikkelig uspiselig bitch ;) Roman var veldig veldig ung da han fikk henne, så hun er 17-18 år gammal ca.

Takk for kjapt svar! Då kan eg leggje meg utan å måtte gruble noko meir over det :lur::ler:

Endret av Årolilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...