Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Noooooooooooooooo!!!! Gjør hun virkelig det? Når er dette frem i tid Dæven.... Er det føflekk kreft? Hun har jo den gigantiske midt i ansiktet...

Det er veldig lenge til. Hun rekker å bli sammen med Aden, bli avhengig av smertestillende og litt av hvert først.

Det er ikke føflekkreft, men en sjelden form for kreft. Hun dør veldig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig lenge til. Hun rekker å bli sammen med Aden, bli avhengig av smertestillende og litt av hvert først.

Det er ikke føflekkreft, men en sjelden form for kreft. Hun dør veldig raskt.

Aden? Mener at cassie også blir sammen med aden? Hm, han prøver litt rundt da altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aden? Mener at cassie også blir sammen med aden? Hm, han prøver litt rundt da altså.

Cassie gikk ut med Aden noen ganger da hun kom til Summer Bay, men det ble aldri noe seriøst mellom dem. Cassie og Sally forlater Summer Bay sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassie gikk ut med Aden noen ganger da hun kom til Summer Bay, men det ble aldri noe seriøst mellom dem. Cassie og Sally forlater Summer Bay sammen.

Ja, de skal reise på tur nå straks, det er der jeg er nå. Men kommer hverken sally eller cassie tilbake?

Jeg må si at jeg syns det er litt stusselig at sally reiser, jeg har sett på home and away med venninnene mine siden vi var 9-10 år gamle. Da var sally bare en liten fosterunge. Hun er jo en av hovedrøttene i denne serien, ser liksom ikke for meg den uten henne :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem kommer tilbake nei. Man venner seg til at de har dratt, selv om jeg også savner Sally.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem kommer tilbake nei. Man venner seg til at de har dratt, selv om jeg også savner Sally.

Jeg har et liv utenom home and away, selv om det kan høres motsatt ut, men jeg gruer meg skikkelig til hun drar ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et liv utenom home and away, selv om det kan høres motsatt ut, men jeg gruer meg skikkelig til hun drar ja!

:hoho:

Jeg gleder meg til Matilda drar. Jeg liker ikke karakteren hennes egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg gleder meg til Matilda drar. Jeg liker ikke karakteren hennes egentlig.

Ja, jeg er enig med deg. Har ikke helt sansen for henne, aldri hatt heller. Men blir Geoff og Annie noe "mindre" kristne med tiden, eller? Syns det blir litt overdrevet når han ber fremmende jenter på første date til en gudstjeneste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig med deg. Har ikke helt sansen for henne, aldri hatt heller. Men blir Geoff og Annie noe "mindre" kristne med tiden, eller? Syns det blir litt overdrevet når han ber fremmende jenter på første date til en gudstjeneste :fnise:

Geoff har jo egentlig planer om å bli prest, men så kommer han i skade for å ligge med et par jenter. Veldig dårlig samvittighet første gang, men nå virker det ikke som om det plager ham det minste lengre. Tror presteplanene er skrinlagte de også, han mistet mer eller mindre troen sin etter at Belle døde.

Tror Annie fremdeles er kristen, men det er ikke noe som blir nevnt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang han ligger med en jente, frir han til henne. ;) Men jo da, han bedrer seg, Annie også.

Der hvor jeg har kommet i serien nå, er han ganske kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noooooooooooooooo!!!! Gjør hun virkelig det? Når er dette frem i tid Dæven.... Er det føflekk kreft? Hun har jo den gigantiske midt i ansiktet...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det pastoren som har drevet med overfall ved sykehuset?

Ja, men han blir frikjent for det fordi han hadde en hjernesvulst som fikk ham til å oppføre seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var ikkje det sann at presten samarbeida med Sam?..eller var det bare Johnny ho samarbeida med?...eller?..litt forvirra :)

Kun Johnny Cooper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun Johnny Cooper :)

Og det er i grunnen ikke snakk om samarbeid, mer utpressing. Hun vil ikke samarbeide med Johnny Cooper, men han truer med å fortelle ting om fortiden hennes som hun ikke vil skal komme ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste episode med Home and away før jul er torsdag den 17. desember.

Det begynner opp igjen mandag den 4. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode med Home and away før jul er torsdag den 17. desember.

Det begynner opp igjen mandag den 4. januar.

Slutter det av så tidlig?? Det pleier da alltid holde på t.o.m lillejulaften, eller i alle fall 22. desember.... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...