Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Hmmm...så når det blir slutt mellom Martha og Michael, så blir hun sammen med Roman? Og deretter Jack? ^^

masse som kommer til å skje framover skjønner jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det lenge til Rachel og Tony vert eit par?

Jeg tror det er en ganske lenge til. Jazz kommer i alle fall tilbake og lager kluss mellom dem før det blir de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en ganske lenge til. Jazz kommer i alle fall tilbake og lager kluss mellom dem før det blir de to.

Uff, kjem ho der attende? Huttemegtu...

Eg tykkjer forresten at H & A har kome seg i det siste, eg var så lei av det der gardsgreiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjem ho der attende? Huttemegtu...

Eg tykkjer forresten at H & A har kome seg i det siste, eg var så lei av det der gardsgreiene...

:enig:

Jeg synes det har går litt opp og ned med programmet, men man kan ikke tilfredsstille alle hele tiden.

Jazz er forresten skikkelig morsom når hun drikker seg full, ellers er hun bare plagsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud altså! Får jo med meg alt av å gå inn i denne tråden, kan ikke skrive med øynene igjen heller, så jeg lurer på EN ting...

HVILKEN episode har vi kommet til i norge? Finner hverken frem eller tilbake på youtube, virker som vi enten er ved begynnelsen eller laaaaangt frem i tid, jeg vil bare se episodene jeg..

Svar please? :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hm_*
Herregud altså! Får jo med meg alt av å gå inn i denne tråden, kan ikke skrive med øynene igjen heller, så jeg lurer på EN ting...

HVILKEN episode har vi kommet til i norge? Finner hverken frem eller tilbake på youtube, virker som vi enten er ved begynnelsen eller laaaaangt frem i tid, jeg vil bare se episodene jeg..

Svar please? :hjertesmil:

På fredag var det episode nr. 4554. Linkt til den er her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vert Milco verande der lenge?

Døydde Dom idag? Kva skjer med Belle og Drew?

Milco blir værende lenge, fordi sally reiser ut av serien.

dom dør ikke, han flytter til byen.

belle go drew slår opp etter at hun blir fotojournalist i en avis og han mener hun driver med uetisk arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vert Milco verande der lenge?

Døydde Dom idag? Kva skjer med Belle og Drew?

Milco (eller Miles som han egentlig heter) blir lenge ja. Han er fremdeles med i Australia, og de ligger jo to år foran oss.

Jeg er usikker på om Dom døde i dag, men tror det. Jeg tolket det slik iallfall.

Belle og Drew slår opp over nyttår en gang. Var noe med at hun prioriterte jobben fremfor ham. Drew forlater serien, men Belle blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milco (eller Miles som han egentlig heter) blir lenge ja. Han er fremdeles med i Australia, og de ligger jo to år foran oss.

Jeg er usikker på om Dom døde i dag, men tror det. Jeg tolket det slik iallfall.

Belle og Drew slår opp over nyttår en gang. Var noe med at hun prioriterte jobben fremfor ham. Drew forlater serien, men Belle blir.

Han gjorde ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh shit, nå var jeg redd for at jeg hadde spoiled alt for dere, dere diskuterer dagens episode mens jeg nettopp har sett episoden der tony og legen blir sammen, heldigvis står det "spoiler" under tråden.

Puuuuuuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh shit, nå var jeg redd for at jeg hadde spoiled alt for dere, dere diskuterer dagens episode mens jeg nettopp har sett episoden der tony og legen blir sammen, heldigvis står det "spoiler" under tråden.

Puuuuuuh!

Her er det lov å avsløre hva som skjer ja. :jepp:

Jeg kan avsløre at Belle dør av kreft. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lov å avsløre hva som skjer ja. :jepp:

Jeg kan avsløre at Belle dør av kreft. :opplyser:

Noooooooooooooooo!!!! Gjør hun virkelig det? Når er dette frem i tid Dæven.... Er det føflekk kreft? Hun har jo den gigantiske midt i ansiktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...