Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

HÆ!? Går det an å bli mindre realistisk! Bah, av og til blir jeg fryktelig oppgitt på disse seriene... Liker Sam sånn som hun er nå jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre er det lenge til vi blir kvitt henne.

hun blir gravid med ric. så må ric sloss i sånn ulovlige kamper fordi mannen hennes bruker et pressmiddel.

så finner de ut at babyen ikke er frisk. hun velger å beholde barnet allikevel, så mister hun babyen og er ute av serien

Dritt lei hele dama allerede jo. Kanskje ikke så rart at hun forsvinner fort ut av serien.

HÆ!? Går det an å bli mindre realistisk! Bah, av og til blir jeg fryktelig oppgitt på disse seriene... Liker Sam sånn som hun er nå jeg :gjeiper:

Sam irriterer meg, samtidig som jeg føler noe sympati for henne.

Hva ville vel såpeserier vært uten disse konfliktene og partnerbyttene uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_desperat_*

fikk ikke sett i dag, da dvd opptakeren streiket og ikke tok opp home and away...

Hvilken episode er vi kommet til nå?????

HJELP!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_linda_*

Jeg har fulgt med serien på youtube på det siste året, men nå slutter de å vise episodene der!! Herregud krise!! Hvilke andre steder får vi sett serien nå?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt med serien på youtube på det siste året, men nå slutter de å vise episodene der!! Herregud krise!! Hvilke andre steder får vi sett serien nå?? :(

Slutte?

Jeg har fint klart å se episoder der. De aller nyeste er jo ikke lagt ut enda og det nærmer seg sesongslutt.

Flere nye episoder kommer nok på nyåret.

Om de har lov til å legge ut episodene er en annen sak, det er mange som legger dem ut fremdeles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de kommer til å slutte, men mange har sluttet å skrive "home and away *episodenummer*", for da blir det for lett å finne og fjerne. Jeg finner ikke alltid episodene når jeg søker på youtube, men finner de alltid når jeg googler "4991 part 1" (om det er den episoden du ska se da). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de kommer til å slutte, men mange har sluttet å skrive "home and away *episodenummer*", for da blir det for lett å finne og fjerne. Jeg finner ikke alltid episodene når jeg søker på youtube, men finner de alltid når jeg googler "4991 part 1" (om det er den episoden du ska se da). ;)

Jepp, det samme gjør jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan finner dere ut av hvilken episode som sendes nå om dagen?

har gått glipp av noen, og vil gjerne søke de opp på you tube...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo! DIgger denne serien, så glad jeg kom over denne diskusjonen :D

Har ikke fått følgt med på kjempelenge pga skolestress og eksamen.. :kjefte: Så godt å få en lite oppdatering :D

Men har Dan dødd i Norge ennå? :P

Tror jeg skal begynne å lete på youtube og se episoder der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo! DIgger denne serien, så glad jeg kom over denne diskusjonen :D

Har ikke fått følgt med på kjempelenge pga skolestress og eksamen.. :kjefte: Så godt å få en lite oppdatering :D

Men har Dan dødd i Norge ennå? :P

Tror jeg skal begynne å lete på youtube og se episoder der :D

Nei, Dan lever fremdeles på norske skjermer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er Roman Harris? Blir han med videre i serien?

Han er et nytt tilskudd til Summer Bay. :opplyser:

Han blir med videre ja, han hjelper Aden med å bli snill, og vi møter også datteren hans Nicole. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Okei :)

Stemmer det forresten at Jack dør rett etter at han og Martha blir sammen igjen?

De gifter seg.

Martha er gravid, så finner de ut at barnet er roman sitt. Hun får brystkreft, hun mister babyen. Så dør jack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt lei hele dama allerede jo. Kanskje ikke så rart at hun forsvinner fort ut av serien.

Sam irriterer meg, samtidig som jeg føler noe sympati for henne.

Hva ville vel såpeserier vært uten disse konfliktene og partnerbyttene uansett?

Tror nok rollen hennes er lagt opp til at vi skal misslike henne litt. Slik at vi skal ville at han skal velge Martha. Da vil vi også akesptere at Jack heller liker Martha.

Michael ble jo fremstilt som mye mer følsom i sin kjærlighetskonflikt med Martha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må jeg ha opp på mine innlegg igjen!

Sjelden jeg får sett H&A siden det går så tidlig på ettermiddagen. Kl 18 hadde passet mye bedre ;)

Hvilket nr er vi kommet til i Norge nå? Så kan jeg se på youtube. Opptakeren har streiket nemlig :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...