Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Den andre politimannen har ugler i mosen.

Jack blir lurt, han tror de rykker ut til et ran i en bank for å stoppe ranet. Men det er den andre politimannen som har satt ranet opp. Han skyter Jack.

Jack overlever, men blir forvirret, han husker ikke om han elsker martha eller sam.

Martha var i banken under ranet. Hun kjente igjen stemmen til den andre politimannen, han blir tatt raskt.

Det var det jeg husker :)

En del av dette ble løst idag, det var godt! :ler: Begynte å irritere meg over det.

Endret av Lilandry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett på en stund, men så i dag.. hvem var hun blonda dama som Dan var sammen med? Er han utro mot Leah, eller ser det bare sånn ut? :fnise:

Noen som vet?? :) *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på en stund, men så i dag.. hvem var hun blonda dama som Dan var sammen med? Er han utro mot Leah, eller ser det bare sånn ut? :fnise:

Noen som vet?? :) *nysgjerrig*

Han er ikke utro. Han har fått et jobbtilbud i usa.

Han takker ja. Dan og Leah har planer om å flytte til usa. Dan må reise til USA tidligere enn planlagt, Leah forbreder flyttingen og pakkingen imens i summer bay.

Dan dør i Usa i en ulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke utro. Han har fått et jobbtilbud i usa.

Han takker ja. Dan og Leah har planer om å flytte til usa. Dan må reise til USA tidligere enn planlagt, Leah forbreder flyttingen og pakkingen imens i summer bay.

Dan dør i Usa i en ulykke.

Aha, vi er der allerede. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at dagens episode (i australia) skal bli lagt ut på youtube. Kjedelig å ikke lenger kunne se 3 episoder på rappen. Men om noen lurer på noe, er det bare å spørre! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter på at dagens episode (i australia) skal bli lagt ut på youtube. Kjedelig å ikke lenger kunne se 3 episoder på rappen. Men om noen lurer på noe, er det bare å spørre! :briller:

hehe, jeg pleier å vente i en ukes tid mellom hver gang jeg ser på youtube. Da får jeg sett mer enn 1 episode om gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg pleier å vente i en ukes tid mellom hver gang jeg ser på youtube. Da får jeg sett mer enn 1 episode om gangen ;)

Det gjør jeg også. Jeg venter gjerne 2-3 uker også. Slik at jeg kan ha en skikkelig Home and Away kveld. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun blir gravid med ric. så må ric sloss i sånn ulovlige kamper fordi mannen hennes bruker et pressmiddel.

så finner de ut at babyen ikke er frisk. hun velger å beholde barnet allikevel, så mister hun babyen og er ute av serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun blir gravid med ric. så må ric sloss i sånn ulovlige kamper fordi mannen hennes bruker et pressmiddel.

så finner de ut at babyen ikke er frisk. hun velger å beholde barnet allikevel, så mister hun babyen og er ute av serien

ok, takk for svar :) jeg regner med han og mathilda ikke fortsetter å være sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, takk for svar :) jeg regner med han og mathilda ikke fortsetter å være sammen?

Viv ble gravid da det teknisk sett var slutt mellom Ric & Matilda. Det går litt opp og ned med de en stund, men de holder koken. Helt til hun kommer inn på uni i Perth, of Ric blir igjen i Summer Bay for å drive butikk sammen med Alf. Ric følger til slutt etter henne, and they live happily ever after. De er sammen når de forlater serien iallefall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luerer på hva som skjer med han Dom,og om han gjør noe mere med Belle. Synes han er kvalm.

Aner ikke hvor langt det er kommet på tv her nå, om det er kommet til da han kidnapper belle.

Men han forsvinner ut av serien uten noe særlig trøbbel etterhvert, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aner ikke hvor langt det er kommet på tv her nå, om det er kommet til da han kidnapper belle.

Men han forsvinner ut av serien uten noe særlig trøbbel etterhvert, heldigvis.

Ja det er kommet dit, det er godt å høre att han forsvinner ut av serien etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvor er vi i Norge nå?

Sam klikker mongo. Hun tar til slutt livet av seg, og får det til å se ut som Jack og Martha gjorde det. Hun leier en fyr til å banke henne, og tar overdose ute på havet, sånn at hun flyter i land død. Men de finner ut at det, og J&M blir sammen igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...