Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dumma
Hihi, nå tror jeg du blander med Frustrerte Fruer og Edie? ;) Amanda krasjet også, og Kelly prøvde å tenne på bilen, men hun overlevde.

HAHAHA!! Ja, nå har jeg blandet godt ja gitt. Herregud, er det mulig... :P

Amanda flyttet vel hun.. Tror eksamenslesinga ødelegger hodet mitt ;p

Får vel svar på hvordan det gikk med EDIE i kveld da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemarte
Han som spiller Aden døde i dag, 19 mai :(

Jeg har lest at det bare var tull. Han var med i en bilulykke, men overlevde og er tilbake på HA-innspilling. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Kven er Aden?

Han er ikke med enda. Eller, han hadde en gjesterolle for en stund siden, som kjæresten til Cassie. Ric hatet ham, og skadet ham under en rugby-kamp. Var et uhell, men Aden mente at det ikke var det. Og så kom broren til Aden og banket opp Ric sånn at han nesten døde. Etter denne storylinen så vi ikke noe mer til ham (selv om man sikkert kan anta at han fremdeles går på Summer Bay High), men han kommer inn i serien igjen om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naomi blir ikke lenge nei. Reiser om ikke så lenge, men vi ser henne så vidt igjen før rettssaken.

Skaper litt kluss mellom Lucas og Tony. De krangler, Tony begynner å drikke, men de finner ut av det etter kort tid.

Naomi lager også problemer for Brad på skolen, når hun forteller ham om forholdet til Lucas. Det ender vel med at han mister han jobben fordi hun snur litt på sannheten tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva Tony har gjort som gjør at alle hater ham?

Noe med Naomi?

Ser episoden som går nå,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva Tony har gjort som gjør at alle hater ham?

Noe med Naomi?

Ser episoden som går nå,

Tony hadde sex med Naomi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tony hadde sex med Naomi

ok og så hadde hun sex med Lucas etterpå?

Viste hun at di var i familie?

Var det ett forhold mellom tony og Naomi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok og så hadde hun sex med Lucas etterpå?

Viste hun at di var i familie?

Var det ett forhold mellom tony og Naomi?

Hun hadde et forhold til Lucas først, før hun visste at han var elev ved Summer Bay High.

Hun lå med Tony vel vitende om at han var faren til Lucas.

Det var en one-night-stand og ikke et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hun hadde et forhold til Lucas først, før hun visste at han var elev ved Summer Bay High.

Hun lå med Tony vel vitende om at han var faren til Lucas.

Det var en one-night-stand og ikke et forhold.

Noen som vet hvilken episode (nr) som gikk i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Naomi finner ut hvorfor Brad måtte slutte ved den forrige skolen: Hasj. Hun tror hun har et trumfkort, men Brad og Rach forklarer for "etterforskeren" om Emily som var alvorlig syk og at han påtok seg ansvaret. Brad får til slutt komme tilbake, men ikke som rektor. Sally beholder den jobben, mens Brad blir ordinær lærer. Mr Fisher kommer tilbake på lang sikt og får en høyere stilling ved skolen, men han slutter etter kort tid. Han kommer pga økonomiske problemer.

Moren til Drew dukker opp, bor hos Leah og Dan en stund før hun drar igjen. Drew er skikkelig misfornøyd med å ha henne der. Snart kommer hun tilbake og leier huset hvor Amanda bodde, og forsøker å få et godt forhold til sønnen sin... men hun har baktanker. Moren hennes er død og hele formuen (750k dollar) er testamentert til Drew. Mye frem og tilbake der... hun prøver å lure til seg pengene, Morag oppdager hva som skjer og hjelper Drew. Så går moren hans til sak for å få pengene, enda mer frem og tilbake, men han får pengene til slutt.

Fremover blir det racing etter at Drew kjøper bil. Han får hjelp av Dom (han spinkle på verkstedet som helte syre over Ric) til å skaffe deler til bilen for å "pimpe" den. Delene er stort sett stjålet. Det er duket for mye drama og det ender i et dødsfall som inspirerer Lucas til å skrive bok, hvilket Mr Fisher synes er utrolig bra (han har gitt ut bok selv) og forlaget hans vil gi den ut. Dom har forresten crush på Belle fremdeles.

Jack og Martha drar på piknik og ender på privat eiendom. Det er starten på en ny historie, og vi blir kjent med Jeff og Annie som bor der sammen med bestefaren sin. De er dypt religiøse, har ikke telefon, får ikke gå på skole og må jobbe på gården mange timer om dagen. De starter til slutt på skolen, og etter hvert flytter de inn hos Tony. Annie flytter til Irene etter at førstnevnte fikk mensen og trodde hun skulle dø, for hun turte ikke snakke med guttene om det. (Irene forklarte henne at hun var kvinne nå, at hun kunne bli gravid osv. Så hoppet den stakkars jenta til og roper: KAN JEG BLI GRAVID?? Som om det skjer ut av det blå. :ler: )

Sam og Rory kommer tilbake, Shane (eksen som stalker dem) dør i en bilulykke etter å ha kidnappet Rory. Sam frir til Jack, og da finner han ut at han ikke er skilt fra Martha ennå.

En mysterisk mann slår ned sykepleiere utenfor sykehuset, de finner ikke ut hvem det er med det første. Jack tror Sam er hysterisk pga Shane, men det er flere som blir skadet (Sam går "fri").

Brad frir til Sally, men hun sier nei. Hun elsker ham, men vil ikke at ting skal forandre seg. Det går langt, altfor langt, og det ender med at hun ikke møter opp ved alteret... Brad drar fra byen, men kommer tilbake senere. Og sier opp jobben.

Til bryllupet ber Brad en barndomskamerat om å være forlover. Han heter Hank og Rach klikker når hun finner det ut. Det viser seg at han voldtok henne for noen år tilbake. Brad vet IKKE dette. Hank og Cassie blir forelsket, og etter "ikke-bryllup-likevel" flytter hun inn hos ham for et par uker... upopulært. Før dette finner hun ut sannheten, men tilgir ham merkelig nok.

Etter at Jeff og Annie flytter fra gården blir bestefaren tvunget til å ansette hjelp. Han ansetter en Michael, som viser seg å være Jonah (The Believers). Oppstyr! Han prøver lenge å få snakket med Martha, men hun er livredd og flykter hele veien. Til slutt blir de fanget i gruvene.

Det kommer en ny jente inn i serien, Tam, og hun viser seg å være halvsøsteren til Brad og Rachael. Moren hennes har et gamblingproblem, og dumper jenta (16) hos dem.

Alt dette er ca kronologisk, mulig jeg har blandet litt. Det blir mye drama fremover også! Noe jeg har glemt tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Noen som vet om Colleen snart forsvinner. Jeg er så lei henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Noen som vet om Colleen snart forsvinner. Jeg er så lei henne.

Hun forsvinner ikke snart dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun forsvinner ikke snart dessverre.

Det var synd. Jeg er så lei henne.

I juli er det vel sykkelritt. Da mister vi noen episoder med Home and away.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...