Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Stemmer det! Visstnok har hun endel modelloppdrag i Australia, jeg regner med det er derfor. Synd for henne at tennene hennes ser så store ut da. ;)

Åh, så lei jeg er den kjeftingen og gneldringen hennes. Hun oppfører seg som en trassen femåring! Hun fortjener virkelig ikke all støtten hun får fra familien og Jack.

Enig. Hun minner meg om en hest.. :) Hun kler ikke å være såå tynn.

Liker ikke karakteren hennes heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mick_*

Angående Martha, Jack prøvde å ta Cam med dop, men Cam plantet det på Martha og hun ble arrestert. Jack kvittet seg med bevisene og Martha gikk fri.

Så kommer det noe med økonomisk trøbbel for Cam, en lånehai som angriper Martha og Cam som redder henne i siste sekund.

Det er MYE frem og tilbake med disse to fremover, hun blir sperret inne på et kontor i baren og Cam setter fyr på den uten å vite at hun er der inne. Det er forresten kreditorene som har overtatt den, derfor han vil brenne den ned.

Hugh og Martha blir romkamerater, men ingenting romantikk på gang. Senere kommer det frem at Martha aldri sendte inn skilsmissepapirene, så hun er fortsatt gift med Jack. De signerer papirene, men hun ødelegger dem senere, like før hun finner Jack og Sam sammen. Hun må senere tilstå overfor dem at det ikke er i boks, for Jack frir til Sam.

Senere får hun motorstopp, og hvem andre enn Jonah (fra The Believers) kommer henne til unnsetning? Aaah, intriger! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senere får hun motorstopp, og hvem andre enn Jonah (fra The Believers) kommer henne til unnsetning? Aaah, intriger! :ler:

Å gud. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bare at han ikke heter Jonah lengre, men Michael, og angivelig ikke voldtok Tasha likevel, og derfor er det ok for Martha å starte en heftig affære med ham. Noe hun selvsagt gjør...helt til Jonah/Michael dumper henne fordi han forstår at hun fremdeles elsker Jack (som akkurat har giftet seg med Sam selv om han egentlig elsker Martha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh loooord.. Om ikke hun bitchsøstra til Amanda forsvinner snart, så gidder jeg ikke se på mer. Begynner å bli litt for dumt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh loooord.. Om ikke hun bitchsøstra til Amanda forsvinner snart, så gidder jeg ikke se på mer. Begynner å bli litt for dumt nå.

Det er jeg enig i. Er det slik at hun er kjempesint p.g.a en ulykke som skjedde da hun og Amanda var tenåringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Herlighet, hva har skjedd med serien?

Før syntes jeg det var kjempekoselig å sette seg ned og se på Home & Away etter skolen. Diverse spennende historier, men alltid forholdsvis realistisk så man kunne kjenne seg igjen i ting.

Nå drar de alle historiene sine altfor langt! Det begynner å minne om de elendige såpeoperaene som gikk på TV3 og TVNorge før. Det blir bare usannsynlig, irriterende og tar aldri slutt!

De mister snart meg som seer altså, for dette blir for dumt å kaste bort tiden sin på!

Blir litt engasjert gitt, det er nok fordi jeg har fulgt med i mange år. Kanskje like greit at jeg er ferdig med å studere til sommeren så jeg slipper å ergre meg mer over aktivitetene i Summer Bay! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Frem til 24. april stod det jo over her. Men det er en uke fri i påsken da, så blir en pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men det ordner seg vel, for Sam dør jo. ;)

Tja, ordner seg og ordner seg. Sam tar selvmord etter at det blir avslørt at hun har vært Johnny Coopers medhjelper. Hun prøver å få det til å se ut som om det er Jack og Martha som har drept henne, men de klarer heldigvis å reinvaske seg.

Martha er på dette tidspunktet sammen med en annen mann, Roman, men hun blir sammen med Jack igjen likevel...og gravid, uten å vite om det er Jack eller Roman som er faren. Viser seg at det faktisk er Roman, men Martha mister uansett babyen. Dessuten får hun kreft samtidig, og Jack og Martha gifter seg selv om hun er veldig syk. Behandlingen virker, og hun blir etterhvert frisk, men da blir Jack skutt og drept. Ikke noen lykkelig slutt for Jack og Martha, selv om de har noen lykkelige stunder foran seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera
Herlighet, hva har skjedd med serien?

Før syntes jeg det var kjempekoselig å sette seg ned og se på Home & Away etter skolen. Diverse spennende historier, men alltid forholdsvis realistisk så man kunne kjenne seg igjen i ting.

Nå drar de alle historiene sine altfor langt! Det begynner å minne om de elendige såpeoperaene som gikk på TV3 og TVNorge før. Det blir bare usannsynlig, irriterende og tar aldri slutt!

De mister snart meg som seer altså, for dette blir for dumt å kaste bort tiden sin på!

Blir litt engasjert gitt, det er nok fordi jeg har fulgt med i mange år. Kanskje like greit at jeg er ferdig med å studere til sommeren så jeg slipper å ergre meg mer over aktivitetene i Summer Bay! :D

Helt enig i dette! H&A har gått fra å være en dramaserie til en skikkelig såpe. Jeg orker ikke se på lenger. Eller, jeg har ikke anledning heller, og det er like greit.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikke lenger. Jeg tar meg selv i å gjøre andre ting i stedet de dagene jeg har mulighet til å se serien. Det er synd at den har tapt seg så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ser på denne serien og undres over at Amanda ikke gjennomskuer Kelly????

Gleder meg den dagen Kelly bli avslørt!

...og Martha da, hvor NAIV kan man bli.......

Begge disse hendelsene drøyer for lenge syntes jeg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
ja :gjeiper:

Kim og Kit venter barn - er det dem som tilslutt blir kjærester og Rachel og han nye doktoren blir dem sammen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hun som satt sammen på caffeterian i dag med han nye doktoren, er det i virkeligheten søsteren til hun som spiller Sally?

De var ekstremt like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg gjest, de var veldig like!

Nå blir det action fremover ja...Og jeg som reiser vekk og ikke får med meg home and away. Jeg må komme meg inn på youtube og sjekke om de ligger ute. Er det noen som vet oversikten på hvilken episode som ble sendt idag, slik at jeg kan søke opp de kommende? (min uflaks, så har de den sikkert ikke på youtube)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...