Gossip girl Skrevet 15. desember 2008 #2161 Del Skrevet 15. desember 2008 Denne filmen de har laget av sally sin tid i home andaway måtte falle en tåre Er klipp fra første møte med lille sally fram til sesongavsluttningen som just var på tv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 15. desember 2008 #2162 Del Skrevet 15. desember 2008 Denne filmen de har laget av sally sin tid i home andaway måtte falle en tåre Er klipp fra første møte med lille sally fram til sesongavsluttningen som just var på tv 2 Ja, den var fin Jeg så på youtube i natt, blitt hektet Har hun virkelig vært med i serien såå lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2163 Del Skrevet 16. desember 2008 IKKE LES DETTE DERSOM DU IKKE VIL VITE HVA SOM SKJER! Beth dør etter en bilulykke på vei hjem fra ferie. Tony er nå sammen med rachel etter at kim forlot rachel for å være sammen med kit og deres barn. Dagen da barnet ble født døde også beth:( Cassie kommer tilbake i serien ettersom macca ikke forandret seg. Hun blir sammen med en som heter Hank og hun blir gravid, men finner samtidig ut at han har smittet henne med hiv. Sally og brad er klare for å gifte seg,men på bryllupsdagen så får sally kalde føtter pga flynn. Peter og Amanda gifter . Dan dør i en klatreulykke. Masse tragedier:( Det var alt jeg kom på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. desember 2008 #2164 Del Skrevet 16. desember 2008 Liker ikke den nye sangen altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. desember 2008 #2165 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg liker heller ikke den nye sangen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 16. desember 2008 #2166 Del Skrevet 16. desember 2008 Ikke jeg heller.. Men blir sikkert vant til den også, som med den forrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 16. desember 2008 #2167 Del Skrevet 16. desember 2008 Då når eg starta opp å sjå på Home and Away igjen så var det nokre episodar der Rachel nesten tok overdose. Kvifor gjorde ho det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 16. desember 2008 #2168 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror det var fordi hun var deprimert over morens død/Kim var forsvunnet i bushen etter flykrasjet. Hun begynte med piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 16. desember 2008 #2169 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror det var fordi hun var deprimert over morens død/Kim var forsvunnet i bushen etter flykrasjet. Hun begynte med piller. Hei, Ambivalent Ja, ho nemnde mora sin død i episoden idag også. Kva var det med ho? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 17. desember 2008 #2170 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvem knivstakk Sally? En stund siden jeg har sett nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_turid_* Skrevet 17. desember 2008 #2171 Del Skrevet 17. desember 2008 Rocco knivstakk Sally. Han ble truet av Johnny. Jeg følger med på youtube, på episodene som vises i australia. Sesongavslutningen var for et par uker siden. Begynner igjen i februar tror jeg. Men på slutten ble Jack skutt i brystet av en annen politimann som kommer inn i serien etterhvert (og blir sammen med Belle). Han trodde det var noen andre (Jack fulgte etter han). Han løp bort til han og så at det var Jack. Vi vet ikke om han overlever. Så var det skoleball, og det brøt ut brann. Når de da viser hva som skjer neste år på HA, ser man at Martha ser Jack komme gående, og hun sier Jack. Så det kan virke som at enten Jack eller Martha dør. For Martha sa også i episoden at de hadde hele livet sammen. Så da måtte jo noe skje liksom! Vi vet heller ikke om hvem som dør og overlever. Masse eksplosjoner og slikt. Skikkelig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 17. desember 2008 #2172 Del Skrevet 17. desember 2008 IKKE LES DETTE DERSOM DU IKKE VIL VITE HVA SOM SKJER! Beth dør etter en bilulykke på vei hjem fra ferie. Tony er nå sammen med rachel etter at kim forlot rachel for å være sammen med kit og deres barn. Dagen da barnet ble født døde også beth:( Cassie kommer tilbake i serien ettersom macca ikke forandret seg. Hun blir sammen med en som heter Hank og hun blir gravid, men finner samtidig ut at han har smittet henne med hiv. Sally og brad er klare for å gifte seg,men på bryllupsdagen så får sally kalde føtter pga flynn. Peter og Amanda gifter . Dan dør i en klatreulykke. Masse tragedier:( Det var alt jeg kom på nå Er det lenge til dette skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. desember 2008 #2173 Del Skrevet 17. desember 2008 Kit er jo nå 5 mnd på vei, så jeg regner med at det ikke er så alt for lenge til? Dersom Beth dør på samme dag som barnet blir født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 19. desember 2008 #2174 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det siste episode i dag fredag 19 før jul?? Og den går vel ikke akkurat i reprise på mandag heller? hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2008 #2175 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det siste episode i dag fredag 19 før jul?? Og den går vel ikke akkurat i reprise på mandag heller? hm... Ja, i dag er siste episode før jul. Det kommer nok ikke reprise av den før etter ferien, dvs 5. januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 19. desember 2008 #2176 Del Skrevet 19. desember 2008 Rocco blir drept om ikke så lenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. desember 2008 #2177 Del Skrevet 19. desember 2008 Rocco blir drept om ikke så lenge.... Jeg har faktisk litt sansen for Rocco! Huff, jeg har sansen for ham og Macca selv om de begge er voldelige. Lurer på hva jeg kommer til å ende opp med selv. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 19. desember 2008 #2178 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har faktisk litt sansen for Rocco! Kven har ikkje sansen for Rocco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. desember 2008 #2179 Del Skrevet 20. desember 2008 *rekker opp hånda* Rocco er patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. desember 2008 #2180 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har litt vondt av Rocco jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå