frøken gurine:) Skrevet 24. mars 2011 #3141 Del Skrevet 24. mars 2011 dere sier jo mot hverandre her da.. så er ikke så lett å vite hva man ska tru og ikke.. men så vidt jeg skjønte så hadde jo Irene sittt på denna båten i flere dager virka det som.. Hugo var jo ikke borte såå lenge liksom.. så hvordan har han rekt det ? blir jo sagt at hu ekskona gjør sånn at Irene får alkohol i fengselet, hvordan kan di da bli venner.. ? nei er vel ikke så mye annet å gjøre enn å se hva som skjer, her blir man litt forvirra hvertfall.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 24. mars 2011 #3142 Del Skrevet 24. mars 2011 dere sier jo mot hverandre her da.. så er ikke så lett å vite hva man ska tru og ikke.. men så vidt jeg skjønte så hadde jo Irene sittt på denna båten i flere dager virka det som.. Hugo var jo ikke borte såå lenge liksom.. så hvordan har han rekt det ? blir jo sagt at hu ekskona gjør sånn at Irene får alkohol i fengselet, hvordan kan di da bli venner.. ? nei er vel ikke så mye annet å gjøre enn å se hva som skjer, her blir man litt forvirra hvertfall.. hehe.. Det skal ikke mer enn et google søk til for å finne svar på det du lurer på Rettelse: Hugo var der da Lou ble drept, men det var en annen fyr på hugos båt som skøyt. http://www.backtothebay.net/characters/austin_hugo.shtml http://www.backtothebay.net/episodes/2010/4996.phph På disse linkene får du hele historien til hugo, og hvordan og hvem som drepte Lou. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 25. mars 2011 #3143 Del Skrevet 25. mars 2011 Det skal ikke mer enn et google søk til for å finne svar på det du lurer på Rettelse: Hugo var der da Lou ble drept, men det var en annen fyr på hugos båt som skøyt. http://www.backtothebay.net/characters/austin_hugo.shtml http://www.backtothebay.net/episodes/2010/4996.phph På disse linkene får du hele historien til hugo, og hvordan og hvem som drepte Lou. har allerede gjort det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 31. mars 2011 #3144 Del Skrevet 31. mars 2011 Håper jeg husker rett: Lou (som Irene var på seiltur med) ble drept, og det var hans hånd som ble funnet på stranden. Irene har da begynt å drikke igjen, da hun var alene på båten i en lengre periode. Hun blir anklaget for drapet, og blir satt i fengsel. Hun begynner å drikke enda mer. Men blir senere frikjent for drapet. Krølltoppen har ingenting med hai å gjøre. Det finnes ingen hai forsåvidt. Men han driver med menneskesmugling. Han klarte å rote seg oppi de da han var ung, og klarer ikke å komme seg ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 20. april 2011 #3145 Del Skrevet 20. april 2011 hva skjer videre med irene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 23. april 2011 #3146 Del Skrevet 23. april 2011 hva skjer videre med irene? Lurer jeg på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 23. april 2011 #3147 Del Skrevet 23. april 2011 omg! Nå ble jeg litt sjokka med det haigreiene:D Jeg digger denne serien XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 27. april 2011 #3148 Del Skrevet 27. april 2011 Hvordan reagerer resten av gjengen når Martha og Hugo blir sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #3149 Del Skrevet 27. april 2011 Hvordan reagerer resten av gjengen når Martha og Hugo blir sammen? mener jeg har lest ett sted at Colleen ikke liker det noe særlig hvertfall.. men kan huske feil og.. men tror dem fleste aksepterer det etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 28. april 2011 #3150 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har mistet noen episoder, og lurer på to ting: Hvordan/hvorfor har Martha fått den gården? Hvordan endte greia med at Trey prøvde seg på Kirsty? Ser nå at de sier at han prøvde å splitte familien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 28. april 2011 #3151 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har mistet noen episoder, og lurer på to ting: Hvordan/hvorfor har Martha fått den gården? Hvordan endte greia med at Trey prøvde seg på Kirsty? Ser nå at de sier at han prøvde å splitte familien? Martha arvet en del penger etter at Jack døde, var vel forsikringspenger eller noe tror jeg hun fikk etter han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 28. april 2011 #3152 Del Skrevet 28. april 2011 Okei, så da kjøpte hun den for pusse den opp eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 1. mai 2011 #3153 Del Skrevet 1. mai 2011 Okei, så da kjøpte hun den for pusse den opp eller noe? ja noe sånt.. flytter vel inn etterhvert og nå ser det ut til:) også er jo dette gården som annie og geoff (hvis jeg skriver navna riktig) bodde på før dem kom til Irene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. mai 2011 #3154 Del Skrevet 1. mai 2011 Aha, da skjønner jeg hvorfor Geoff er med dit hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 3. juni 2011 #3155 Del Skrevet 3. juni 2011 Har akkurat vært på kino og sett på Chris Hemsworth (Kim). What a HUNK!! Han var flott i H&A, men kledde virkelig rollen som Thor veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #3156 Del Skrevet 25. juni 2011 Har akkurat vært på kino og sett på Chris Hemsworth (Kim). What a HUNK!! Han var flott i H&A, men kledde virkelig rollen som Thor veldig godt! i hvilken film?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #3157 Del Skrevet 25. juni 2011 bare lurte.. ligger litt etter i home and away.. ser på episodene hvor Aden akkurat fikk igjen forlovelsesringen til Belle. men så tenker jeg tilbake og kan ikke huske at det har blitt sagt at Belle er syk ennå. (jeg veit jo at hun er det) men husker bare at hun var hos Rachel på sykehuset, men det ble aldri sagt at hun hadde kreft eller hva det var slags kreft eller noe sånt?? eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 11. juli 2011 #3158 Del Skrevet 11. juli 2011 Hallo.. Husk i dag er det home and away på tv igjen, siden det er hviledag i TDF..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 11. juli 2011 #3159 Del Skrevet 11. juli 2011 Hallo.. Husk i dag er det home and away på tv igjen, siden det er hviledag i TDF..:-) Jobba såpass lenge at jeg ikke fikk sett det :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evighet Skrevet 11. juli 2011 #3160 Del Skrevet 11. juli 2011 Noen som vet hvilken episode som gikk i dag (nr.)? Evt. kan komme med et kort referat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå