AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #3121 Del Skrevet 16. mars 2011 Håper jeg husker rett: Lou (som Irene var på seiltur med) ble drept, og det var hans hånd som ble funnet på stranden. Irene har da begynt å drikke igjen, da hun var alene på båten i en lengre periode. Hun blir anklaget for drapet, og blir satt i fengsel. Hun begynner å drikke enda mer. Men blir senere frikjent for drapet. Krølltoppen har ingenting med hai å gjøre. Det finnes ingen hai forsåvidt. Men han driver med menneskesmugling. Han klarte å rote seg oppi de da han var ung, og klarer ikke å komme seg ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #3122 Del Skrevet 16. mars 2011 Krølltoppen heter forresten Hugo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 16. mars 2011 #3123 Del Skrevet 16. mars 2011 Var det ikke en eller annen ukjent sin hånd som dukket opp på stranden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #3124 Del Skrevet 16. mars 2011 Var det ikke en eller annen ukjent sin hånd som dukket opp på stranden da? Jo det kan godt hende. Veldig lenge jeg så disse episodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 17. mars 2011 #3125 Del Skrevet 17. mars 2011 Var det ikke en eller annen ukjent sin hånd som dukket opp på stranden da? Hvis ikke jeg husker helt feil, tilhørte hånden en av mennene som Hugo prøvde å smugle inn. Det kommer frem senere når de begynner å nøste opp i den saken, så sant jeg ikke husker helt feil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 23. mars 2011 #3126 Del Skrevet 23. mars 2011 Er det Angelo som har drept han der Grant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 23. mars 2011 #3127 Del Skrevet 23. mars 2011 Grant? hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 23. mars 2011 #3128 Del Skrevet 23. mars 2011 Faren til Ruby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #3129 Del Skrevet 23. mars 2011 Tror ikke han blir drept? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #3130 Del Skrevet 23. mars 2011 Blander du med Lou (han på seiltur med Irene)? Ekskona stod vel bak drapet på han. Og får det til å se ut som Irene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 23. mars 2011 #3131 Del Skrevet 23. mars 2011 Nei, jeg blander han ikke med noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #3132 Del Skrevet 23. mars 2011 Er ganske sikker på at det er faren til Charlie som drepte Grant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 23. mars 2011 #3133 Del Skrevet 23. mars 2011 Såvidt jeg husker, er det faren til Charlie som dreper Grant. Det er ikke eks kona som drepte Lou. Det var Hugo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #3134 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor drepte Hugo Lou? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 23. mars 2011 #3135 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvorfor drepte Hugo Lou? Fordi Hugo driver med menneske smugling. På en av smuglerturene traff de på Lous båt, de sloss og lou datt vel overbord eller noe sånn mens de to sloss. Det er derfra hugo sitt "haisår" er fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #3136 Del Skrevet 23. mars 2011 Fordi Hugo driver med menneske smugling. På en av smuglerturene traff de på Lous båt, de sloss og lou datt vel overbord eller noe sånn mens de to sloss. Det er derfra hugo sitt "haisår" er fra. Du har god hukommelse altså! Jeg så jo dette for et par år siden, men husker egentlig ikke hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 23. mars 2011 #3137 Del Skrevet 23. mars 2011 han dere Grant har det ikke vært snakk om ennå han eller? mener jeg har lest at lou ble drept av ekskona si..??? eller at hu fikk noen til å drepe han for seg da hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #3138 Del Skrevet 23. mars 2011 mener jeg har lest at lou ble drept av ekskona si..??? eller at hu fikk noen til å drepe han for seg da hvertfall.. Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 23. mars 2011 #3139 Del Skrevet 23. mars 2011 Det stemmer så da har ikke hugo no med det å gjøre da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 24. mars 2011 #3140 Del Skrevet 24. mars 2011 så da har ikke hugo no med det å gjøre da eller? Eks kona har ingenting med lous død eller forsvinning å gjøre Hun og Irene blir til slutt så noelunde venner når alt er kommet frem. Som sagt, så oppdaget lou, Hugos båt ute på et smugler oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå