AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #3101 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er vel 2 år side jeg så det skjer i HA nå, men skal se om jeg husker noe. Er det lenge til Roman forlet serien og er han saman med Leah fram til då? Snart så kjører Roman og Leah bil sammen, og roman får en stein eller noe i øyet (gjennom bilruta). Tror det var Jay og en kamerat som gjorde det. Husker ikke deraljene så veldig godt, men Roman havner på sykehus, og mister synet en periode. Så tror jeg at det ikke ble noe mer mellom han og Leah (husker ikke detaljene rundt dette). Men han forlater ikke serien enda. Nicole møter en fyr, som viser seg å være broren til en person som Roman gikk i militæret med. Etterhvert kommer det frem at Roman forlot han for å dø eller noe, og Roman må i fengsel. Da er han ute av serien. Men det at nicole møtte broren til han greia har jo skjedd for lenge siden, og han måtte jo ikke i fengsel da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #3102 Del Skrevet 8. februar 2011 Oi, unnskyld. Da blandet jeg litt. Men synes å huske at det andre stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #3103 Del Skrevet 8. februar 2011 men blir spennende å se hvordan det kommer på banen igjen da såfall at han havner i fengsel for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 9. februar 2011 #3104 Del Skrevet 9. februar 2011 Men det at nicole møtte broren til han greia har jo skjedd for lenge siden, og han måtte jo ikke i fengsel da.. Så vidt jeg husker så kommer han fyren tilbake og kidnapper nicole. Og han lager en veldig syk felle for Roman ute i bushen, hvor Roman da skal finne Nicole. Fyren prøver å drepe Roman i løpet av denne fellen. Fyren blir tatt med til politiet, og da forteller Roman sannheten om hvordan broren til fyren egentlig døde, og Roman blir hentet av Militært politi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. februar 2011 #3105 Del Skrevet 9. februar 2011 Så vidt jeg husker så kommer han fyren tilbake og kidnapper nicole. Og han lager en veldig syk felle for Roman ute i bushen, hvor Roman da skal finne Nicole. Fyren prøver å drepe Roman i løpet av denne fellen. Fyren blir tatt med til politiet, og da forteller Roman sannheten om hvordan broren til fyren egentlig døde, og Roman blir hentet av Militært politi. Roman forlater serien etter at en gammel kamerat fra militæret tvinger ham til å være med på diverse ran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 9. februar 2011 #3106 Del Skrevet 9. februar 2011 Roman forlater serien etter at en gammel kamerat fra militæret tvinger ham til å være med på diverse ran. Ja, det stemmer! Evigheter siden jeg så det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #3107 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, sånn var det ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 12. februar 2011 #3108 Del Skrevet 12. februar 2011 Hæ? Henger ikke med, en stund siden jeg har sett det, og jeg har fulgt det på youtube. Kommer broren til militærkompisen til Roman tilbake igjen? Hvilken episode er det som går på tv nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 13. februar 2011 #3109 Del Skrevet 13. februar 2011 Til anonym brukar som fortalte mykje om kva som kom til å skje; tusen takk Spennande! Gøy å vite litt på førehand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #3110 Del Skrevet 22. februar 2011 Ok, hva er egentlig alderforskjellen mellom Joey og Charlie?? Ser ut som 17 og 30+, men kanskje jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 22. februar 2011 #3111 Del Skrevet 22. februar 2011 Lurer også på hva aldersforskjellen er. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #3112 Del Skrevet 22. februar 2011 Hm. Charlie var vel kanskje 14 da hun ble voldtatt og ble gravid med Ruby? Ruby er vel 16 der, eller? Altså er Charlie 30 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 22. februar 2011 #3113 Del Skrevet 22. februar 2011 Charlie er jo søsteren til Ruby??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #3114 Del Skrevet 22. februar 2011 Nope, hun er moren. Dette kommer frem om en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 22. februar 2011 #3115 Del Skrevet 22. februar 2011 Oioio, ser ut til at det blir en lang natt med home and away idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 27. februar 2011 #3116 Del Skrevet 27. februar 2011 Forblir roman blind? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #3117 Del Skrevet 27. februar 2011 Nei, han får synet tilbake. Men han blir deprimert og stenger alle ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 12. mars 2011 #3118 Del Skrevet 12. mars 2011 venter på att belle og Aden skal bli sammen igjen, skulle ikke de gifte seg? (synes jeg har hørt noe om det her inne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 12. mars 2011 #3119 Del Skrevet 12. mars 2011 Jo, Belle og Aden skal gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #3120 Del Skrevet 16. mars 2011 Herregud, hva har skjedd med Irene? Og hva har han krølltoppen (husker ikke navnet) som sier han ble bitt av hai med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå