Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Hva skjer med Kane nå? Blir han værende en stund eller stikker han etter noen episoder? Blir han og Kirsty sammen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, her kommer spørsmålet jeg hadde lovet meg selv og aldri stille, hvilken episode ble sendt idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med Kane nå? Blir han værende en stund eller stikker han etter noen episoder? Blir han og Kirsty sammen igjen?

lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen episoder kysser Charlie Miles...

Jeg tror desverre Kane (og Kirsty) ikke blir lenge i serien.

Synd, Kane er så utrolig sjarmerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kane og Kirsty blir sammen igjen, og flytter til kysten fordi Kane får jobb der. De forsvinner altså trolig ut av serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De forsvinner ut av serien ja. Men det er vel fortsatt en liten stund til Kirsty forlater Miles. Lenge siden jeg så disse episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forsvinner ut av serien ja. Men det er vel fortsatt en liten stund til Kirsty forlater Miles. Lenge siden jeg så disse episodene.

Skjer om syv episoder eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer om syv episoder eller noe :)

Kane får jobb på kysten ja, og forsvinner ut av serien.

Kirsty blir hos miles, hun blir gravid. Mister barnet, skyver miles fra seg. Ringer moren sin, hun kommer, og så tar kirsty med seg ollie og stikker. Hun legger fra seg et brev til miles.

Og så er hun ute av serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer han ikke tilbake igjen i det heletatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsty blir hos miles, hun blir gravid. Mister barnet, skyver miles fra seg. Ringer moren sin, hun kommer, og så tar kirsty med seg ollie og stikker. Hun legger fra seg et brev til miles.

Og så er hun ute av serien.

:hakeslepp: Jeg trodde hun kom til å dra med Kane, er det lenge til hun blir gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Jeg trodde hun kom til å dra med Kane, er det lenge til hun blir gravid?

Blir hun gravid? Det kan ikke jeg huske. Husker bare at hun blir sammen med Miles og forlater ham senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir hun gravid? Det kan ikke jeg huske. Husker bare at hun blir sammen med Miles og forlater ham senere.

Ja hun blir gravid. Hun begynner også på universitetet.

Hun vil i begynnelsen ikke beholde barnet, men ombestemmer seg, og da mister hun barnet. Når hun mister barnet blir hun deprimert, skyver Miles i fra seg. Moren hennes kommer. Litt senere skriver hun et avskjedsbrev til Miles, ringer moren som kommer og henter Kirsty og Ollie.

Kane kommer ikke tilbake.

Når dette skjer husker jeg ikke, jeg så disse episodene ifjor. Kirsty blir lenger i serien enn Kane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med Charlie og Miles? Er det bare et kyss og ikke noe mer? Hva skjer med Angelo?

For min del kunne veldig gjerne Charlie, Angelo og Belle fosvunnet ut av serien. Aldri hatt sans for dem. Hvor lenge er det til Belle blir syk og fordufter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=ellen :)' date='16 november 2010 - 15:22' timestamp='1289917350' post='8588015]

Blir det oppdaget att Angelo har skutt og drept Jack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=ellen :)' date='16 november 2010 - 04:33' timestamp='1289918016' post='8588053]

stakkars Martha, først kreften så Jack. :(

Håper hun takler det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...