Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Gutten heter Joe. fant dette:

"Joe Morton

Declan Ransley, Justin Martin, Olivia Barclay, Sayer Long, Rafferty Grierson, Cooper Brittian and Henry Lucas (2006, alternate actors)

Marley Cooke (2008)

Joe Morton is the only son of Lee Morton and Steve Braeburn (Lee's science teacher). Born on October 30th, 2006 , he was almost adopted by Rachel Armstrong and her then-husband Kim Hyde. He was raised by Lee and her boyfriend Dane Masca until he died of bone cancer in 2008."

Og her er noe mer fra back to det bay om han: http://www.backtothebay.net/characters/morton_joe.shtml

Og dette her er hans mor http://www.backtothebay.net/characters/morton_lee.shtml

Dør Joe av benkreft? Uff, så trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

er det noen som vet hva x-en (politimannen) til belle vill gjøre nå som han vet om aden og belle.Godtar han det eller blir det mye kjepper i hjulene for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siste episode på youtube er 5186 eller noe..

ååå?

Siste jeg så var 5169, men finner ikke de neste episodene. søker som regel alltid bare på ep. nummer.. hva søker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen, jeg får ingenting ting opp når jeg søker på ep 5170, hvilket søkeord bruker dere?

Har prøvd flere forskjellige men ingenting dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når blir det avslørt at Charlie er moren til Ruby?

Hæ??? Er dei ikkje søstre? Er ikkje Charlie litt for ung til å vere mora til Ruby??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ??? Er dei ikkje søstre? Er ikkje Charlie litt for ung til å vere mora til Ruby??

Ruby er datteren. Charlie ble voldtatt da hun var tenåring, 14-15år eller noe sånn. Husker ikke lenge siden jeg så de episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby er datteren. Charlie ble voldtatt da hun var tenåring, 14-15år eller noe sånn. Husker ikke lenge siden jeg så de episodene.

Å herregud dette skal bli spennende, men har Angelo slått ned belle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=ellen :)' date='06 november 2010 - 09:27' timestamp='1289032078' post='8554601]

Er det Angelo som egentlig har slått ned Belle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...