Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Okei! :)

Glemte forresten å si at Belle har blitt avhengig av litt diverse piller... Og der er et par nye personer med nå. Dere får vente å se hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hva som skjedde på rommet med Melody og han gutten på festen.. Det virker som at han prøver å skjule noe siden han oppsøkte Melody kvelden etter. Virket som at han prøvde å overtale henne til å ikke fortelle et eller annet! Jeg er nysgjerrig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som skjedde på rommet med Melody og han gutten på festen.. Det virker som at han prøver å skjule noe siden han oppsøkte Melody kvelden etter. Virket som at han prøvde å overtale henne til å ikke fortelle et eller annet! Jeg er nysgjerrig! :)

Hun ble voldtatt.

Så slutter hun å spise og blir nokså smågal.

Moren vil ikke anmelde voldtekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hun ble voldtatt.

Så slutter hun å spise og blir nokså smågal.

Moren vil ikke anmelde voldtekten.

Dumme mor!! Anmelder snille Geoff som egentlig ikke har gjort noe galt. Men voldtektsmannen til dattra vil hun ikke anmelde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble ikke voldtatt, men forsøkt voldtatt av Axel, kompisen til Aden.

Han finner ut av det og banker ham opp.

Melody tror alt er hennes skyld siden hun var ulydig og dro til festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hva er greia med Kirsty, han fyren (Kane?) og sønnen deres? Hvorfor skal alt være så hemmelig, og hvorfor kan de ikke beholde ham? Mulig jeg har gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med Kirsty, han fyren (Kane?) og sønnen deres? Hvorfor skal alt være så hemmelig, og hvorfor kan de ikke beholde ham? Mulig jeg har gått glipp av noe?

Nå husker ikke jeg alle detaljene, men for en del år siden var Kane tiltalt av politiet. Kirsty var gravid og de bestemte seg for å flykte fra byen for å unngå at Kane ble satt i fengsel.

Jeg ble så glad da jeg så Kane i går! :) Likte både han og Kirsty kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker

Hva SKJER med håret til Ric? Blir smått uvel... Er han redd for å bli tynn i håret så han føner det ihjel hver morgen? Ser så snålt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaaa er det egentlig som har skjedd med Aden?

Og ja, det der håret til Rick ser helt tåpelig ut! På tide med en klipp altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belle får kreft eller en eller annen sykdom og dør i framtiden, OG belle og aden gifter seg før hun dør :jepp: søkte på youtube, det går ann og finne mange spoilere der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Martha får kreft. Mister barnet. Jack dør.

Belle og Aden blir det søteste paret. Belle blir avhengig av piller. Belle får kreft. Belle dør. Aden blir sammen med Nicole. Broren til Aden kommer, og politiet tror at de har drept faren. Men de blir renvasket, og drar sammen ut av serien.

Charlie og Angelo er sammen nå (i Australia). Ruby er datteren til Charlie, ikke søsteren. Hun ble voldtatt da hun var 16.

Geoff og Nicole blir sammen. Så blir Geoff sammen med Ruby. Så forlater han serien.

Miles blir sammen med Kirsty. Så drar hun fra han etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martha får kreft. Mister barnet. Jack dør.

Belle og Aden blir det søteste paret. Belle blir avhengig av piller. Belle får kreft. Belle dør. Aden blir sammen med Nicole. Broren til Aden kommer, og politiet tror at de har drept faren. Men de blir renvasket, og drar sammen ut av serien.

Charlie og Angelo er sammen nå (i Australia). Ruby er datteren til Charlie, ikke søsteren. Hun ble voldtatt da hun var 16.

Geoff og Nicole blir sammen. Så blir Geoff sammen med Ruby. Så forlater han serien.

Miles blir sammen med Kirsty. Så drar hun fra han etter en stund.

Manusforfatterene har ikke holdt tungen rett i munnen. I en episode sier Charlie at hun er 26, og Ruby er 15. Altså var hun 11 år gammel da hun ble gravid med Ruby. Senere kommer det riktig nok frem at hun bar 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

I dagens episode (i australia) virker det som om Martha skal dra! Åh, det syns jeg er litt trist. Hun har jo vært med så lenge. Liker at de gode gamle er med fortsatt. Irene, Leah, Alf, (Rachel, Tony). Blir trist når de forsvinner ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...