putit Skrevet 11. mars 2010 #2961 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvordan finner de ut at Sam ikke ble drept, men tok selvmord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 11. mars 2010 #2962 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvordan finner de ut at Sam ikke ble drept, men tok selvmord? Morag finner det ut. Husker ikke helt hvordan, men det var noe med at de fant ut at hun hadde betalt noen for å banke henne opp eller noe sånn. Er lenge siden jeg så disse episodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 15. mars 2010 #2963 Del Skrevet 15. mars 2010 Det går rykter i australia nå om at Vinnie kommer tilbake, men om han gjør det er det neppe den samme skuespilleren.. Siden han er i usa og spiller i True Blood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. mars 2010 #2964 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvis det stemmer at Vinnie kommer tilbake synes jeg det er kjempeflott. Håper han og Leah blir sammen igjen og lever lykkelig alle sine dager. Det fortjener hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 16. mars 2010 #2965 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvis Vinnie kommer tilbake kan det jo ikke være en annen skuespiller!! Da griner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. mars 2010 #2966 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvis Vinnie kommer tilbake kan det jo ikke være en annen skuespiller!! Da griner jeg Spørs om de får lokket han tilbake når han tjener mye i hollywood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cccc Skrevet 17. mars 2010 #2967 Del Skrevet 17. mars 2010 Spørs om de får lokket han tilbake når han tjener mye i hollywood Det er bare usanne rykter, Vinnie kommer ikke tilbake. Det er bare et programblad i Australia som overdriver og lager sensasjonelle overskrifter på kommende "hendelser" i Australia. Har sett skanner av bladet på backtothebay.net og på bladets egen nettside.. Men Vinnie vil bli et tema, siden en ny prest vet noe om Vinnie - og at han er død... Jada. Fatter ikke hvorfor de tar den historien... I Australia er det 7 år siden Vinnie gikk ut av serien...minst.. Men hun Marilyn (den tidligere kona til fischer) kommer tilbake til serien denne uka. I fjorårets sesong i Aus var serien rene krimserien, i år har de fullstendig snudd ting på hodet og nå er serien blitt rene komedien. Tenåringskarakterene er også veldig uryddige og diffuse, og veldig i bakgrunnen. I tillegg har de tatt inn endel nye eldre skuespillere, noe som er helt greitt. tror dette er resultatet av at noen av de yngre skuespillerene lagde overskrifter i Austr og England i fjor (siden serien er veldig populær i England) Jeg synes at det skulle finnes en mellomting... Jeg liker at tenåringer er tenåringer i serien og at de voksne har en voksenrolle. Jeg liker 2008 (den årgangen som nå går på TV2) veldig godt, spesielt inntil det som australienerne kalte for olympic cliffhanger (siste episode før OL i Athen). Jeg likte aldri Marilyn heller, hun var litt for dum på en måte... Men det er flere karakterer som har forandret seg litt. Miles har også blitt en slags komifigur... Han hallisunerer og går og prater med ei jente (som bare han ser...)... Litt for bissarr historie for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 17. mars 2010 #2968 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er bare usanne rykter, Vinnie kommer ikke tilbake. Det er bare et programblad i Australia som overdriver og lager sensasjonelle overskrifter på kommende "hendelser" i Australia. Har sett skanner av bladet på backtothebay.net og på bladets egen nettside.. Men Vinnie vil bli et tema, siden en ny prest vet noe om Vinnie - og at han er død... Jada. Fatter ikke hvorfor de tar den historien... I Australia er det 7 år siden Vinnie gikk ut av serien...minst.. Men hun Marilyn (den tidligere kona til fischer) kommer tilbake til serien denne uka. I fjorårets sesong i Aus var serien rene krimserien, i år har de fullstendig snudd ting på hodet og nå er serien blitt rene komedien. Tenåringskarakterene er også veldig uryddige og diffuse, og veldig i bakgrunnen. I tillegg har de tatt inn endel nye eldre skuespillere, noe som er helt greitt. tror dette er resultatet av at noen av de yngre skuespillerene lagde overskrifter i Austr og England i fjor (siden serien er veldig populær i England) Jeg synes at det skulle finnes en mellomting... Jeg liker at tenåringer er tenåringer i serien og at de voksne har en voksenrolle. Jeg liker 2008 (den årgangen som nå går på TV2) veldig godt, spesielt inntil det som australienerne kalte for olympic cliffhanger (siste episode før OL i Athen). Jeg likte aldri Marilyn heller, hun var litt for dum på en måte... Men det er flere karakterer som har forandret seg litt. Miles har også blitt en slags komifigur... Han hallisunerer og går og prater med ei jente (som bare han ser...)... Litt for bissarr historie for meg. Jeg vet det, ser episodene som blir sendt i Au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 17. mars 2010 #2969 Del Skrevet 17. mars 2010 Fint innlegg cccc Vet du når denne olympic cliffhangeren blir sendt i Norge? evt. episodenr? Jeg elsker sånne dramatiske slutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cccc Skrevet 17. mars 2010 #2970 Del Skrevet 17. mars 2010 Fint innlegg cccc Vet du når denne olympic cliffhangeren blir sendt i Norge? evt. episodenr? Jeg elsker sånne dramatiske slutter! Olympisk cliffhanger er i episode 4700, med de neste fire-fem episodene som nøster opp i de (dramatiske) hendelsene/mysteriene som oppstår. Dvs. de stoppet å sende H&A ved ep. 4700 rett før OL i Athen, men mysteriene begynner vel et par episoder før det, og så er det store spenningsmomentet ved episodeslutt 4700. Den episoden ble sendt den 7. august i 2008 i australia, vi er vel ca. 2 år bak - noen få uker under akkurat nå, dagens episode i Norge 4621 ble sendt 21. april 2008 i australia (ifølge TV.com), men så har vi jo 3 uker uten Home and Away i Norge når det er Tour de France i juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 23. mars 2010 #2971 Del Skrevet 23. mars 2010 Hva skjer med episoden i dag? Skjønner ingenting jeg, fordi jeg så en episode på torsdag eller fredag var det vel (mulig det var i går også), og da var det tilbakeblikk i begynnelsen om at Tony fridde til dama si. Det var tydeligvis en episode jeg ikke hadde fått med meg og jeg ble forvirret da jeg ser på serien hver dag, men surrehue som jeg er så regnet jeg med at hadde glemt den. Men i dag så frir han jo i episoden som går nå ... har de glippet helt og sendt en episode for tidlig, byttet om et par episoder eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 23. mars 2010 #2972 Del Skrevet 23. mars 2010 Er det noe galt med dagens episode? De snakker så mye om anzak-day, men det ble jo vist på tv i går. Er episodene byttet om eller noe sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 23. mars 2010 #2973 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg lurer også på om de har skiftet på episodene, for jeg ble også helt forvirra i går, men så da jeg så dagens episode så ble jo alt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 23. mars 2010 #2974 Del Skrevet 23. mars 2010 Phew, godt det ikke bare er jeg som reagerte.... jeg har en tendens til å være litt distre og glemsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. mars 2010 #2975 Del Skrevet 23. mars 2010 De har nok bytta om på rekkefølgen hos tv2 ja. Vra drit sur i går når jeg så serien, var sikker på at opptakeren min hadde glemt å ta opp en episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. april 2010 #2976 Del Skrevet 5. april 2010 Hva skjedde de tre dagene før påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 8. april 2010 #2977 Del Skrevet 8. april 2010 hvilken episode er vi kommet til nå?? Har ikke sett siden før påske, så nå må jeg inn på you tube og sjekke tilstanden snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 21. april 2010 #2978 Del Skrevet 21. april 2010 trekker opp tråden igjen jeg... Noen som har noen spoilere om ting som kommer til å skje snart?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 21. april 2010 #2979 Del Skrevet 21. april 2010 Tja, jeg kan jo fortelle litt om hva som skjer der jeg er nå. Aner ikke hvor jeg er i løypa i forhold til Norge, det vet sikkert noen andre når jeg forteller :gjeiper: Det siste jeg så i dag er at Melody flytter til New Zealand sammen med moren hennes. Hun har siste tiden bodd hos Miles og de, fordi moren hennes var stygg med henne, men nå har moren skjerpet seg, og Melody vil følge henne til NZ. Bestemoren til Melody døde av slag, og de skal nå ta over huset hennes. Geoff og Nicole er sammen. De er begge sånne class presidents for sine klasser. Geoff er sjalu på guttene Nic snakker med :gjeiper: De har "feiret" at det var et år siden Dan døde, og Leah fikk besøk av familien sin. Moren og faren hennes hadde tenkt til å skille seg, men nå skal de ikke det alikevel Miles og Kirsty var sammen en periode, men nå er Kirsty sammen med Kane igjen, som forøvrig ble sluppet ut av fengselet. De har problemer nå, og Kane har tatt med seg Ollie, og Kirsty vet ikke hvor de er, men det ser ut til at det vil ordne seg, og jeg tipper Miles og Kirsty blir sammen igjen. Martha har kreft (har det skjedd på norsk tv?) og Jack er død. Tony sliter med Jack sin død, og slipper ikke Rachel inn. Rachel er forresten endelig gravid, men Tony klarer ikke å glede seg over graviditeten på grunn av Jack sin død. Lucas var på backpacking i India elns når Jack døde, og Tony har ikke fått fortalt han om hans død før noen uker etterpå (tror det er uker i alle fall, tid er jo et rart begrep i Summer Bay!), han står fast i India med kjæresten sin og kommer ikke hjem med det første, tydeligvis... Høres bare rart ut spør du meg. Vel, det er det jeg kommer på i farten. Har jo skjedd litt av hvert må vite, men klarer ikke å huske alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. april 2010 #2980 Del Skrevet 21. april 2010 Marha har ikke fått kreft her ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå