Gjest faerytale Skrevet 1. mars 2010 #2941 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvordan fant de ut om Sam? Cooper hadde skrevet et brev som Jack fant hvor alt sammen stod. ==================================================== Kommer Sally noengang tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 2. mars 2010 #2942 Del Skrevet 2. mars 2010 Hva skjedde i slutten av den episoden som Cassie drar? Jeg fikk ikke med meg annet enn at de var veldig overraska og at alle sa at dette hadde de ikke planlagt? Jeg finner ikke episodene på youtube. Noen som kan hjelpe meg? Det var innbrudd i huset til Sally, alle møblene ble stjålet. Det var de som vil ha Ric til å sloss som stod for innbruddet. Men dere som har sett litt fremover Hva skjedde med Sam? Så i dag at hun lå i vannet, og alle var så lei seg. Drepte de henne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 2. mars 2010 #2943 Del Skrevet 2. mars 2010 Sam drepte seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 2. mars 2010 #2944 Del Skrevet 2. mars 2010 Sam drepte seg selv. Men hva skjedde hos Martha, da Sam overrasket henne der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 3. mars 2010 #2945 Del Skrevet 3. mars 2010 Men hva skjedde hos Martha, da Sam overrasket henne der? Sam tok selvmord men gjorde alt for å få det til å se ut som Jack og Martha drepte henne. Sam var hos martha for å få tak i hennes hår fra en hårkost for å plante det som "bevis". Martha kom hjem, og sam klorte henne samtidig i ansiktet slik at hun fikk marthas DNA under fingerneglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mere_* Skrevet 3. mars 2010 #2946 Del Skrevet 3. mars 2010 Ooooh! Fortell mer! Home and away er så utrolig spennende akkurat nå! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. mars 2010 #2947 Del Skrevet 3. mars 2010 Hadde forsvunnet ut av mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. mars 2010 #2948 Del Skrevet 3. mars 2010 Hadde forsvunnet ut av mine innlegg! Mine også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 4. mars 2010 #2949 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvordan drepte Sam seg selv, hun hadde jo ikke vann i lungene så hun druknet ikke...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 4. mars 2010 #2950 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvordan drepte Sam seg selv, hun hadde jo ikke vann i lungene så hun druknet ikke...? Hu tok vel overdose av no greier, minns jeg det stod tidligere i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #2951 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvordan drepte Sam seg selv, hun hadde jo ikke vann i lungene så hun druknet ikke...? Hun rodde ut i en lekk båt og satte overdose på seg selv. Dermed ville hun dø av overdosen før hun kom i vannet, båten ville synke og hun ville bli skylt i land sånn at det ville se ut som om noen hadde drept henne og prøvd å kamuflere det som drukning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 5. mars 2010 #2952 Del Skrevet 5. mars 2010 Uff, ja jeg leste jo det tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VolvoJente Skrevet 5. mars 2010 #2953 Del Skrevet 5. mars 2010 Er tydlivis ikke bare jeg som liker å snike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #2954 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det noen som vet hva nr episoden i dag hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. mars 2010 #2955 Del Skrevet 5. mars 2010 Utrolig spennende om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 9. mars 2010 #2956 Del Skrevet 9. mars 2010 Fikk ikke sett på i går. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bibbi_* Skrevet 9. mars 2010 #2957 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg var ivrig H&A-fan tidligere, men klarte å avvenne meg selv. Nå har jeg begynt å følge med litt igjen (prøver å ikke bli avhengig!), og har lest en del i denne tråden for å finne svar på en del ting. Og svar har jeg funnet! Men det er fortsatt en ting jeg ikke klarer å finne ut av: Hva skjedde med kafeen? (Ja, det er lenge siden jeg fulgte med fast) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 9. mars 2010 #2958 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg var ivrig H&A-fan tidligere, men klarte å avvenne meg selv. Nå har jeg begynt å følge med litt igjen (prøver å ikke bli avhengig!), og har lest en del i denne tråden for å finne svar på en del ting. Og svar har jeg funnet! Men det er fortsatt en ting jeg ikke klarer å finne ut av: Hva skjedde med kafeen? (Ja, det er lenge siden jeg fulgte med fast) Den gamle kaféen ble kondemnert pga bygget holdt på å ramle sammen. Husker ikke helt hvorfor det plutselig var blitt dårlig, men var vel en byggefeil eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 9. mars 2010 #2959 Del Skrevet 9. mars 2010 Sliter litt med H&A uten Sally :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lala_* Skrevet 10. mars 2010 #2960 Del Skrevet 10. mars 2010 I dag var det vel episode nr. 4616 for de som lurte =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå