Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Hvem er Roman egentlig? Hvor kom han fra?

Han bare var der da jeg begynte å se på youtube, misset en del episoder i høst.

Huff, tror jeg er litt forelsket i Miles :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er Roman egentlig? Hvor kom han fra?

Han bare var der da jeg begynte å se på youtube, misset en del episoder i høst.

Huff, tror jeg er litt forelsket i Miles :fnise:

Han dukka bare opp i Summer Bay og begynte å jobbe på the Diner, kjøpte Leah ut da hun og Dan skulle flytte til USA. Han hadde ikke noe tilknytning så vidt jeg kan huske :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_meg_*

har gått glipp av noen episoder tidliger...

fikk med meg at det var sam som drepte jhonny, men hvordan havnet han på sykehuset? var det sam som hadde skadet han ?

pleas svar meg, er så nysgerrig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonny angrep Ric og Mathilda, Sam kom inn og smelte til han i hodet med et balltre. Han havnet på sykehus, men når han våknet ble Sam redd for at han skulle sladre på henne, derfor byttet hun ut antibiotikaen (eller hva det var) slik at han fikk noe helt annet og døde.

Jeg er foresten veldig glad for at Jack åpnet brevet i dag!! Drittlei henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor mye du vil vite. Men Jonny vet noe om fortida til Sam, han truet med å fortelle det til Jack hvis hun ikke hjalp han. Regner med det kommer på tv snart siden Jack fant brevet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye du vil vite. Men Jonny vet noe om fortida til Sam, han truet med å fortelle det til Jack hvis hun ikke hjalp han. Regner med det kommer på tv snart siden Jack fant brevet :)

forteller Jack att det er ett brev i fra johnny, før han leser det ferdig? Sier han noe til sam med en gang? åååå jeg klarer nesten ikke vente................ :popcorn:

Endret av ellen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
forteller Jack att det er ett brev i fra johnny, før han leser det ferdig? Sier han noe til sam med en gang? åååå jeg klarer nesten ikke vente................ :popcorn:

Det vet jeg faktisk ikke :gjeiper: Men det virket som at han leste stille det lille vi rakk og se, så da leser han sikkert hele brevet. Det er veldig spennende ja!!

Endret av Rosa Pute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når Belle dør? Villikke villikke :cry3:

Det er en god stund til Belle dør.

Først blir hun sammen med Aden, så blir hun narkis. Så blir hun sammen med Liam, og så Aden gjen.

Aden frir, hun sier ja. Belle får kreft, og dør kort kort tid etter bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god stund til Belle dør.

Først blir hun sammen med Aden, så blir hun narkis. Så blir hun sammen med Liam, og så Aden gjen.

Aden frir, hun sier ja. Belle får kreft, og dør kort kort tid etter bryllupet.

Det er så typisk home and away...

Når alt har ordnet seg, man er endelig lykkelig - da må man enten flytte fra summer bay eller dø :fnise:

Var jo det samme med Angel og Shane, Irene og han bilmekanikeren, Leah og Vinny, Leah og Dan, Sally og Flynn. Der hadde det vært en del problemer og når ting begynte å bli for perfekt - så døde den ene.. (eller havnet i fengsel..)

Gypsy og Will, Tasha og ---- (husker ikke navnet) flyttet jo ut og fikk beholde hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk home and away...

Når alt har ordnet seg, man er endelig lykkelig - da må man enten flytte fra summer bay eller dø :fnise:

Var jo det samme med Angel og Shane, Irene og han bilmekanikeren, Leah og Vinny, Leah og Dan, Sally og Flynn. Der hadde det vært en del problemer og når ting begynte å bli for perfekt - så døde den ene.. (eller havnet i fengsel..)

Gypsy og Will, Tasha og ---- (husker ikke navnet) flyttet jo ut og fikk beholde hverandre :)

Robbie er navnet. :opplyser:

Det ender jo godt for Ric og Mathilad også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...