Gjest Gaby Skrevet 5. februar 2010 #2901 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvem er Roman egentlig? Hvor kom han fra? Han bare var der da jeg begynte å se på youtube, misset en del episoder i høst. Huff, tror jeg er litt forelsket i Miles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. februar 2010 #2902 Del Skrevet 7. februar 2010 Jack Hvorfor må alle de bra karakterene forsvinne? Og på en så dramatisk måte! Henkta på youtube? Neida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 7. februar 2010 #2903 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvem er Roman egentlig? Hvor kom han fra? Han bare var der da jeg begynte å se på youtube, misset en del episoder i høst. Huff, tror jeg er litt forelsket i Miles Han dukka bare opp i Summer Bay og begynte å jobbe på the Diner, kjøpte Leah ut da hun og Dan skulle flytte til USA. Han hadde ikke noe tilknytning så vidt jeg kan huske :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kårhild Skrevet 7. februar 2010 #2904 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva var det egentlig bestefaren til Aden hadde gjort mot ham? Har ikke helt skjønt det, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. februar 2010 #2905 Del Skrevet 7. februar 2010 Seksuelt misbruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne87 Skrevet 8. februar 2010 #2906 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva skjer med Jack? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 8. februar 2010 #2907 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva skjer med Jack? Jack blir skutt og drept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 17. februar 2010 #2908 Del Skrevet 17. februar 2010 jeg håper Sam blir tatt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 17. februar 2010 #2909 Del Skrevet 17. februar 2010 Er det noen som vet når Belle dør? Villikke villikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. februar 2010 #2910 Del Skrevet 17. februar 2010 har gått glipp av noen episoder tidliger... fikk med meg at det var sam som drepte jhonny, men hvordan havnet han på sykehuset? var det sam som hadde skadet han ? pleas svar meg, er så nysgerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 17. februar 2010 #2911 Del Skrevet 17. februar 2010 Kan noen gi meg en kort oppsummering av hva som skjer i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 17. februar 2010 #2912 Del Skrevet 17. februar 2010 Jonny angrep Ric og Mathilda, Sam kom inn og smelte til han i hodet med et balltre. Han havnet på sykehus, men når han våknet ble Sam redd for at han skulle sladre på henne, derfor byttet hun ut antibiotikaen (eller hva det var) slik at han fikk noe helt annet og døde. Jeg er foresten veldig glad for at Jack åpnet brevet i dag!! Drittlei henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2913 Del Skrevet 17. februar 2010 supert at du gadd å ta deg tid å forklare... men en liten ting til: hvorfor holdt sam johnny skjult? var de liksom venner eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 17. februar 2010 #2914 Del Skrevet 17. februar 2010 Vet ikke hvor mye du vil vite. Men Jonny vet noe om fortida til Sam, han truet med å fortelle det til Jack hvis hun ikke hjalp han. Regner med det kommer på tv snart siden Jack fant brevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 17. februar 2010 #2915 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Vet ikke hvor mye du vil vite. Men Jonny vet noe om fortida til Sam, han truet med å fortelle det til Jack hvis hun ikke hjalp han. Regner med det kommer på tv snart siden Jack fant brevet forteller Jack att det er ett brev i fra johnny, før han leser det ferdig? Sier han noe til sam med en gang? åååå jeg klarer nesten ikke vente................ Endret 17. februar 2010 av ellen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 17. februar 2010 #2916 Del Skrevet 17. februar 2010 Er det noen som vet når Belle dør? Villikke villikke Er det virkelig sant?:cry3: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 17. februar 2010 #2917 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) forteller Jack att det er ett brev i fra johnny, før han leser det ferdig? Sier han noe til sam med en gang? åååå jeg klarer nesten ikke vente................ Det vet jeg faktisk ikke :gjeiper: Men det virket som at han leste stille det lille vi rakk og se, så da leser han sikkert hele brevet. Det er veldig spennende ja!! Endret 17. februar 2010 av Rosa Pute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 18. februar 2010 #2918 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det noen som vet når Belle dør? Villikke villikke Det er en god stund til Belle dør. Først blir hun sammen med Aden, så blir hun narkis. Så blir hun sammen med Liam, og så Aden gjen. Aden frir, hun sier ja. Belle får kreft, og dør kort kort tid etter bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 18. februar 2010 #2919 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er en god stund til Belle dør. Først blir hun sammen med Aden, så blir hun narkis. Så blir hun sammen med Liam, og så Aden gjen. Aden frir, hun sier ja. Belle får kreft, og dør kort kort tid etter bryllupet. Det er så typisk home and away... Når alt har ordnet seg, man er endelig lykkelig - da må man enten flytte fra summer bay eller dø Var jo det samme med Angel og Shane, Irene og han bilmekanikeren, Leah og Vinny, Leah og Dan, Sally og Flynn. Der hadde det vært en del problemer og når ting begynte å bli for perfekt - så døde den ene.. (eller havnet i fengsel..) Gypsy og Will, Tasha og ---- (husker ikke navnet) flyttet jo ut og fikk beholde hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. februar 2010 #2920 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er så typisk home and away... Når alt har ordnet seg, man er endelig lykkelig - da må man enten flytte fra summer bay eller dø Var jo det samme med Angel og Shane, Irene og han bilmekanikeren, Leah og Vinny, Leah og Dan, Sally og Flynn. Der hadde det vært en del problemer og når ting begynte å bli for perfekt - så døde den ene.. (eller havnet i fengsel..) Gypsy og Will, Tasha og ---- (husker ikke navnet) flyttet jo ut og fikk beholde hverandre Robbie er navnet. Det ender jo godt for Ric og Mathilad også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå